Ir al contenido


Foto
- - - - -

Més fotos de Badalona


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
38 respuestas en este tema

#21 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2006 - 08:46

Al descans només vaig beure una cerveza. Les 3 voll damms van ser abans. Les vaig comprar a Barcelona. I si. Tens raó. Pero m'agrada anar content als partits. No ho puc evitar. I no és una competició. I si tinc una cosa molt clara és que si vaig a algun partit amb cotxe, no bec. Aixo ho tinc clarissim.

#22 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2006 - 08:55

Asley en falte una :P (suposo que sas kina vui dir...xD)


quina falta!!!!!!!!! ah!!!!!!!!!!!!!! es que no surts tu


Com que no?? casi perdo la vida per ferme una foto amb el luismi i ni surto? :evil: :evil:

Aquesta me la pagaras :twisted:



Surt la punta del teu cabell... i naturalment en Luismi!!!!
Tranquil que te la pagaré....
Jo allí intentant fent-me fotos amb els jugadors i va i els hi havia de fer fotos als Srs.

#23 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2006 - 08:58

Asley. M'agraden més les teves fotos que les de www.peradelleida.com. Enserio.

#24 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2006 - 10:13

Asley en falte una :P (suposo que sas kina vui dir...xD)


quina falta!!!!!!!!! ah!!!!!!!!!!!!!! es que no surts tu


Com que no?? casi perdo la vida per ferme una foto amb el luismi i ni surto? :evil: :evil:

Aquesta me la pagaras :twisted:



Surt la punta del teu cabell... i naturalment en Luismi!!!!
Tranquil que te la pagaré....
Jo allí intentant fent-me fotos amb els jugadors i va i els hi havia de fer fotos als Srs.



ja te val ¬¬ :evil:

#25 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 20 noviembre 2006 - 10:45

jder si k t va donar temps a beure al descans n? tu a k vas al futbol a emborraxarte o a veure el partit? ah si vols un premi o algo al més borratxo dis-ho..xdd


Pos si que semble que vulgo demostrar algo dient que va ser el que més va beure del mon!!

Com vas anar a Badalona, an cotxe no suposo després de beuret lo bededeu que dius!!!

A més, la cervesa de dintre el camp ere sin. M'astimo més fotrem una Fanta llimó que una sin. Ademés, porte lo mateix grau d'alcohol. Ara vacilaré jo, antes del partit me vai fotre uns carajillos (3, pero van ser al matí) i al camp una Fanta de Llimó. Se que no arribo al teu nivell, pero qui fa lo que pot no esta obligat a més

#26 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 noviembre 2006 - 11:16

Asley. M'agraden més les teves fotos que les de www.peradelleida.com. Enserio.



MOLTISSIMES GRACIES. llastima q ahir no ens vam poder coneixer. q surts en alguna foto?

#27 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 noviembre 2006 - 11:38

per concurs d'alcoholics als desplaçaments d'aquesta temporada guanyem per golejada els que vam anar a València al 1r partit de lliga xDDDD vam perdre el compte de les birres begudes durant el viatge jajaj

#28 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 01:12

Doncs ja està. Tothom beu en aquesta vida. I a més. A mi ningú m'ha de dir el que he de fer. :evil: JO FAIG EL QUE EM DONA LA GANA!!!!!!!!!

#29 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 01:15

Asley. Si que surto en algunes fotos. He sortit molt bé! De debó. He sortit en la foto 1, la 2, la 10 i la 11. Porto 1 cua. Ja. Llastima que no ens vem coneixer. M'agradaria haver-te conegut.

#30 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 04:05

enric_bcn trankil home...no cal k t'enfadis..pots beure el k vulguis..xddd

#31 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 05:37

jder si k t va donar temps a beure al descans n? tu a k vas al futbol a emborraxarte o a veure el partit? ah si vols un premi o algo al més borratxo dis-ho..xdd


Pos si que semble que vulgo demostrar algo dient que va ser el que més va beure del mon!!

Com vas anar a Badalona, an cotxe no suposo després de beuret lo bededeu que dius!!!

A més, la cervesa de dintre el camp ere sin. M'astimo més fotrem una Fanta llimó que una sin. Ademés, porte lo mateix grau d'alcohol. Ara vacilaré jo, antes del partit me vai fotre uns carajillos (3, pero van ser al matí) i al camp una Fanta de Llimó. Se que no arribo al teu nivell, pero qui fa lo que pot no esta obligat a més

És que em fot rabia que us emprenyeu tiu. La Veu de Torres ho ha dit clar. Ell també beu. Tothom beu. Doncs ja està. I ja notava jo que no em pujava aquella cerveza. Que burru vaig ser. jajaja. I jo soc de barcelona i no de lleida! a veure si ho saps d'una vegada!!! Vaig anar amb tren. Com t'he de dir que no soc de Lleida. En rus? Això va per tu la veu de torres.

#32 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 06:19

Aixo s arregla en el proper desplaçament, kedem 1 hora abans del partit i a veure ki de vosaltres beu mes cerveses.



El shinji no val que sino no hi ha emocio. :lol: :lol: :lol: :lol:

#33 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 06:24

Ja començem! Passo de discutir més.

#34 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 08:06

Bones fotos Asley.

#35 ker

ker

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 08:41

bar de moe

#36 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 09:01

jder si k t va donar temps a beure al descans n? tu a k vas al futbol a emborraxarte o a veure el partit? ah si vols un premi o algo al més borratxo dis-ho..xdd


Pos si que semble que vulgo demostrar algo dient que va ser el que més va beure del mon!!

Com vas anar a Badalona, an cotxe no suposo després de beuret lo bededeu que dius!!!

A més, la cervesa de dintre el camp ere sin. M'astimo més fotrem una Fanta llimó que una sin. Ademés, porte lo mateix grau d'alcohol. Ara vacilaré jo, antes del partit me vai fotre uns carajillos (3, pero van ser al matí) i al camp una Fanta de Llimó. Se que no arribo al teu nivell, pero qui fa lo que pot no esta obligat a més

És que em fot rabia que us emprenyeu tiu. La Veu de Torres ho ha dit clar. Ell també beu. Tothom beu. Doncs ja està. I ja notava jo que no em pujava aquella cerveza. Que burru vaig ser. jajaja. I jo soc de barcelona i no de lleida! a veure si ho saps d'una vegada!!! Vaig anar amb tren. Com t'he de dir que no soc de Lleida. En rus? Això va per tu la veu de torres.


Que bé, un altre com jo! Jejejeje
Molt be Enric, benvingut al club dels barcelonins que segueixen el Lleida amb tren. :wink:
Per cert, aprofitare ja que hi som per respondre't una pregunta que feies en un altre post sobre com tornar en tren des de Lleida despres del partit. Et comentaven que els ultims trens regionals surten bastant d'hora, pero si vols saver el que faig jo, que sempre torno en tren a barcelona (i d'alla a Mollet), et dire que agafo el Talgo que surt de Lleida a les 21:09 i que arriva a Sants a les 23:20. Hi ha un Alvia (un pseudoAVE) que surt a les 20:10 i que per horari va be (els partits acaven pel voltant de les 19 h), pero es molt mes car. Jo prefereixo estar una estona més femnt-la petar amb els colegues lleidatans (i provar el famos bocata de bombes del Shinji) i agafar el de les 21:09, que es mes barat (pero bastant mes car que els regionals), aixo si, si tens carnet jove t'estalvies un 20% i et surt per 13 euros (a que si pixtic? :wink: jejeje)
Si tens qualsevol dubte per anar a Lleida en tren, consulta-m'ho

#37 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 09:24

Gracies Lukather! No sé si anar. M'ho estic pensan. Pero moltes gracies de totes maneres. jejeje! Molta gent es pensa que sempre bec i aixo em fot molta rabia!!!!!!!!

#38 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 09:34

Gracies Lukather! No sé si anar. M'ho estic pensan. Pero moltes gracies de totes maneres. jejeje! Molta gent es pensa que sempre bec i aixo em fot molta rabia!!!!!!!!


Des res, home. Igual fins i tot podem tornar amb cotxe aquest dissabte...
No t'enfadis, jejeje, aqui qui menys qui mes tb li dona a l'alcohol que dona gust, jejeje...

#39 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 01:40

Sort que tú em dones costat pel tema alcohol. Semblen dictadors com Hitler aquest La Veu de Torres i el ker. :twisted:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos