Ir al contenido


Foto
- - - - -

AUTOBUS A BADALONA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
138 respuestas en este tema

#121 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 08:15

Passo de discutir. I segueixo dient que tú ets el menys indicat per dir alguna cosa. Jo respecto que tú beguis. Respecta'm a mi. Només pots beure tú o que? Us penseu que bec els 7 dies de la setmana? Doncs no és aixi.

#122 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 noviembre 2006 - 08:23

ostres, en l'autocar a Badalona faltava un munt de gent de la <font color=red>que</font> sempre havien anat amb els autocars com per exemple a llorca i almeria.


Entre ells (al de Llorca) jo :( pero es que ara que estudio a Saragossa m'es impossible si no cau en dissabte.

Es una putada perque aquest viatge estabe molt b, nomes 10€ bus+entrada.

#123 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 09:13

ostres, en l'autocar a Badalona faltava un munt de gent de la <font color=red>que</font> sempre havien anat amb els autocars com per exemple a llorca i almeria.


Entre ells (al de Llorca) jo :( pero es que ara que estudio a Saragossa m'es impossible si no cau en dissabte.

Es una putada perque aquest viatge estabe molt b, nomes 10€ bus+entrada.


Iñaki, si t'interesa, amb els ultims tres trens d'aquest link pots tornar cap a Saragossa diumenge a la nit, be des de Barcelona (A les 20,21 o 22h a Sants) o be desde Lleida (22,23 o 00:13h), i poguer aixi desplaçar-te a BCN en diumenge. Tingues en compte que els partits que comencen a les 17 h com el de Badalona, acaben avans de les 19h, aixi que hi ha un bon marge:

http://horarios.renf...=DD&SF=NaN&ID=s

#124 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 noviembre 2006 - 09:58

Moltes gracies Lukather pero hi ha un gran problema. No estic a Saragossa capital i per agafar els autobusos que van al poble on estic vivint he d'estar a les 9 a Saragossa, com a molt tard.

Ja vaig mirar totes les combinacions possibles fa temps per no perdrem partits del Lleida, sobretot els de casa pero res... Aquesta temporada nomes he vist el partit contra la Vila i contra l'Osca.

#125 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 noviembre 2006 - 10:51

Moltes gracies Lukather pero hi ha un gran problema. No estic a Saragossa capital i per agafar els autobusos que van al poble on estic vivint he d'estar a les 9 a Saragossa, com a molt tard.

Ja vaig mirar totes les combinacions possibles fa temps per no perdrem partits del Lleida, sobretot els de casa pero res... Aquesta temporada nomes he vist el partit contra la Vila i contra l'Osca.


Clar, quina putada... I tu com jo, no? Que de cotxe, nanai...
Almenys els proxims 2 partits son en dissabte.
Un curiositat, si em permets, per tornar a Saragossa, vas amb tren?

#126 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 08:57

tenim mes de psicolegs k tu de boraxo ¬¬


crec vamos :S


Tens raó Ker!
I lo que ha de vigilar aquest sujeto es que no li fem pagar les sessions que li oferim desde aquest web.

Recorda enric bcn, empty your mind!! Be nagre my friend

#127 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 01:33

quote="La veu de torres"][quote name='ker']tenim mes de psicolegs k tu de boraxo ¬¬


crec vamos :S[/quote]

Tens raó Ker!
I lo que ha de vigilar aquest sujeto es que no li fem pagar les sessions que li oferim desde aquest web.

Recorda enric bcn, empty your mind!! Be nagre my friend[/quote]

Deixa'm en pau pesat!!!!!! Faig el que em dona la gana!!! Jo no em fico amb la gent que beu. Jo respecto a tothom, cosa que tú no fas. I passo d'escriure més sobre aquest tema, sinó els del forum es rallaràn i amb raó. Deixa'm en pau.

#128 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 05:10

[quote name='enric_bcn']quote="La veu de torres"][quote name='ker']tenim mes de psicolegs k tu de boraxo ¬¬


crec vamos :S[/quote]

Tens raó Ker!
I lo que ha de vigilar aquest sujeto es que no li fem pagar les sessions que li oferim desde aquest web.

Recorda enric bcn, empty your mind!! Be nagre my friend[/quote]

Deixa'm en pau pesat!!!!!! Faig el que em dona la gana!!! Jo no em fico amb la gent que beu. Jo respecto a tothom, cosa que tú no fas. I passo d'escriure més sobre aquest tema, sinó els del forum es rallaràn i amb raó. Deixa'm en pau.[/quote]


Ascolta nen, k t'he faltat al respecte cap vegada? Jo no m'he ficat amb tu, lo que passe es que veus lo que vols! Jo vaig fer un comentari a un fet que hem va xocar (el que et vanagloriessis de la quantitat d'alcohol que vas beure diumenge) i ja esta. Si aixó es ficar-me en tu, pos ja m'explicaràs.
A més, l'alcoholisme es un problema més greu del que et penses; si es que, al cap i a la fi, jo tan sols vetllo per la teva salut!

#129 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 05:12

No se com us ho feu que sempre s'acaben desvariant els posts. Aniria sent hora de xaparlo aquet

#130 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 noviembre 2006 - 08:01

Moltes gracies Lukather pero hi ha un gran problema. No estic a Saragossa capital i per agafar els autobusos que van al poble on estic vivint he d'estar a les 9 a Saragossa, com a molt tard.

Ja vaig mirar totes les combinacions possibles fa temps per no perdrem partits del Lleida, sobretot els de casa pero res... Aquesta temporada nomes he vist el partit contra la Vila i contra l'Osca.


Clar, quina putada... I tu com jo, no? Que de cotxe, nanai...
Almenys els proxims 2 partits son en dissabte.
Un curiositat, si em permets, per tornar a Saragossa, vas amb tren?


Tinc cotxe pero no està en condicions per arribar tan lluny :lol:

Normalment torno en bus.

#131 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 08:07

[quote name='La veu de torres'][quote name='enric_bcn']quote="La veu de torres"][quote name='ker']tenim mes de psicolegs k tu de boraxo ¬¬


crec vamos :S[/quote]

Tens raó Ker!
I lo que ha de vigilar aquest sujeto es que no li fem pagar les sessions que li oferim desde aquest web.

Recorda enric bcn, empty your mind!! Be nagre my friend[/quote]

Deixa'm en pau pesat!!!!!! Faig el que em dona la gana!!! Jo no em fico amb la gent que beu. Jo respecto a tothom, cosa que tú no fas. I passo d'escriure més sobre aquest tema, sinó els del forum es rallaràn i amb raó. Deixa'm en pau.[/quote]


Ascolta nen, k t'he faltat al respecte cap vegada? Jo no m'he ficat amb tu, lo que passe es que veus lo que vols! Jo vaig fer un comentari a un fet que hem va xocar (el que et vanagloriessis de la quantitat d'alcohol que vas beure diumenge) i ja esta. Si aixó es ficar-me en tu, pos ja m'explicaràs.
A més, l'alcoholisme es un problema més greu del que et penses; si es que, al cap i a la fi, jo tan sols vetllo per la teva salut![/quote]. D'acord. Va deixe'm el tema ja. Com si no haguès passat res. VISCA EL LLEIDA!!!!!!!

#132 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 noviembre 2006 - 11:40

resumint: tots som una colla de hooligans alcoholics, aqui no es salva ni deu nostro senyor, a tots ens agrada privar birra abans dels partits, sobretot si son fora de casa xDD

#133 lopages

lopages

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 115 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2006 - 01:28

Mireu, si permeteu posar cullerada al tema, no creec que ningu falta aningu, es nomes un comentari, i mira, si vole, a partir d'ara, LLEI SECA als socis i amics del lleida, unes pipes i refresc. I problema tancat!!

#134 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 23 noviembre 2006 - 08:11

Mireu, si permeteu posar cullerada al tema, no creec que ningu falta aningu, es nomes un comentari, i mira, si vole, a partir d'ara, LLEI SECA als socis i amics del lleida, unes pipes i refresc. I problema tancat!!


Aguafiestas!!!

#135 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 noviembre 2006 - 09:07

Aquestos que discuteixen, quina edat teniu?

#136 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 noviembre 2006 - 10:24

Si la gent de Barcelona i rodalies vol quedar amb mi que m'ho digui. Jo com he dit abans, aniré amb tren amb 1 amic i abans anirem a pendre unes quantes birres i algu de J&B amb coca - cola. jajaja! Soc un borratxo. Ja ho sé!


Hay trenes que es mejor no cojer !!
CADA VEZ CUENTA
Espero que et serveixi d'ajuda:

Alcohòlics Anònims 973 23 07 77
Ajuda al toxicòman(ALLAT) 973 27 39 11



Enric_bcn no t'ho prenguis tan en serio collons !! Que estem de broma.
Nose qui ets, pero a la barra del bar no tinc rival ^^ porto anys de preparació i dedicació !!!! Millor et retiris.

Todo por ella por la más bella,
Por la botella,
Todo por ella por la mejor,
Todo por el alcohol.
Hay que beber para vivir,
Todo por ella por la mejor,
Todo por el alcohol.


Nos veiem a L'Hospitalé !!! :wink: :wink: :wink:

#137 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 noviembre 2006 - 09:25

Todo por ella por la más bella,
Por la botella,
Todo por ella por la mejor,
Todo por el alcohol.
Hay que beber para vivir,
Todo por ella por la mejor,
Todo por el alcohol.


Nos veiem a L'Hospitalé !!! :wink: :wink: :wink:


estas fet tot un poeta, aixo ni Calderon de la Barca en sus mejores tiempos xDDD

#138 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 24 noviembre 2006 - 12:34

ostia si ke a variat akest post, jolines.

molt bona ROD, kin cotxe es ke no arribi a saragossa

#139 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 noviembre 2006 - 02:05

A Tarragona unes 200 persones a Leon unes 400 persones.


I a Valladolid l'any de primera erem, si no recordo malament, 35 autocars!


Si no recordo malament a l'exposicio de fotografia de l'historia del Lleida sortien fotos d'aquest desplaçament massiu amb tots els autocars afilerats.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos