Ir al contenido


Foto
- - - - -

SOPAR DIA 16.DESEMBRE.06


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
51 respuestas en este tema

#21 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 07:37

Jo personalment no puc confirmar la meva assistència fins aproximadament una setmana abans del sopar. És bastant dificil per mi i suposo que per altra gent també confirmar 16 dies abans.

Ja se que ho feu perquè s'ha de reservar amb temps perquè hi ha molts sopars de nadal però el cap de setmana aquell encara no n'hi ha gaires.


io tampoc ho podré dir fins una semana abans perquè nose si treballaré o no. es molt dificil dir-ho ara i igual que l'ilerdense crec que dir-ho una semana es suficient

#22 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 07:45

Jo personalment no puc confirmar la meva assistència fins aproximadament una setmana abans del sopar. És bastant dificil per mi i suposo que per altra gent també confirmar 16 dies abans.

Ja se que ho feu perquè s'ha de reservar amb temps perquè hi ha molts sopars de nadal però el cap de setmana aquell encara no n'hi ha gaires.


io tampoc ho podré dir fins una semana abans perquè nose si treballaré o no. es molt dificil dir-ho ara i igual que l'ilerdense crec que dir-ho una semana es suficient


Pensa que no sera un cap de setmana "normal" ja que moltes empreses i molta gent fara sopars de nadal i si no reservem taula uns dies abans ho trobarem tot ple. Per això hem decidit amb l'asley de donar una data de confirmació propera, pero de totes maneres si l'ultim dia de confirmació tenim 10 persones (per dir algo) reservarem taula per 2 o 3 mes depenen de la gent que es trobi a la mateixa situacio que vosaltres, per això no patiu que si podeu vindre al sopar encara que sigui una semana abans ho podreu fer de totes maneres.

#23 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 08:58

guay!!! pero quina vergonya :oops: XDXDXD no conec a ningu.

#24 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 09:15

guay!!! pero quina vergonya :oops: XDXDXD no conec a ningu.


t'apuntes? es clar que si dona. Tranquil.la q som de casa.

#25 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 10:17

tots teniu rao, en akelles dates els restaurants estan tots plens, pero cla no tothom pot planificar a llarg plaç.

sempre si cabra al mc donals o pizza hut, jejejejeje.
es broma.

#26 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 10:58

tots teniu rao, en akelles dates els restaurants estan tots plens, pero cla no tothom pot planificar a llarg plaç.

sempre si cabra al mc donals o pizza hut, jejejejeje.
es broma.



jajaja.... ja sabem que t'agrada el mc donals però diguem que el mixes i jo mateixa tenim una miqueteta més de categoria i no ens conformem amb un mc donals...

per això cal que ho sapiguem amb temps.

#27 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 11:18

tots teniu rao, en akelles dates els restaurants estan tots plens, pero cla no tothom pot planificar a llarg plaç.

sempre si cabra al mc donals o pizza hut, jejejejeje.
es broma.



jajaja.... ja sabem que t'agrada el mc donals però diguem que el mixes i jo mateixa tenim una miqueteta més de categoria i no ens conformem amb un mc donals...

per això cal que ho sapiguem amb temps.


Home ami el mcdonals m'ha tret de mes d'un apuro xDDDD

#28 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 11:15

Muy buena iniciativa Asley y Mixes, me hubiera gustado poder ir, pero el dia 2 de diciembre tengo cena de una empresa y el dia 16 de la otra empresa, lo siento y colgar fotos.

#29 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 07:13

mmmmmmmmm em molaria poder anar-hi seria el meu 1er sopar de la web...... pero nose si dic q si ara em poso amb un compromis, ja q no ho sabre fins una mica mes endavant... pero en part tb fa una mica de pal per q no conec ningu dels q esteu apuntats....weno si de vista......

#30 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 08:39

encara no se segur si podre anar, ja dire algo :) jeje

#31 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 09:37

mmmmmmmmm em molaria poder anar-hi seria el meu 1er sopar de la web...... pero nose si dic q si ara em poso amb un compromis, ja q no ho sabre fins una mica mes endavant... pero en part <font color=red>tambe</font> fa una mica de pal per q no conec ningu dels q esteu apuntats....<font color=red>bueno</font> si de vista......


sempre hi ha d'haver una primera vegada i com li vaig dir a la yasmina tots som de casa. Sereu ben rebuts i ja veureu com no us sentireu desplaçats ni molt menys...

#32 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 11:43

jo per no fallar a la tradicio tampoc puc anar, estare a Termens del 16 al 18 tajant a saco, que haurem acabat examens mwahahaha!!

#33 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2006 - 12:25

mmmmmmmmm em molaria poder anar-hi seria el meu 1er sopar de la web...... pero nose si dic q si ara em poso amb un compromis, ja q no ho sabre fins una mica mes endavant... pero en part <font color=red>tambe</font> fa una mica de pal per q no conec ningu dels q esteu apuntats....<font color=red>bueno</font> si de vista......



encara no se segur si podre anar, ja dire algo :) jeje


Valtres dos no teniu excusa, això de la vergonya...a tots ens en fa el 1er cop, però val la pena :wink:

jo per no fallar a la tradicio tampoc puc anar, estare a Termens del 16 al 18 tajant a saco, que haurem acabat examens mwahahaha!!


a vere xinxeta...jo el k farie de tú, es escriure kuan si puguis venir xD. I el pròxim el montes tú i així ens asegurem k vens ¬¬ xD

#34 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2006 - 04:19

weno sintentara...... pero encara no puc confirmar res....

#35 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 noviembre 2006 - 02:13

Jo i el Berni tambe hi serem presents!! 8)

#36 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 noviembre 2006 - 02:15

Llistat de gent del sopar

Asley
Mixes
Newteam
Crusat
Crusat
Engi28
Jose22
Carpin
Carpin
Gorka
Berni

Total: 11 Persones


Apunteus-hi!!

#37 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2006 - 12:22

no puc anar...tinc un altre sopar :evil:

#38 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2006 - 04:19

apunta dos

#39 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2006 - 10:21

CARPIN que ya estais apuntados, ya pase la nota a Mixes!!!!

Gracias de todos modos.

#40 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 noviembre 2006 - 09:38

Demà es l'ultim dia per apuntar-se al sopar. Necessitem saber la gent que està indecissa però que molt provablement vindran. Demà es l'últim dia.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos