Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleidatana a OT


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#21 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 diciembre 2006 - 12:50

Si els signés a sevilla o a valladolid no i auria problema, nomes cal que es digui barcelona perque la gent ja li entri la venada. I despres ens queixem de centralisme, si els pitjors som naltres, si un cantant d'ot de fora vingues a signar a lleida diriau algo?

Sobre lo del risto crec que es un alicient perque el programa anava perden audiencia i lo de soys los mejores muy bien el mejor,. que bien cantas cada 5 segons a passat de moda

#22 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 diciembre 2006 - 05:05

aixo ke dius del risto, segur ke tens rao, pk ara tothom parla de OT gracies a les seves critiques.

#23 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 diciembre 2006 - 11:15

Tucho referit a la Lorena, no trobaria bé que algú d'una ciutat anés a una altra a firmar els seus Cd's.
Ara poder aquí Lleida em passat més d'ella, i per això es queda allí.
Per començar no és ni la meva favorita, canta bé, però no em desperta tanta motivitat al cantar, com la Sarai!
Segona després de que aquell li digués lo del consolador, una altra l'hauria engegat a la merda!!!
Mira aquell Ismael de Mataró, algo li va dir i el xaval, al moment el va enviar a la merda.
Ole los huevos d'aquest xaval!!!

#24 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 diciembre 2006 - 11:54

Tucho referit a la Lorena, no trobaria bé que algú d'una ciutat anés a una altra a firmar els seus Cd's.
Ara poder aquí Lleida em passat més d'ella, i per això es queda allí.
Per començar no és ni la meva favorita, canta bé, però no em desperta tanta motivitat al cantar, com la Sarai!
Segona després de que aquell li digués lo del consolador, una altra l'hauria engegat a la merda!!!
Mira aquell Ismael de Mataró, algo li va dir i el xaval, al moment el va enviar a la merda.
Ole los huevos d'aquest xaval!!!


Si vingues a firmar aqui lleida jo que se la beth (dic anteriors perque no conec els d'enguany), la chenoa o el bisbal tu creus que s'enfadarien a les seves ciutats

#25 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 diciembre 2006 - 12:25

Sino recordo malament, la Beth va anar al Carrefour a firmar cd`s i no hi havia ni deu...

#26 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 diciembre 2006 - 09:40

Però a Súria ho van trobar bé, perquè era una ciutat / poble més petit, però no sé, avans ves a la ciutat de les teves arrels, on t'has criat i després a on vulguis!!
Vaya a mi em sembla això.
Ara que si ho mires d'aquest punt de vista, poder tens raó!!!

#27 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 diciembre 2006 - 05:41

Jo crec que se n va anar a Bcn perque aqui a Lleida malauradament la gent passa de tot i llavors no estaria gaire ple el recinte per signar.

#28 Key_Okuna_2

Key_Okuna_2

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 483 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 diciembre 2006 - 05:07

Jo crec que se n va anar a Bcn perque aqui a Lleida malauradament la gent passa de tot i llavors no estaria gaire ple el recinte per signar.


Aquí a Lleida la gent no surt de casa, anirien cuatre gats.

#29 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 diciembre 2006 - 10:10

NO VULL QUE GUANYI LA LORENA

que es això de firmar cd's a Barcelona?

a BARCELONA que hi vagi un barceloní, ella hauria de venir aquí.
Una altra que el éxit li ha pujat al cap, en canvi la demés gent pràcticament tothom se'n va firmar els CD's a les seves localitats natals i cap en ciutats grans!!!

Inclús en això en supera la ciutat condal!!! :evil:



Jo també considero que la Lorena no té ni veu ni vot, que ella ha de fer el que li diuen i que la van destinar a Barcelona perquè??..... no ho sé... igual son com TV3: que Lleida no existeix...

Per mi es la millor... i ha de guanyar!!!!

I quan quedi dels tres finalistes... anirem per tot lleida per animar-la, ens concentrarem per donar-li anims....

#30 Key_Okuna_2

Key_Okuna_2

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 483 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2006 - 12:04

NO VULL QUE GUANYI LA LORENA

que es això de firmar cd's a Barcelona?

a BARCELONA que hi vagi un barceloní, ella hauria de venir aquí.
Una altra que el éxit li ha pujat al cap, en canvi la demés gent pràcticament tothom se'n va firmar els CD's a les seves localitats natals i cap en ciutats grans!!!

Inclús en això en supera la ciutat condal!!! :evil:



Jo també considero que la Lorena no té ni veu ni vot, que ella ha de fer el que li diuen i que la van destinar a Barcelona perquè??..... no ho sé... igual son com TV3: que Lleida no existeix...

Per mi es la millor... i ha de guanyar!!!!

I quan quedi dels tres finalistes... anirem per tot lleida per animar-la, ens concentrarem per donar-li anims....


No volien ficar una pantallla a la plaça sant joan?

#31 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 diciembre 2006 - 12:27

Avere si guanya!!! sort

#32 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 diciembre 2006 - 11:19

Jo crec que se n va anar a Bcn perque aqui a Lleida malauradament la gent passa de tot i llavors no estaria gaire ple el recinte per signar.


Aquí a Lleida la gent no surt de casa, anirien cuatre gats.


Pues en canvi jo crec que si que i niria gent, no sabeu que hi ha molta gent que encara que no els hi agradi si apunta a tot? A mes nomes per ser lleidatana i sortir a la tele ja te molts seguidors. Potser seran uns oportunistes pero... :? De totes formes jo tampoc no trobo be que no vingues a firmar a la seva ciutat natal.

#33 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 31 diciembre 2006 - 11:27

jo vull ke guanyi.

no entenc el rebumbori ke s'ha format pk no anes a lleida a firmar.

amb proutes feines podia sortir de l'academia.

#34 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 diciembre 2006 - 02:42

Doncs ja la podeu votar perquè si es per gent com jo, ho porta ben clar.

Ho dic perquè un dia quan es va acabar la gala al xat amb el Alex (el que feia cantamania), li va retreure a la Sarai que sempre plorava als assajos, i la pobra noia canària encara estar parada ara.
Ho va fer perquè tenia enveja que l'altra era millor que ella, però que es creu esta tia que pot anar pel Món de guapa i de xula, porta una xuleria al damunt.
NO la conec tot i ser de lleida, però és una sort no fer-ho.

Sarai i Moritz els meus favorits per guanyar OT

#35 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 enero 2007 - 06:30

Per cert. Algú sap si li agrada el futbol a la Lorena i per casualitat és del Lleida? :D

#36 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 enero 2007 - 07:29

Aquesta xiqueta té una veu prodigiosa, la vaig veure l'altre dia i cantava com els àngels de bé, jo crec que té moltes opcions de guanyar lo concurs, tot i que elnivell ara és més alt que mai.

Lo del Risto aquest que dieu, buahhh,es un xulapas sin ton ni són, no se si aquest tio ha sigut cantant, te una discogràfica o lo que sigos, ni idea, però també els està als concursants patir una miqueta perque com bé diu el Tucho,si sempre els hi dieun lo guapos que són i lo bé que canten, pfffff,ja pleguem, sinò mireu amb aquella cantant que cantaba "poyeya" :lol: :lol: :lol: Sí o no?? :twisted:

#37 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 enero 2007 - 08:32

Jo crec que se n va anar a Bcn perque aqui a Lleida malauradament la gent passa de tot i llavors no estaria gaire ple el recinte per signar.


Aquí a Lleida la gent no surt de casa, anirien cuatre gats.


Pues en canvi jo crec que si que i niria gent, no sabeu que hi ha molta gent que encara que no els hi agradi si apunta a tot? A mes nomes per ser lleidatana i sortir a la tele ja te molts seguidors. Potser seran uns oportunistes pero... :? De totes formes jo tampoc no trobo be que no vingues a firmar a la seva ciutat natal.

jo tambe ho crec. la vida dels vells es molt avurrida (amb tots els respectes). a mes per lo que he sentit aquesta xiqueta estava relacionada amb el centre andalus i els andalusos son molt oberts, sobretot amb el tema musical.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos