Ir al contenido


Foto
- - - - -

CATALUNYA-EUSKADI SEGONS ALGU TOTS SOM TERRORISTES


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
37 respuestas en este tema

#21 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 12 octubre 2006 - 06:14

a fresno van fer un cop estat al esport,davant una nacio que no li van deixr ni dir piu,aixo es una democracia pa sucat amb oli,no deixen ni defensar,aixo es una mafia.AIXI VINGI AMB AMENACESaquestos fatxas de merda.per fer pitjor hu tenen al pais basc ja unic partit representa com ERC ES batasuna esta ilegalitzt com vols iagi pau aixi


A part de Batasuna, a Euskadi tenen Aralar i Eusko Arkaltasuna per poder triar entre opcions independentistes.

#22 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2006 - 07:29

son uns fil ls de pu ta



A veure si moderem aquest vocabulari.

#23 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2006 - 07:39

Piden la clausura del Camp Nou por el partido entre Catalunya y Euskadi
Una plataforma denuncia que el partido amistoso del domingo fue un evento político
La plataforma “España y Libertad” presentó ayer ante el Ministerio de Interior una denuncia administrativa contra las selecciones catalana y vasca, y también contra el FC Barcelona por organizar un encuentro que, según la plataforma, se convirtió en un evento político con manifestaciones antiespañolas y a favor del terrorismo. La plataforma pide, amparándose en la Ley del Deporte, que se imponga una multa de entre 60.000 y 600.000 euros a la Federación de Fútbol Catalana, a la Federación de Fútbol Vasco y al FC Barcelona, además de la clausura temporal del Camp Nou, hasta un máximo de dos años.

www.diariosport.com

Aquestos de "España y Libertad"" van molt, però que molt fumats!!

El Barça i el Camp Nou no hi pinten res aqui, això és cosa de la federació catalana de futbol i la vasca.


Exactissimament, jo al Barça i el Camp Nou l'excloc d'allò :wink:
I lo que ha dit l'Ilerdense, te tota la raó.
I per últim tant feixistes son els uns com els altres.El per que?Sezill!!Que acàs els catalnistes toleren altres idees??Va a ser que no, o sigui que jo fico al mateix sac a uns i als altres. Sé que potser no es just i paguen justos per pecadors com amics meus de Benavent catalanistes (moderats), però la realitat em fa jutjar i la decisió ja està presa.
C'est la vie...
Salut, peles i Lleida :!:

#24 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2006 - 07:59

m'agradaria veure al ***** del Acebes criticant la manifestacio neonazi-feixista del 12 d'Octubre a València (avui) allo si que es un atac en contra de la dignitat de les persones, en contra de tots els que van defensar la democràcia durant la guerra civil, alló si que tindria que preocupar, i no 2 pobles que l'unic que busquen es reconeixement oficial.

Si Batasuna esta il·legalitzada, per consequent hauriam d'ilegalitzar a la Falange, España 2000, PP (partit fundat per un exministre de Franco, amb nom de capital del Baix Cinca) i tot un seguit de partits ultra-dretans que no demanaran mai perdó per res del que van fer, contabilitza les morts pels Feixistes i els morts pels Etarres (i amb aixo no dic <font color=red>que</font> deixin de ser uns assasins) o per qui es mes sanguinari i dictador, Bush o Fidel Castro....


Euskal Presoak Etxera!


Kuanta raó...

#25 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 12 octubre 2006 - 09:04

So so so ilerdense

Si que són uns assassins però i els que anaven del costat del Caudillo, que eren uns angelets? :evil: :evil:
Menos hosties i més no estar a favor de res.

Crec que tens raó en el tema que no ens em de possisionar al costat dels terroristes <font color=red>perque</font> són assassins, però et falta parlar dels altres assassins que van crear una guerra civil contra un poble que unicament pensava diferent.
Poder sinò t'ha quedat massa clar <font color=red>perque</font> algo m'he liat, ja ho llegiràs a qualsevol llibre d'historia. Que no és cap mentida sinò una gran realitat.
Això sí és ser una colla d'assassins.



So so so tu. Em sembla que a tu és a qui no t'ha quedat res clar del que he dit. Primerament parlo d'un problema actual que té la democràcia en la que vivim i que tú tant defenses. Per altra part estic totalment en contra del que va passar en la època de la dictadura franquista (sens dubte un pas enrera d'Espanya en la gran evolució que estava experimentant Europa i que ara encara en patim les conceqüències) i no acostumo a parlar del que va passar per què no ho vaig viure i els llibres sempre tiren a un costat o a l'altre, només em refio dels textos "legals" de llavors i de les manifestacions gravades en video i radio que per cert sí que he mirat i estudiat. Estic totalment en contra de qüalsevol dictadura, sigui de dretes o d'esquerres i no defenso per a res a Franco, no se d'on ho treus això. Jo defenso la democràcia en la que visc, l'estat de Dret i la pau. I torno a dir (per si no t'ha quedat massa clar) que parlo d'un tema actual i d'uns successos que van tenir lloc la setmana passada i no fa bastants anys en els que em quedava molt per formar part d'aquest món.

Per cert!!! VISCA EL LLEIDA I VISCA LA WEB NO OFICIAL DEL LLEIDA!!!

#26 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2006 - 10:04

Això és un estira i arronça que mai acabarà. Jo us entenc, és impossible que no us enfadeu si critiquen el que va ser una festa per vosaltres. Però pels actes que allí es van produir (que van transformar un acte esportiu en un de polític i crec jo que la intenció era únicament la de formar una reunió-mitin polític entre gent que pensa igual) també hi ha altra gent que es pot sentir malament. Us recordo que, per exemple, la crema d'una bandera espanyola en un acte públic és delicte. Així com ser simpatitzant i mostrar-ho a la opinió pública d'una organització terrorista.

.



Estic d'acord amb tu, company. A l'altre extrem de la corda, en el darrer partit de la selecció estatal jugat a la Nueva Condomina, hi havia penjada una gran pnacarta que resava literalment "Vascongadas y Cataluña si son España".

Queda ben clar que els partits de futbol de les seleccions nacionals o estatals, de fa molts anys son actes esportius que esdevenen concentracions ideológiques.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#27 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 octubre 2006 - 10:42

Piden la clausura del Camp Nou por el partido entre Catalunya y Euskadi
Una plataforma denuncia que el partido amistoso del domingo fue un evento político
La plataforma “España y Libertad” presentó ayer ante el Ministerio de Interior una denuncia administrativa contra las selecciones catalana y vasca, y también contra el FC Barcelona por organizar un encuentro que, según la plataforma, se convirtió en un evento político con manifestaciones antiespañolas y a favor del terrorismo. La plataforma pide, amparándose en la Ley del Deporte, que se imponga una multa de entre 60.000 y 600.000 euros a la Federación de Fútbol Catalana, a la Federación de Fútbol Vasco y al FC Barcelona, además de la clausura temporal del Camp Nou, hasta un máximo de dos años.

www.diariosport.com

Aquestos de "España y Libertad"" van molt, però que molt fumats!!

El Barça i el Camp Nou no hi pinten res aqui, això és cosa de la federació catalana de futbol i la vasca.


Exactissimament, jo al Barça i el Camp Nou l'excloc d'allò :wink:
I lo que ha dit l'Ilerdense, te tota la raó.
I per últim tant feixistes son els uns com els altres.El per que?Sezill!!Que acàs els catalnistes toleren altres idees??Va a ser que no, o sigui que jo fico al mateix sac a uns i als altres. Sé que potser no es just i paguen justos per pecadors com amics meus de Benavent catalanistes (moderats), però la realitat em fa jutjar i la decisió ja està presa.
C'est la vie...
Salut, peles i Lleida :!:


Abans de parlar de feixisme potser que aprenguis què és, que no ho tens massa clar. No tolerar Espanya i voler la independència de Catalunya no és feixisme, el que va passar amb Acebes i cia. no és feixisme (intolerància sí, però no és el mateix).

#28 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2006 - 11:00

el que va succeir amb acebes i pique a martorell no es feixisme es la resposta a les primeres agresions d'un dirigent del pp.
"Xavier Garcia Albiol, secretari d'organització del PP a Catalunya i president del grup municipal del PP a Badalona, va agredir a un manifestant a Martorell, durant l'acte preelectoral del partit, segons mostra un vídeo de Telecinco."

http://www.informati...61011acebes.wmv


cito fonts d'una web de caire independentista http://www.racocatala.cat/

#29 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 12 octubre 2006 - 11:17

Llegiu aquesta...

Esteban Gómez Rovira, candidat de la Plataforma Adelante Cataluña, ha assegurat que "vamos a ir al Camp Nou con banderas españolas" para "reivindicar la unidad de España". El candidat ultradretà ha afirmat que "es el único país civilizado que aplaude la quema de una bandera", fent referència a les banderes que es van cremar al camp del FC Barcelona durant el partit Catalunya- Euskadi. D'altra banda, ha dit que els símbols que ell defensa "son simbolos que aprecio tanto como la bandera catalana", però ha assegurat que "Catalunya i el País Basc "no serán independientes".

La ultradreta també fa servir nens
L'acte que la Plataforma Adelante Cataluña ha celebrat durant el dia de la Hispanitat ha comptat amb la presència d'alguns nens, fills de simpatitzants de la plataforma ultradretana. Un dels nens, com es veu a la foto, anava cobert amb la bandera espanyola i ha aguantat la pluja que ha caigut durant tota l'estona que ha durat l'acte. Durant la celebració del dia de la Hispanitat també s'ha vist algun menor embolicat amb la bandera franquista al costat dels seus familiars. L'acte ha comptat amb la presència de més d'un centenar de persones, un nombre molt menor al dels últims anys, a causa de la intensa pluja que ha caigut durant tot el matí i que no ha cessat en cap moment.

#30 TEVENET

TEVENET

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2006 - 11:33

MAREMEVA,ademes ens venen a provoca a casa.catalunya antifeixista sempre.
foteu camp feixistes,catalunya lliure feixistes,

#31 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 12 octubre 2006 - 11:47

el que va succeir amb acebes i pique a martorell no es feixisme es la resposta a les primeres agresions d'un dirigent del pp.
"Xavier Garcia Albiol, secretari d'organització del PP a Catalunya i president del grup municipal del PP a Badalona, va agredir a un manifestant a Martorell, durant l'acte preelectoral del partit, segons mostra un vídeo de Telecinco."

http://www.informati...61011acebes.wmv


cito fonts d'una web de caire independentista http://www.racocatala.cat/


És veritat, m'he colat. Però bé, crec que el que volia dir s'ha entés.

#32 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2006 - 12:34

es incomprensible com uma merd..... tema té tanta afluencia.

som del lleida, després som catalans i després som espanyols. aquesta es la nostra identitat a dia d'avui. i sino a vere qui no té el dni en que es reconeix que es espanyol. no som nosaltres els qui podem canviar el futur, es la historia la que ha col·locat a catalunya dintre d'espanya tot i tenir una cultura bastant oposada.

jo de l'unic que em sento orgullós es de ser lleidatà, després tot lo altre se m'enfot.

#33 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2006 - 10:55

.

som del lleida, després som catalans i després som espanyols[/b]. aquesta es la nostra identitat a dia d'avui. i sino a vere qui no té el dni en que es reconeix que es espanyol. no som nosaltres els qui podem canviar el futur, es la historia la que ha col·locat a catalunya dintre d'espanya tot i tenir una cultura bastant oposada.

.


Una bona manera de practicar la tolerància, es acceptar l'existència d'altres maneres de pensar. Seria bo, per la salut de tots, que quan fessis afirmacions d'aquest calatge parlessis per tu, i no per tots.
¿T'has parat mai a pensar si aquest DNI que presentes com una prova irrefutable d'identitat es allò que alguns catalans accepten com el que vol ser i d'altres com una imposició?.
Afortunadament vivim en un estat de dret que en teoria respecta la voluntat de les majories, i això vol dir que nosaltres podem canviar el futur, o no. Vull dir que legitimament correspondría als catalans pronunciar-se a favor o en contra de la permanència dins l'estat espanyol. Això avui encara no es possible, per que els mateixos que fan servir el teu argument del DNI, no accepten que les nacionalitats històriques puguin exercir en un punt de la seva història el dret d'autodeterminació, o no.
Es qüestió d'entendre i acceptar que en un pais plural com Catalunya, hi ha moltes maneres de pensar, totes ben legítimes, i no pas que els que no opinen com tu, be perden el temps amb posts ridiculs, be son una merda.



[b]SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


#34 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2006 - 10:59

.

som del lleida, després som catalans i després som espanyols[/b]. aquesta es la nostra identitat a dia d'avui. i sino a vere qui no té el dni en que es reconeix que es espanyol. no som nosaltres els qui podem canviar el futur, es la historia la que ha col·locat a catalunya dintre d'espanya tot i tenir una cultura bastant oposada.

.


Una bona manera de practicar la tolerància, es acceptar l'existència d'altres maneres de pensar. Seria bo, per la salut de tots, que quan fessis afirmacions d'aquest calatge parlessis per tu, i no per tots.
¿T'has parat mai a pensar si aquest DNI que presentes com una prova irrefutable d'identitat es allò que alguns catalans accepten com el que vol ser i d'altres com una imposició?.
Afortunadament vivim en un estat de dret que en teoria respecta la voluntat de les majories, i això vol dir que nosaltres podem canviar el futur, o no. Vull dir que legitimament correspondría als catalans pronunciar-se a favor o en contra de la permanència dins l'estat espanyol. Això avui encara no es possible, per que els mateixos que fan servir el teu argument del DNI, no accepten que les nacionalitats històriques puguin exercir en un punt de la seva història el dret d'autodeterminació, o no.
Es qüestió d'entendre i acceptar que en un pais plural com Catalunya, hi ha moltes maneres de pensar, totes ben legítimes, i no pas que els que no opinen com tu, be perden el temps amb posts ridiculs, be son una merda.



[b]SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


#35 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2006 - 11:59

es incomprensible com uma merd..... tema té tanta afluencia.

som del lleida, després som catalans i després som espanyols. aquesta es la nostra identitat a dia d'avui. i sino a vere qui no té el dni en que es reconeix que es espanyol. no som nosaltres els qui podem canviar el futur, es la historia la que ha col·locat a catalunya dintre d'espanya tot i tenir una cultura bastant oposada.

jo de l'unic que em sento orgullós es de ser lleidatà, després tot lo altre se m'enfot.


Xato respecta una mica altres opinions. A l'igual que jo no em sento gens espanyol (però per res eh..) accepto que un català se senti espanyol (PERÒ NO HO ENTENC) però no per això diré que tots els catalans només se senten catalans...
És a dir, que si tu tens aquesta amnera de pensar parla en primera persona.
I si un tema d'aquests té tant de ressò deu ser per alguna cosa, no?
M'agrada pq quan hi ha un tema d'aquests (en què es relaciona "esport i política") els que no en voleu sentir a parlar gens ja demaneu que es tanqui el tema... Us fa mal eh que tanta gent pensi igual eh!!!
Ah, i no me surtis amb què no s'ha de barrejar esport amb política. Qui primer barreja E i P és el teu país (que no el meu). FRESNO...

Visca el Lleida i Visca Catalunya Lliure.

#36 araujo

araujo

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2006 - 12:05

Espanya no serà mai un estat plurinacional,obert,federal,respectuós de la seva diversitat. Es un estat que no reconeix la nostra realitat catalana i que ens nega, tant se val anar de bon rotllo com de mal rotllo.
El partit del nou camp els ha molestat perquè la realitat és tossuda i demostra que molts catalans, donen suport a la seva selecció malgrat no competir al màxim nivell.
Jo he arribat a la conclusió que és més utòpica una Espanya oberta,dialogant,plurinacional que una Catalunya independent.
una dada per a reflexionar: ahir vam jugar 46 seleccions, 19 d´elles l´any 1990 no existien. Quan temps hem d´esperar per ser reconeguts?
I ja està de bé de titllar-nos i insultar-nos per qualsevol cosa que promoguem. He de recordar el poc respecte,la xiulada que l´afició espanyola va tenir amb l´himne francès al darrer mundial?
Els insults que rep Oleguer per ser coherent a camps com el Sardinero?
Com a lleidatà, soci de la Unió, dono tot el meu suport a la meva selecció.
la catalana, ni millor ni pitjor que la resta, però és la que sento.
O potser ens diran el que hem de sentir ?

#37 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2006 - 12:09

Piden la clausura del Camp Nou por el partido entre Catalunya y Euskadi
Una plataforma denuncia que el partido amistoso del domingo fue un evento político
La plataforma “España y Libertad” presentó ayer ante el Ministerio de Interior una denuncia administrativa contra las selecciones catalana y vasca, y también contra el FC Barcelona por organizar un encuentro que, según la plataforma, se convirtió en un evento político con manifestaciones antiespañolas y a favor del terrorismo. La plataforma pide, amparándose en la Ley del Deporte, que se imponga una multa de entre 60.000 y 600.000 euros a la Federación de Fútbol Catalana, a la Federación de Fútbol Vasco y al FC Barcelona, además de la clausura temporal del Camp Nou, hasta un máximo de dos años.

www.diariosport.com

Aquestos de "España y Libertad"" van molt, però que molt fumats!!

El Barça i el Camp Nou no hi pinten res aqui, això és cosa de la federació catalana de futbol i la vasca.


Exactissimament, jo al Barça i el Camp Nou l'excloc d'allò :wink:
I lo que ha dit l'Ilerdense, te tota la raó.
I per últim tant feixistes son els uns com els altres.El per que?Sezill!!Que acàs els catalnistes toleren altres idees??Va a ser que no, o sigui que jo fico al mateix sac a uns i als altres. Sé que potser no es just i paguen justos per pecadors com amics meus de Benavent catalanistes (moderats), però la realitat em fa jutjar i la decisió ja està presa.
C'est la vie...
Salut, peles i Lleida :!:


Abans de parlar de feixisme potser que aprenguis què és, que no ho tens massa clar. No tolerar Espanya i voler la independència de Catalunya no és feixisme, el que va passar amb Acebes i cia. no és feixisme (intolerància sí, però no és el mateix).


A mi no me vulgos anar de llest perque soc mil vegades mes llest que tu, enteradillo de librillo, o sigui que no em recriminis les meves opinions, si no estas d'acord et fas fotre un rato, però m'ho respectes, que ets un troç de maleducat de merda (ho sento però prefereixo dir-te la veritat de tu que callar-me les coses, jo sempre dic la veritat :roll: ), i un intolerant de merda també.
Tu no respectes les altres opinions, per això et critico i t'ataco perque vas amb mala intenció, però tranquil, les vegades que calguin, et dire les coses pel seu nom, ets dels típics que aprens a base d'astilla, però bueno...
Les meves opinions es respecten i punt, jo n'hi ha moltissimes que estic contrariadissim, però bueno...Que hi puc fer?Ojalà ho pogues cambiar,però oi que cadascú te les seves maneres de pensar?Pues aplica't el cuento txaval, que no te'n penso perdonar ni una, sempre i tal me vingos amb aquesta asquerosa prepotencia :evil: :evil:
P.D:A la resta, demano perdó pel que hagi dit si en algú en particular jo mateix amb alguna declaració que hagi fet pugui haver ferit algun tipo de sensibilitat. De nou DEMANO PERDÓ!! :oops:
Però amb gent que no tolera altres idees, res de res, si tinc que criticar continuaré fent-ho.
Salut, peles i.........Lleidatanismeeee!!!!!!

#38 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 13 octubre 2006 - 12:17

1. Com saps que ets mil vegades més llest que jo? Potser ets tu qui va de llest...

2. El feixisme és una ideologia política, catalogar tot allò que no respecta algú com a feixisme és o ignorància o demagògia barata.

3. De lo de respecte i prepotència ja no diré res més, crec que els teus comentaris parlen per si sols.

4. Intolerant? Amb gent com tu sí.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos