Ir al contenido


Foto
- - - - -

AUTOBUS TARRASSA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
97 respuestas en este tema

#41 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 08:03

a una altra kosa man dit k per alli yan algun k altre fachilla algu sap com esta aixo per alli al camp del terrasa ¿?

salut


Veig que la gent parla sense saber. Company, a qui t'hagi dit això,
li dius que no, que no s'inventi les coses.

Salutacions!! :wink:


PD > El nom de la meva ciutat és Terrassa, no Tarrassa.


Home... la ultima vegada ens van venir a rebre 7 encaputxats gili-nazis amb pals, ampolles, pedres i altres condiments...

Lo bo esque els maderos ens amenaçaven a nosaltres perque ens encaravem a la sortida, esclar esta, en defensa pero amb 2 collons.

Total, que ens obliguen a pujar a l'autocar i amb total passivitat policial deixen que ens apedreguin el bus...

Vaya fastic de maderos, per fer lo que fan que se quedin fent-se favors al cuartel entre ells que ya en saben un rato.

Al vallès occidental, el moviment nazi està molt ben instaurat i la passivitat policial és un fet habitual.

#42 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 08:20

Bé segons m'han comentat de fonts oficials del club, aquest es l'últim autocar que es posara al nostre servei si no consegueix omplir-se, es a dir, ens quedarem sense desplaçament a Terrassa ni a cap més lloc.

Em sembla vergonyos que per 10 euros no poguem omplir un autocar.

#43 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 08:40

doncs aki s'acaben els desplaçaments

#44 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 04 octubre 2006 - 08:51

Bé segons m'han comentat de fonts oficials del club, aquest es l'últim autocar que es posara al nostre servei si no consegueix omplir-se, es a dir, ens quedarem sense desplaçament a Terrassa ni a cap més lloc.

Em sembla vergonyos que per 10 euros no poguem omplir un autocar.


Lògic. El club ha fet tot el que havia de fer, si la gent no respon el millor és deixar de fer-ne.

PD. A aquest no m'apunto jo que estic a Bellaterra. Si vinc (encara no sé a quin partit aniré) vindré directe des d'allí.

#45 darky

darky

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 47 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 08:58

weno una mika de feee k enkara ya dos dies per omplier-se !! i krek k sa de pensar en k la gent no sapute fins a lultim dia i sa de esperar a ultima hora per saver si arrivem als 45 o no !!! jdr k 10€ no es res !! weno dema vaig yo a apuntarme i serem 3 mes !!! venga una mika mes d'esforsss aki !! jdr !!!

tenim una aficio k fot mania i k si no es guanye no es mou ! i lo k es pitxo k si ya un partit mes interesant prefereix anar amb akell k no a animar al seu ekip !!!

:(

salut

#46 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 09:45

sembla ke el bus a valencia estigues predestinat a fer-se tot i ke valia 20 € i era a pendre pel cul... i un a terrassa ke en val 10€ no es fa? pff home, el club tb en te part de culpa per no anunciar-ho abans, xq la data del partit es sap desde fa 2 setmanes.

#47 efectivament

efectivament

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 09:56

Com podeu criticar al club perque nomes se apuntin 13 persones a un desplaçament???
Criticaria mes a la afició, i si la gent no va tindra els seus motius.
I si tan voleu nar als desplaçaments hi han mil maneres de anar-hi.

#48 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2006 - 10:56

Després no vull sentir a ningú keixar-se si no fa res el club, molt parlar i després tothom es raje, pos ale tenim lo k volem, lo k després hi ha uns kuants k s'ha d'aguantar...

Jo ja fa temps k me va decepcionar l'afició del lleida, però ara molt més i ja no espero res d'ella. Per sort la il·lusió no me la treu ningú.

Visca el lleida! :twisted:

#49 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 02:16

sisisiisisi.

jo tambe estic molt decepcionat.

#50 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 08:23

Després no vull sentir a ningú keixar-se si no fa res el club, molt parlar i després tothom es raje, pos ale tenim lo k volem, lo k després hi ha uns kuants k s'ha d'aguantar...

Jo ja fa temps k me va decepcionar l'afició del lleida, però ara molt més i ja no espero res d'ella. Per sort la il·lusió no me la treu ningú.

Visca el lleida! :twisted:


:arrow: Ídem

#51 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 09:20

Bueno parece ser k los k vivimos en Barcelona la entrada nos costara 15 euros no???

No se podria pillar la entrada desde lleida y salgo desde aki de Barcelona... Yo haria la transferencia bancaria y ya sta no???

#52 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 12:32

A veure, potser hi ha hagut un mal entès o no m'he explicat prou bé...
jo no he dit, o no volia dir que em sembla malament que a partir d'ara no es facin autocars...

He dit que em sembla que tenim el que ens em merescut... no aquest any sinò ja fa temps... perquè quan l'equip va bé... tothom es del Lleida però quan no va bé... ningú s'atansa al camp....
que ja som grandets...

ens fan el favor de posar autocars... a preus que fan riure... i encara no tenim el suficients... per poder omplir ni un sol autocar?????????? no hi ha excuses.

Es més... donar les gràcies a Xavi Massana que fins ara ha lluitat per fer els desplaçaments i que malgrat no es puguin veure, ell mateix pot veure qui son els seguidors més fidels... qui som els que portem els colors al cor.

Gràcies Xavier, per part nostra, sempre que poguem, i esperem que sigui el 99,9% de partits (desplaçaments) vindrem a animar l'equip.

Visca el Lleida!!!

#53 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 12:34

A veure, potser hi ha hagut un mal entès o no m'he explicat prou bé...
jo no he dit, o no volia dir que em sembla malament que a partir d'ara no es facin autocars...

He dit que em sembla que tenim el que ens em merescut... no aquest any sinò ja fa temps... perquè quan l'equip va bé... tothom es del Lleida però quan no va bé... ningú s'atansa al camp....
que ja som grandets...

ens fan el favor de posar autocars... a preus que fan riure... i encara no tenim el suficients... per poder omplir ni un sol autocar?????????? no hi ha excuses.

Es més... donar les gràcies a Xavi Massana que fins ara ha lluitat per fer els desplaçaments i que malgrat no es puguin veure, ell mateix pot veure qui son els seguidors més fidels... qui som els que portem els colors al cor.

Gràcies Xavier, per part nostra, sempre que poguem, i esperem que sigui el 99,9% de partits (desplaçaments) vindrem a animar l'equip.

Visca el Lleida!!!

#54 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 01:39

Vergonyos que no es pleni un autocar quan val 10 Euros jo si no es fa autocar no tinc un altre medi de tranport tant que ens plenem la boca de que som del Lleida i no plenem un puto autocar vergonyos.

#55 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 07:04

Fa justament mitja hora, és a dir, a les 19.30 he telefonat a les oficines del club i m'han dit que hi havia 23 apuntats que segurament es faria l'autocar. Però per omplir-lo encara falten 22 i demà es l'últim dia.

El que si esta clar es que si aquesta vegada en Xavi Massana ens possa l'autocar independentment de si som o no 45, no crec (i ho considero del tot correcte) que en possi cap més.

#56 XeNeIzE_eGaRa

XeNeIzE_eGaRa

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 07:11

Home... la ultima vegada ens van venir a rebre 7 encaputxats gili-nazis amb pals, ampolles, pedres i altres condiments...


Només van aparèixer perquè éreu del Lleida, un dels dos rivals catalans del Terrassa (juntament amb el Nàstic) a Segona. I des d'aleshores no han tornat. Potser buscaven als Ilergetes...

A més no eren seguidors del Terrassa.

Podeu estar ben tranquils, no patiu...

#57 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 07:27

trobo molt mal els comentaris defensant el club i criticant l'aficio del Lleida en el tema de l'autocar a Terrassa. Jo en el meu concret cas no puc anar pq tinc partit (algu pot tenir els collons de negar la meva fidelitat al Lleida??) a l'hora que acaba el Lleida comença el Catalunya - Euskadi a Barcelona, jo en el meu cas si hagues pogut haguesa anat al Catalunya - Euskadi ja q Deu sap quan podrem tornar a disfrutar d'un partit entre aquestes dues seleccions. I l'altra es que no s'ha anunciat practicament en lloc que es feia el desplaçament!!!!! Ni al camp ni a la premsa televisiva q jo sapiga! 4 linies al Segre un dia i ens oblidem! Osigui, o compres el Segre i ho llegeixes, o ni tenteres!! Crec que el club hauria de vendre molt millor els desplaçaments de l'aficio. a Tarragona l'any pasat els desplaçaments s'anunciaven 2 SETMANES ABANS!!! Que no me vinguin amb excuses de horaris pq no cola...

#58 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 08:14

trobo molt mal els comentaris defensant el club i criticant l'aficio del Lleida en el tema de l'autocar a Terrassa. Jo en el meu concret cas no puc anar <font color=red>perque</font> tinc partit (algu pot tenir els collons de negar la meva fidelitat al Lleida??) a l'hora que acaba el Lleida comença el Catalunya - Euskadi a Barcelona, jo en el meu cas si hagues pogut haguesa anat al Catalunya - Euskadi ja q Deu sap quan podrem tornar a disfrutar d'un partit entre aquestes dues seleccions. I l'altra es que no s'ha anunciat practicament en lloc que es feia el desplaçament!!!!! Ni al camp ni a la premsa televisiva q jo sapiga! 4 linies al Segre un dia i ens oblidem! Osigui, o compres el Segre i ho llegeixes, o ni tenteres!! Crec que el club hauria de vendre molt millor els desplaçaments de l'aficio. a Tarragona l'any pasat els desplaçaments s'anunciaven 2 SETMANES ABANS!!! Que no me vinguin amb excuses de horaris <font color=red>perque</font> no cola...


De raó no te falte tema club, però per l'afició allí no estic d'acord. Es clar k hi haurà gent k com tú no pugui anar, però sk som molts els aficionats del lleida, kuanta gent entre al foro?¿ kuanta gent som al camp?¿ no hi ha 45 persones k vulguin i puguin anar?¿
Sk al final som casi sempre els mateixos...

#59 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 08:23

Pero Asley aunque sol agin 23 apuntats el autocar es fara o no.?¿

#60 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2006 - 08:31

Pero Asley aunque sol agin 23 apuntats el autocar es fara o no.?¿



Han dit q es provable q si pero no ho veig clar.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos