Ir al contenido


Foto
- - - - -

gol nor una sola veu


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
37 respuestas en este tema

#21 SkinheadBlau

SkinheadBlau

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 68 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2006 - 11:48

ni collonades, ni osties, tot a la cara! aqui tiran merdes en pintandes!

#22 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2006 - 11:09

ni collonades, ni osties, tot a la cara! aqui tiran merdes en pintandes!


Pq no fa cadascu la vida pel seu compte i us deixeu de tonteries???

#23 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 octubre 2006 - 11:38

Ilerlleida no pots negar, que son ganes de buscar merder.
Yo ya vai pel meu compte

#24 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2006 - 12:49

[quote name='"Ilerlleida"'][quote name='Espontani']

Jo vaig vere que havien pintades vostres a les parets del camp d'esports ( no e vist les que van fer en contra vostra) A mi me fa molta rabia que ara de repen critiquis que se robin pancartes, que se robin banderetes.. i encanvi estic segur que si no fosin els ilergetes qui ho van fer o... si valtres encara estiguesiu dins de ilergetes, tot aixo no ho criticaries, sino que mes aviat ho defensaries, ja que no et vaig vere mai criticant el robar la bandera als del Castello l'any pasat, encanvi ara ja ho has tret 2 o 3 cops amb el que va de any. Sigues mes imparcial. Quan dius que n'hi han uns que no volen la unio de penyes o algo aixi... et refereixes a alguna penya en concret??? Estic fart de enfrontaments entre penyes d'un mateix equip i a sobre de una mateixa "ideologia"!! Els ilergetes, almenys que jo sapiga, si que seguim els cantics creats en els diferents punts de l'estadi que jo sapiga, osigui que a nosaltres no cal que ens senyaleu. Espontani, tu ja sas qui soc i ja sas mes o menys com soc, a mi me dona igual el que haigui passat entre vosaltres i qui tu ja sas, jo seguire saludant a tothom <font color=red>perque</font> a mi ningu m'ha fet re i jo tindre la mateixa actitud amb uns que amb altres, pero siusplau, a l'hora d'escenificar uns fets no senyalis a una gent pel simple fet de ser qui son i per haver tingut discrepancies amb ells. Criticals quan tambe criticaries als teus amics. Perque jo dels Rudes tambe recordo algunes coses dins el camp d'esports, i lo ultim que penso fer es anar recordan-les per crear malrotllo. El mateix et demano.[/quote]

jajajja tu sempre intentant ficant pau.. jeje Aixi es parlaa!

#25 Bebe

Bebe

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 250 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2006 - 12:50

mai liat, lo de dalt o avia escrit el ilerlleida.. XDD lo que no sé que he tocat per aqúí. vengaa deu!

#26 timtim

timtim

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2006 - 02:37

prposso que se faci una canço al foro i es canti el proxim diumenge aixi sabrem si tots nem a una

#27 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2006 - 02:50

prposso que se faci una canço al foro i es canti el proxim diumenge aixi sabrem si tots nem a una


Aixo mateix, cantamania al camp d'esports...
Espontani, jo no se qui a començat ni que diuen uns o escriuen altres, pero el que si se es que aixo sembla que no s'acabara mai, i no crec que convingui.

Ja sas lo bona persona q soc jo bebe! :lol:

#28 darky

darky

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2006 - 08:40

weno lo important es k els proxims partits es demostri k alli estem i estem per animar !!!

PD: yo no podre asistir al proxim partit i ya vureu kom sera el unik partit de tota la temporada k no televisaran :( jajaj
salut

#29 josemi007

josemi007

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2006 - 11:29

Bones a tots, jo vai el camp d'esports desde la temporada 92 i la cosa a anat cambiant a menys cada any k ha pasat, akest any però sembla k la cosa pot repuntar i jo soc dels k estàn convençuts k gracies al carnet pels k sou mes joves gratuit el dia k lequip millori una miketa mes al camp i anira molta mes gent k a 2aA i hi haura molt ambient.

PERO NO ENTENC k no os adoneu k tots junts animant tots a l'hora faria molt de goig i podriem fer del camp un infern inigualable a 2ab, I LO QUE ES MES IMPORTANT: NO ENTENC K PETITES DISCREPANCIES PERSONALS SIGUIN TANT INSALBABLES!!!!!!

L'altre dia els ilergetes a la 2a part es van comportar de conya, si se sumen les altres penyes o ells a les altres cadascu amb les seves pancartes, aixo no te res a veure, farem del camp d'esports un fortí i la gent jove cada cop s'animara mes a venir.

#30 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 19 octubre 2006 - 04:23

jo crec ke si es parles es podria unir el gol nord, el ke no es pot fer es cadascu animar d'una manera i encar menys cantar uns sobre els altres.

#31 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2006 - 08:42

Si, Kimi, però si resulta que uns no es poden veure amb els altres, és a dir entre penyes ja no hi ha bon ambient... com vols que s'uneixin?

#32 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 octubre 2006 - 11:19

prposso que se faci una canço al foro i es canti el proxim diumenge aixi sabrem si tots nem a una


Aixo mateix, cantamania al camp d'esports...
Espontani, jo no se qui a començat ni que diuen uns o escriuen altres, pero el que si se es que aixo sembla que no s'acabara mai, i no crec que convingui.

Ja sas lo bona persona q soc jo bebe! :lol:


Podràs fer memòria i recordar que tot i que hi havia algunes discrepàncies anavem a mort amb el Lleida i tots ens identificavem com ilergetes, sent capaços de ser una pinya al camp.

Pero si algú permet que un senyor faci uns ingressos através d'uns fotomontatges que no acabin als fons de la penya... es respectable si la gent hi està d'acord.

I si un altre permet que diferentes persones, hagin pagat diferents preus a l'hora d'adquirir la seva sudadera de la penya, (perque n'hi va haver que van pagar 20 € i d'altres 25€, quan surt als comptes que es va ingressar per cada sudadera?) --> la pregunta del milió.

Unes sudaderes per 20 i unes altres per 25 per la seva cara bonica? Hi estaria d'acord la gent? Jo no, i jo en vaig pagar 20 i sé d'altres que en van pagar 25.
O esque totes es venien per 25 i les de 20 no consten a cap puesto??
O esque totes es venien per 20 i i si te la podien colar per 25€, 5 € anaven per la butxaca ??

Tens la resposta a tot això ILERLLEIDA?
Ei pero que es respectable si hi esteu d'acord, potser soc yo el raro que no es capaç d'entendre-ho.

I si no soporten que no compartim la seva "particular" visió de portar la penya i que ens montem la nostra, cosa que ens va força bé, que s'aguantin que n'han sortit prou airosos del negoci.

Perque ja no em fico a parlar dels carnets, de les samarretes i dels 1500€, altres temes que també porten cua i que sumant-ho no és d'extranyar que hi hagi gent que decideixi no compartir penya amb ells.

I es això el que els hi crema, que a sobre de queixar-nos en veu alta sobre el que han fet, ens estiguin sortint les coses bé.

Ensenyals-hi home ILERLLEIDA, que és el respecte, tu que ets enemic de ningú. Perque si mai ens acabem posant al seu nivell i els hi hem d'ensenyar nosaltres, potser si que la cosa serà insalvable...

Més els hi convé callar i no nar provocant a la gent, que n'he vist moltes de coses.

#33 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 19 octubre 2006 - 02:41

prposso que se faci una canço al foro i es canti el proxim diumenge aixi sabrem si tots nem a una


Aixo mateix, cantamania al camp d'esports...
Espontani, jo no se qui a començat ni que diuen uns o escriuen altres, pero el que si se es que aixo sembla que no s'acabara mai, i no crec que convingui.

Ja sas lo bona persona q soc jo bebe! :lol:


I si un altre permet que diferentes persones, hagin pagat diferents preus a l'hora d'adquirir la seva sudadera de la penya, (perque n'hi va haver que van pagar 20 € i d'altres 25€, quan surt als comptes que es va ingressar per cada sudadera?) --> la pregunta del milió.

Unes sudaderes per 20 i unes altres per 25 per la seva cara bonica? Hi estaria d'acord la gent? Jo no, i jo en vaig pagar 20 i sé d'altres que en van pagar 25.
O esque totes es venien per 25 i les de 20 no consten a cap puesto??
O esque totes es venien per 20 i i si te la podien colar per 25€, 5 € anaven per la butxaca ??


20 euros sudadera sense caputxa, 25 euros amb caputxa. 5 euros més cadascuna els no socis de la penya. Era així si no ho recordo malament.

#34 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2006 - 02:53

prposso que se faci una canço al foro i es canti el proxim diumenge aixi sabrem si tots nem a una


Aixo mateix, cantamania al camp d'esports...
Espontani, jo no se qui a començat ni que diuen uns o escriuen altres, pero el que si se es que aixo sembla que no s'acabara mai, i no crec que convingui.

Ja sas lo bona persona q soc jo bebe! :lol:


Podràs fer memòria i recordar que tot i que hi havia algunes discrepàncies anavem a mort amb el Lleida i tots ens identificavem com ilergetes, sent capaços de ser una pinya al camp.

Pero si algú permet que un senyor faci uns ingressos através d'uns fotomontatges que no acabin als fons de la penya... es respectable si la gent hi està d'acord.

I si un altre permet que diferentes persones, hagin pagat diferents preus a l'hora d'adquirir la seva sudadera de la penya, (perque n'hi va haver que van pagar 20 € i d'altres 25€, quan surt als comptes que es va ingressar per cada sudadera?) --> la pregunta del milió.

Unes sudaderes per 20 i unes altres per 25 per la seva cara bonica? Hi estaria d'acord la gent? Jo no, i jo en vaig pagar 20 i sé d'altres que en van pagar 25.
O esque totes es venien per 25 i les de 20 no consten a cap puesto??
O esque totes es venien per 20 i i si te la podien colar per 25€, 5 € anaven per la butxaca ??

Tens la resposta a tot això ILERLLEIDA?
Ei pero que es respectable si hi esteu d'acord, potser soc yo el raro que no es capaç d'entendre-ho.

I si no soporten que no compartim la seva "particular" visió de portar la penya i que ens montem la nostra, cosa que ens va força bé, que s'aguantin que n'han sortit prou airosos del negoci.

Perque ja no em fico a parlar dels carnets, de les samarretes i dels 1500€, altres temes que també porten cua i que sumant-ho no és d'extranyar que hi hagi gent que decideixi no compartir penya amb ells.

I es això el que els hi crema, que a sobre de queixar-nos en veu alta sobre el que han fet, ens estiguin sortint les coses bé.

Ensenyals-hi home ILERLLEIDA, que és el respecte, tu que ets enemic de ningú. Perque si mai ens acabem posant al seu nivell i els hi hem d'ensenyar nosaltres, potser si que la cosa serà insalvable...

Més els hi convé callar i no nar provocant a la gent, que n'he vist moltes de coses.


De tot aixo jo no en tenia ni idea, ni lo dels fotomontatges ni de lo de les suaderes ni re. Si la cosa va anar tal com dius tu, evidentment jo tampoc hi estic dacord, pero me dona que no tot es aixo el que a passat realment. Lo dels 1500€ ja sas com va anar, i pel que se teniu mes relacio valtres que els de ilergetes amb el de les peles. (Sense voler dir que no tinguesa-ho que poder anar amb ell ni re semblant, que cadascu es lliure de fer i actuar com vulgui.) Be, jo com et pots imaginar no vull pas que us vaigui malament ni molt menys, tot al contrari, pero espero que el unic "pique" sigui per veure qui fa mes soroll al camp i que tota la resta quedi apartat.

#35 ker

ker

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2006 - 03:05

... només es crida 3 o 4 vegades Lleida i ja està...



ara mateix tinc dubtes de si asistim als mateixos partits... :S

i referent al post i ala critica o si mes no al missatge en si, trobo que si que es tindria de fer el possible per fer més color i més soroll, encara que no ens podem queixar, que el Lleida te una de les aficions més bones que e vist ultimament, i de soroll, sen fa bastant, i nosaltres mateixos, els anarkohools k tampoc es k ens vulguem diferenciar, ni dividir del gol, ni res daixos, estem parlan de comprar un bombo per a fer encara més ambient al gol.

crec k am laportació d'uns kuants, el gol nord pot kedar bastan bunic, i no estic dacord am k faji pena ni res aixi, com s'ha dit aki....

aixo es tot :)


PD: referent a la "millor" peña... com s'ha nombrat aki..dubto de que n'hi hagi alguna, som una afició no u oblidem.. i també referent ales banderes..ami no em fa absolutament res que hi hagui una bandera de euskal presoak, tot el contrari, crec k això es indiferent, lo important es ser allí i intentar fer color i soroll, repeteixo.

agur i força lleida

#36 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 05:09

jo portare la de Euskal Presoak, l'estelada o lo que vulga, sempre que no sigui res ofensiu cap a ningu, i crec que la bandera de Euskal Presoak només reivindica el dret dels presos bascos (i de tots els presos de dins l'estat espanyol) a estar en presons aprop de casa seva, ja que la dispersio de pres.o.s es totalment ilegal.


I q collons pinta això al Camp d'Esports??? :roll:


Això mateix anava a dir jo. Si aquesta és la manera d'anar a animar a un camp de futbol.....

#37 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 febrero 2008 - 05:22

jo portare la de Euskal Presoak, l'estelada o lo que vulga, sempre que no sigui res ofensiu cap a ningu, i crec que la bandera de Euskal Presoak només reivindica el dret dels presos bascos (i de tots els presos de dins l'estat espanyol) a estar en presons aprop de casa seva, ja que la dispersio de pres.o.s es totalment ilegal.


I q collons pinta això al Camp d'Esports??? :roll:


Això mateix anava a dir jo. Si aquesta és la manera d'anar a animar a un camp de futbol.....


T'has d'avorrir molt per a recuperar un post que té casi 1 any i mig d'antiguetat :?

#38 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 febrero 2008 - 06:30

aquest post com que no ve a cuento de res i l'amic de sabadell es deu aborrir molt per obrir posts que estan perduts per la base de dades del forum, el tanco.


PD: I si, si fa falta tornare a dur la de Euskal Presoak els cops que faci falta, al igual ke durem estelades i els que ens surti dels collons.



POST TANCAT




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos