Ir al contenido


Foto
- - - - -

dario silva


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
36 respuestas en este tema

#1 sicorista

sicorista

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 362 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 septiembre 2006 - 02:52

dario silva t un accident a montevideo i es queda en coma i li amputent una cama

#2 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 septiembre 2006 - 05:18

mare de deu, adeu a un tros de jugador.

#3 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 septiembre 2006 - 10:15

A veure si es recupera.
Algú sap si s'havia retirat del futbol?

#4 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 septiembre 2006 - 10:23

Si, ho van dir a la radio, pobre home...no som res... :? Esperem k s'ensurti!

#5 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 septiembre 2006 - 10:28

Avui a l'as sortia que tenia una oferta del Nacional, un club uruguaya despres de desvincularse del Portsmush i acabar el contracte amb el colon de santa fé

#6 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 12:09

Sinceramen a mi mes =, m'explico. Com a persona humana que es desitjo que s'en surti, xo per lo demes mes exactamen igual.
No ha aportat, no aporte ni aportara re a la meva vida, per tan aqui be la meva indiferencia.

#7 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 12:17

del Portsmush

?? ????


que és això una estatua de londres, si et refereixes al equip de la premier és el Portsmouth.
Per escriure noms que no són, millor no escriure res
ai perdona, que ara se'm esborrarà el missatge que escrit contra la teva paraula :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#8 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 01:04

Pobre jugador la veritat es que si que ere un Bon jugador.

Per cert Crec que va Jugar al Malaga?

#9 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 07:19

Pobre jugador la veritat es que si que ere un Bon jugador.

Per cert Crec que va Jugar al Malaga?


Malaga, Espanyol i Sevilla

#10 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 08:13

del Portsmush

?? ????


que és això una estatua de londres, si et refereixes al equip de la premier és el Portsmouth.
Per escriure noms que no són, millor no escriure res
ai perdona, que ara se'm esborrarà el missatge que escrit contra la teva paraula :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Perque no fas veure que et caus i me la menjes?

#11 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 11:06

Mala suerte para un gran futbolista, supongo que donde le han cortado el trozo de pierna, que es de 10 cm debajo de la rodilla, le podran hacer algo para que vuelva a caminar.

#12 Chocobo

Chocobo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 11:14

del Portsmush

?? ????


que és això una estatua de londres, si et refereixes al equip de la premier és el Portsmouth.
Per escriure noms que no són, millor no escriure res
ai perdona, que ara se'm esborrarà el missatge que escrit contra la teva paraula :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Joder que borde! :D
Tio, que tothom es pot equivocar! Ja s'entén que era el Portsmouth. Si hagués posat Mausparzawer tindries dret de dir: "eing?"

No tu prenguis mal cucurutxu! I visca la Sangria! :lol:

#13 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 12:19

[quote name='"Chocobo"'][quote name='Cucurutxu'][quote name='mixes']del Portsmush [/quote]?? ????



Joder que borde! :D
Tio, que tothom es pot equivocar! Ja s'entén que era el Portsmouth. Si hagués posat Mausparzawer tindries dret de dir: "eing?"

No tu prenguis mal cucurutxu! I visca la Sangria! :lol:[/quote]

NO és per lo del Portsmouth és per una cosa que el mixes ja sap, i trankil company que no m'ho he près pas malament
:wink: :wink: :wink:

#14 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 12:24

[quote name='"mixes
Perque no fas veure que et caus i me la menjes?[/quote']

perquè simplement no entènc la teva manera d'expresar-te, i no puc fer-te cas.
Ah per cert et caus, que significa és que sóc algo incult?, que és un català del provençal o del llatí?

" si que t'agrada menjar-la, en general tenen bon sabor?, no te diré pas res per la teva manera de ser, cadascú és com és, jo hetero, ara no tothom és com jo"
Au cuida't i ara no m'esborris el post o no l'enviïs a la papelera, que per cert allí ja t'he fet una petita dedicatoria, au bon dia tinguis" :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#15 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 26 septiembre 2006 - 03:39


Perque no fas veure que et caus i me la menjes?


perquè simplement no entènc la teva manera d'expresar-te, i no puc fer-te cas.
Ah per cert et caus, que significa és que sóc algo incult?, que és un català del provençal o del llatí?

" si que t'agrada menjar-la, en general tenen bon sabor?, no te diré pas res per la teva manera de ser, cadascú és com és, jo hetero, ara no tothom és com jo"
Au cuida't i ara no m'esborris el post o no l'enviïs a la papelera, que per cert allí ja t'he fet una petita dedicatoria, au bon dia tinguis" :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Ja n'hi a prou!!!
Nose que ha passat entre tú i el mixes, però cucurutu, sempre estas en tots els merders. I no em responguis aquest post amb ironia.

Per cert amb lo de Dario Silva, m'he enterat que ja l'hi han imputat la cama però ell encara no ho sap. Esperò que es recuperò bé, i no només físicament sinò psiquicament.

#16 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 03:46

Cucurutxu, ets foll.

No et droguis més.


Tu no deus ser pas el Babunski, per l'altre escrit que has fet.

A mi em deien que per obrir post rídiculs els obrigues a la papelera, però per obrir post com els teus de EI no cal malgastar un teclat d'ordinador.

que vol dir FOLL, és que jo tinc tant cultura com un saviet més dels molts que hi ha pel foro?

així que em drogo, interessant, però tu no ets aquell payo que tens els ulls mig aclucats que te fots cada vespre davall de pont universitari a injectar-se heroïna i a tots els universitaris dius: " me puedes pasar una raya de perico, amigo!!!"

NO t'ho cal amagar home que tots els foreros sapiguin que ets tu qui em pases la droga!!!

au a cuidar-se que és dolent pasar les nits al ras!!!

#17 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 03:47

tens raó sentiment estic en tots els merders, però no soporto que jo escrigui un missatge no em foto en ningú, i se'm presenta un individu em diu que "pan con pan comida de tontos" i a les dues hores aquell missatges és a la papelera, quant tenia entès que a papelera i van els missatges sense caire de futbol que per començar aquest era de caire de futbol, el de canvi de d'entrenador quin voleu?, t'ho poso pq el llegeixis a veure si critico a algú, que crec que no, pq em saltin amb comentaris molt desafortunats!!!!

i si ell vol guerra pos ja sap la frase " que qui busca troba", ell ha buscat i ara li donaré el premi que buscava.

PD. no m'agrada enviar privats, si ho dic o dic davant de qui sigui, perquè ja va demanar al webmaster de fotre'm fora, però de que collons va, si me foten fora, pues vale, després ja veure que de llibertat d'expressió, no ni ha res, i que el foro és una dictadura pura i dura!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

#18 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 05:32

Pobre Darío Silva, la veritat es que m'ha sabut molt de greu en sentir aquesta noticia.Adeu a un troç de davanter, m'encantava com lluitava totes les pilotes, això son cullons, n'haurien d'aprendre els nostres davanters, no dic Tevenet eh, que sí que ho fa.
Darío mucha suerte, recuperate en cuanto antes.Animos!!!! :wink:

Cucurutxo reiet, potser que paris de fotre post inutils i de fotre't amb el mixes no?Que t'ha fet? :evil:
Tu com l'Ilerlleida, deixa les drogues i els porros que tant sortir de festa te aquests efectes secundariones.Ai mare meva el que s'ha d'escoltar...... :roll:

#19 Cucurutxu

Cucurutxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.457 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 05:45

[quote name='"Lleidaok"']

Cucurutxo reiet, potser que paris de fotre post inutils i de fotre't amb el mixes no?Que t'ha fet? :evil:

Lleidaok guapet, avans d'escriure segons què, llegeix el post anterior on explico el que m'ha fet, és bona la lectura per enterndre el que succeeix, ai mare!!!!
PD, això que tu em queies bé, però no recamano a ningú fora del interessat que es foti en una bassa plena de merda, pq qualsevol sense voler en pot sortir mal parat!!! :wink: :wink: :wink:

Va passar el que avans he contestat al sentiment_blau, el qual m'ha fet una pregunta com la teva i a dalt ja explico el que ha passat i després entendràs pq "l'insulto" i el que m'ha fet!!!

#20 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2006 - 05:51

A veure, per ultima vegada, i no em vinguis que llegeixi pots que (amb perdó) no ens interessen a la resta del foro lo que has tingut amb el Mixes, pero francament, veient o millor dit, llegint els posts del Mixes, no em sembla un tio gens maleducat ni prepotent, si no ja saps que ho diria publicament si fos al contrari, pero sembla bon noi, o sigui, que alguna cosa li deus haver dit amb privat o per aqui que ni ganes tinc de llegeir-ho perque estigui enfadat amb tu, oi que sí?
Aporta missatges que siguin interessants al foro home :wink: , fes.me cas home, ja veuras com els companys no et diràn res :wink:
Au, bona tarda!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos