Ir al contenido


Foto
- - - - -

casadevall al carrer


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
16 respuestas en este tema

#1 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 06:19

l'ara ja ex-entrenador del pluspu andreu casadevall ja ha estat cessat del carrec avui mateix. ahir, veient el marcador de lleida tv va fe uns comentaris i es va mig revotar contra els mitjans de comunicació lleidatans quan li van preguntar si perillava el seu carrec, ell va dir que n'estava totalment tranquil i no volia parlar sobre això i demanava més preguntes parlant d'una manera com si ell fos el que manés amb una xuleria i una sobradesa extranya en aquells comentaris. en aquell moment vaig pensar que poc temps duraria després del mal caracter que tenia ahir, i dit i fet, avui al matí al carrer.

2 derrotes han sigut suficients per fotre'l al carrer. se nota que n'hem aprés de la temporada passada en que es confiava en realçar el vol i molt cuentos xinos que no serveixen per res.

l'objectiu del pluspu es pujar i ja son uns quants anys de decepcions. no es vol perdre més el temps. s'ha de tornar a ilusionar a la gent.

de moment el segon entrenador serà l'encarregat de l'equip però es comenta que podria tornar el gran EDU TORRES al barris nord.

que en penseu de tot això després de només 2 jornades. jo crec que ha estat encertat perquè fa falta un altre entrenador, que aporti idees noves i que prepari els seus jugadors per aguantar els 4 quarts i no enfonsar-se a l'ultim quart anant gaunyant i acabant perdent com passa des de fa temps. el temps es or i això es el que hauran pensat els dirigents.

que torni l'EDU. va ser marxar ell i mireu on hem acabat....

PD:al poster del pluspu que tinc penjat ja li falta una cara fent 2 setmanes que el vaig penjar

#2 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 06:24

El plus Pujol anava a fitxar l'Edu Torres al acabar la temporada passada, pero els greus problemes economics de l'entitat (si, greus, molt greus, pero ells no els treuen a la llum com fa el Lleida!) van impedir que es pugues fitxar l'Edu. Ara el Lleida Basquet esta recollint tota la prepotencia que va sembrar en els seus moments de gloria!! FO-TEU-VOS! Vidal fot el camp!! Sense l'aficio no haguesis fet re!!!!

#3 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 06:38

ilerlleida, no entenc com pots dir FO-TEU-VOS a un equip de lleida, que es precisament d'allí on ets. el que s'ha de fer en aquests moments es apoiar a un club de lleida que està passant per moments dificils a l'igual que naltres. no em cap al cap la teva postura.
et fa enveja potser el que algun dai van arribar a fer??

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 06:50

ilerlleida, no entenc com pots dir FO-TEU-VOS a un equip de lleida, que es precisament d'allí on ets. el que s'ha de fer en aquests moments es apoiar a un club de lleida que està passant per moments dificils a l'igual que naltres. no em cap al cap la teva postura.
et fa enveja potser el que algun dai van arribar a fer??


jejeje.. q poc que saps petit bailet!! :wink: Jo segueixo el Lleida basquet desde que hem vaig enterar que havia basquet a Lleida. Vaig ser membre actiu de Dimonis Lleida amb els quals ara encara hi mantinc bona relacio, sobretot amb el capo Santi (Us sona un tal: Santi Iglesias, fotograf oficial de la U.E. Lleida! que anuncien pel marcador.. jeje ) doncs aixo... vaig viure els inicis de la LEB al 11 de setembre, vaig viure la tristesa del play off contra el Alacant i l'¡alegria de Manresa.. i vaig seguir fidel a l'equip fins a la 3era temporada a l'ACB... quan un tal Valenti Junyent hem va obrir els ulls del que pasaba dins d'aquest club, del que representaven realment.. Cal ser humils en els bons moments, i aixecar el cap en els mals... i bueno.. paso ara de contar tot el que va pasar.. Sol dic que per mi que porti el nom de Lleida no ho es tot, jo tinc que estar orgullos de allo que defenso, hem tinc que identificar, mai hem podran dir que m'apunto a caball guanyador, ja que precisament jo vaig deixar d'anar al barris quan millor estava l'equip. Creu-me, les coses no son com les pinten... pero saben amagar molt be els seus defectes aquesta gent. Mes indiferent el que faci aquesta gent. Per la unica simpatia que li puc tindre a aquest club es pels Dimonis, la resta?? que es cremin vius!

P.D. Si no et creus el que dic, entra a la pagina de dimonis i entre els que aixequen banderes alli estic jo. Altres temps, altra mentalitat.

#5 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 03 octubre 2006 - 06:53

El plus pujol també tenia l'objectiu de pujar i a fet un mal començament igual que el futbol.

#6 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 07:01

ilerlleida, això vol dir que el dia que veguis que passen cosses extranyes a dintre del lleida i suposo que ja les hauràs vist, deixaràs el lleida només pel que passa a dins??? ho dubto.

així que per moltes coses que passin a l'interior d'un club i per molts directius manipuladors i per moltes merdes que passin en un club i un equip no s'han de deixar mai per això. i sino dis-me si mai deixaràs el lleida passi el que passi.

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 07:09

Es molt diferent, jo el Lleida el visc desde petit, es una cosa q me ve de familia, jo sense el Lleida no podria estar. El Basquet en canvi el vaig descobrir jo pel meu compte, i me va fotre molt de la manera q van tractar a mamare l'any que van tindre que fer ampliacio de capital, ja que la nostra familia no ens podiam permetre comprar cap accio i per aixo a l'hora d'anar a buscar el carnet de soci la van tindre esperant de 10 del mati a 2 del mitgdia i la gent quan es va queixar daixo desdel club es van dignar a dir que teniam que donar gracies de podernos treure el carnet de soci pq si poden veure el Lleida a l'ACB no era gracies a nosaltres!! Ens van deixar com una merda!! Ens van tractar de pobres cap a baix! Creus que no tinc motius per estar recelos amb aquesta gent??? Ho creus??? allo hem va obrir molt els ulls, i els aires de prepotencia es veien per tots els cantons, fen-se creure que tenien a la societat lleidatana controlada i q podrien fer amb ells el q vulguesin! I amb la gent del carrer no s'hi juga! van convertir el basquet en un esport per a rics, i jo tinc clar que fins que no martxi certa gent no tornare a treurem el carnet de soci. Dir que tenia de soci el 500 i algo.. Si aixo no era fidelitat..

#8 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 09:08

Crec que la decisió es encert 100%. Casadevall crec que no a aportat res de res a l'equip ni aquest any ni l'anterior

#9 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 09:11

Que pots esperar d'un club que desitjava que baixes la ue lleida a 2b per augmentar la seva massa social...

#10 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 09:22

Que pots esperar d'un club que desitjava que baixes la ue lleida a 2b per augmentar la seva massa social...


Em sembla que ningu del basquet u desitja aixo els meus amics del barris nord salegren cada cop que els dic que el lleida a guanyat, si acas al reves gent del futbol vol que el basquet baixi

Bona desicio, no ser pas perque el vam fer fora quan anavem 4ts per la cua a la acb, quan baixaven 2 a partir dalli entre petrovic garcia i casadevall cada cop pitjor

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 09:27

Es molt diferent, jo el Lleida el visc desde petit, es una cosa q me ve de familia, jo sense el Lleida no podria estar. El Basquet en canvi el vaig descobrir jo pel meu compte, i me va fotre molt de la manera q van tractar a mamare l'any que van tindre que fer ampliacio de capital, ja que la nostra familia no ens podiam permetre comprar cap accio i per aixo a l'hora d'anar a buscar el carnet de soci la van tindre esperant de 10 del mati a 2 del mitgdia i la gent quan es va queixar daixo desdel club es van dignar a dir que teniam que donar gracies de podernos treure el carnet de soci <font color=red>perque</font> si poden veure el Lleida a l'ACB no era gracies a nosaltres!! Ens van deixar com una merda!! Ens van tractar de pobres cap a baix! Creus que no tinc motius per estar recelos amb aquesta gent??? Ho creus??? allo hem va obrir molt els ulls, i els aires de prepotencia es veien per tots els cantons, fen-se creure que tenien a la societat lleidatana controlada i q podrien fer amb ells el q vulguesin! I amb la gent del carrer no s'hi juga! van convertir el basquet en un esport per a rics, i jo tinc clar que fins que no martxi certa gent no tornare a treurem el carnet de soci. Dir que tenia de soc
i el 500 i algo.. Si aixo no era fidelitat..



kuanta rao tio, el tracte que rebiem els aficionats "d'apeu" era pessim, i si a sobre eram joves, ens tractaven amb prepotencia com si no fossim res.

#12 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 03 octubre 2006 - 11:34

ADEU ANDREUUUUUU

#13 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 07:45

Que pots esperar d'un club que desitjava que baixes la ue lleida a 2b per augmentar la seva massa social...


Em sembla que ningu del basquet u desitja aixo els meus amics del barris nord salegren cada cop que els dic que el lleida a guanyat, si acas al reves gent del futbol vol que el basquet baixi

Bona desicio, no ser pas perque el vam fer fora quan anavem 4ts per la cua a la acb, quan baixaven 2 a partir dalli entre petrovic garcia i casadevall cada cop pitjor


No parlen a nivell de massa social, parlen a nivell de directius, jo mateix conec personalment, per motius de feina, a un dels viceprecidents del plus pujol lleida, i a la feina, li e comentat el meu gran amor per la u.e.lleida, i ell res, qe nomes plupujol i punto...i no menvaparlava masa be del lleida

#14 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 07:53

de totes formes tinc qe dir, qe de la mateixa manera qe tinc el carnet del lleida, tinc 22 anys i pago els 160 € al any, i no magrada agafar algun amik meu, o ferme pasar per menor....per no pagar.
pq aixi poc o molt ajudo al meu club.

Al plus pujol lleida, quan he anat ha sigut pq e trucat a aqet directiu a qem fes alguna invitació i me la deixaben a la porta de prensa, o aixi..
pero pagan al pluspu re de re!

#15 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 octubre 2006 - 08:00

Han anat de prepotents, al Lleida l´han menyspreat, hi habia burla i despreci cap al Lleida i els seus seguidors, ells eren a l´ACB i nosaltres erem a 2B, totes les empreses col.laboraven amb el Basquet, ells eren els rics i nosaltres els pobres, el Basquet era el esport de moda i el futbol era pels vells etc etc...

#16 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 02:01

molt normal la destitucio.

amb el mal inici ke han fet i les bones espectatives ke hi havia.

#17 Blueblood

Blueblood

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 05:29

8O 8O 8O La veritat es que hi ha per flipar amb alguna gent. Casos puntuals i excepcionals, sempre hi han, pero aquest odi i aquestes tonteries de dir que volen que baixes el Lleida per pujar la massa social i coses d´aquestes......vinga va.
No es el Plus Pujol, el mateix Lleida tb s´ha fotut de forma mes que xula algun cop. Sembla que a Lleida sol pot haber un equip i un esport, i lo demes,....a la basura. Crec que tindries de unificar mes horaris, per poder fer que la gent de Lleida, i qui vulgui, pugui triar si va a veure un esport o tots. Perque no puc veure futbol, basquet i hockey??? o algun esport mes,......
Basicament, pq sempre coincideixin en horari, i sempre et fan triar una cosa o un altra, i aixi anem malament, pq podriem tindre- ho tot mig ple i aixi esta tot mig buit.

I per cert, tant el Pluspujol com el Lleida, aquest any pujarem. Ja s´han acabat les miseries i penuries, aquest sera l´any de Lleida.

Ps: I com que baixaran el Fastic i l´apanyol.......festa complerta. :D :D :D :D :D :D




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos