Ir al contenido


Foto
- - - - -

CATALUNYA - EUSKADI 8/10/2006 Camp Nou


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
44 respuestas en este tema

#21 cardenal

cardenal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 491 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 08:21

serà un molt bon partit i a les grades es viura am intensitat , jo intentare no perdremel

#22 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 09:54

es podrie proposar montar un bus per anar a tarrassa i despres al camp nou sera car pot ser pero podrie estar be i s'animarie força gent segurament.

#23 Ique

Ique

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 10:35

a vere si surt be lo del bus...yo ya estare per alla, ya tenia intencio de vere els 2 partits !!

#24 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 07 septiembre 2006 - 10:40

Sempre al camp nou...avere si pete ja algun dia i venen aki


Quan sigui oficial, no hi vagi tanta gent a reivindicar i jugui contra un equip petit. Ara per ara, amb la gent que hi va ha de ser al Camp Nou o Montjuïc (Terrassa va ser un cas a part, formava part dels actes del centenari del club).

Recordo un Catalunya vs Costa Rica que es va jugar al camp del Terrassa, si van jugar en aquell camp també ho poden fer al Camp d'Esports.


8) 8) 8) 8)

#25 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 07 septiembre 2006 - 10:45

La selecció d'Euskadi es gairebé tot l'Atl. de Bilbao

#26 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 11:04

Sempre al camp nou...avere si pete ja algun dia i venen aki



el nostre estadi no te ni una tercera part del aforament necessari per acollir a la Seleccio Catalana, per tant i com es logic, el Camp Nou es el lloc mes indicat per acollir partits de la seleccio catalana, i cal afegir ademes que hi haura concert de Betagarri i 2 grups catalans que jo no se quins son :D


PD: i el mateix dia es juga el Terrassa - Lleida xD


SOBRETOT RECORDANT L'AFORAMENT DE L'ULTIM PARTIT QUE VA JUGAR LA SELECCIÓ CATALANA QUE VA DONAR PENA. ELS QUE VAN ANAR.CREC FERMAMENT, QUE PODEN CAPIGUER AL CAMP D'ESPORTS SOBRATS.

#27 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2006 - 11:25

Sempre al camp nou...avere si pete ja algun dia i venen aki



el nostre estadi no te ni una tercera part del aforament necessari per acollir a la Seleccio Catalana, per tant i com es logic, el Camp Nou es el lloc mes indicat per acollir partits de la seleccio catalana, i cal afegir ademes que hi haura concert de Betagarri i 2 grups catalans que jo no se quins son :D


PD: i el mateix dia es juga el Terrassa - Lleida xD


SOBRETOT RECORDANT L'AFORAMENT DE L'ULTIM PARTIT QUE VA JUGAR LA SELECCIÓ CATALANA QUE VA DONAR PENA. ELS QUE VAN ANAR.CREC FERMAMENT, QUE PODEN CAPIGUER AL CAMP D'ESPORTS SOBRATS.


Tu creus que amb un Catalunya- Euskadi amb tots internacionals (el dia abans juguen amb Spain) hi aniria la mateixa gent q a un Cat.- Costa Rica?

Seeempre criticant...

Visca el Lleida.

#28 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 12:03

Sempre al camp nou...avere si pete ja algun dia i venen aki



el nostre estadi no te ni una tercera part del aforament necessari per acollir a la Seleccio Catalana, per tant i com es logic, el Camp Nou es el lloc mes indicat per acollir partits de la seleccio catalana, i cal afegir ademes que hi haura concert de Betagarri i 2 grups catalans que jo no se quins son :D


PD: i el mateix dia es juga el Terrassa - Lleida xD


SOBRETOT RECORDANT L'AFORAMENT DE L'ULTIM PARTIT QUE VA JUGAR LA SELECCIÓ CATALANA QUE VA DONAR PENA. ELS QUE VAN ANAR.CREC FERMAMENT, QUE PODEN CAPIGUER AL CAMP D'ESPORTS SOBRATS.


Tu creus que amb un Catalunya- Euskadi amb tots internacionals (el dia abans juguen amb Spain) hi aniria la mateixa gent q a un Cat.- Costa Rica?

Seeempre criticant...

Visca el Lleida.


Si critico el centralisme de Barcelona (sempre a Barcelona semble que Catalunya només sigui Barcelona i el Barça) , critico als que es mouen per interés i no per sentiment (si juga la SELECCIÓ CATALANA no ha d'importar contra qui. Es la nostra selecció i s'ha d'anar i s'ha d'omplir l'estadi, perque si no es aixi donem la sensació que no volem tenir selecció nacional propia. Si amb sis milions de ciutadans no podem omplir un estadi de futbol ja podem plegar.
Critico als jugadors que juguen amb Espanya (no per aixó son profesionals i aixó dona diners) i desprès sempre estan lesionats per jugar amb Catalunya.
Critico als politic (que es diuen tant catalanistes) que no es mouen aprofitant el contenciòs de Gibraltar que ha demanat l'ingrès a la FIFA i sembla que l'acceptaran i que només ho fan a conveniencia.
Critico que sempre tingui que anar a Barcelona per veure a la meva selecció. Lleida tambés es Catalunya encara que sembla que a la capitan no ho tenen tant clar.
Aixó es igual que amb el Lleida, al camp son quatre els que anem sempre i als demés s'els enfot que pugui pasar amb el club (encara que plorin de boqueta).
Jo no m'aconfor-mo amb el que tinc i demano més. Si a tu ja et val dons perfecte NO ET CRITICARÉ :twisted:

VISCA EL LLEIDA (PUJAREM), VISCA CATALUNYA I FORA EL CENTRALISME de BARCELONA.

#29 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 09:36

Algu te el 11 inicial?

#30 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 08 septiembre 2006 - 09:40

A mi m'assemble logic que sempre es faci al Camp Nou perque nomes podem jugar un partit a l'any i es tracta de fer-ho el millor possible.

El dia que ens reconeguin internacionalment i per tant puguem jugar tots els amistosos que vulguem segur que tambe es jugarien partits al Camp d'Esports, al Nou Estadi, a Montilivi, a l'Olimpic de Terrassa, etc.

Lo que ha dit sktasuna de montar un bus per veure el Terrassa-Lleida i el Catalunya-Euskadi es molt bona idea pero no coincidirà l'horari si es juga el mateix dia?

#31 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 10:25

Lo que ha dit sktasuna de montar un bus per veure el Terrassa-Lleida i el Catalunya-Euskadi es molt bona idea pero no coincidirà l'horari si es juga el mateix dia?



Jo crec que aquest partit el televisaran i per tant sera a les 12 del migdia, i sino el televisen sera a les 5 de la tarda, i el de Catalunya - Euskadi... comensara per alla les 9:30 - 10:00 de la nit... aixi ke no crec que hagi problemes... la "putada" seria que el Terrassa - Lleida es jugues en dissabte... llavors aixo de 1 bus i 2 partits no seria possible. Pero en tot cas, es una idea de puta mare :D

#32 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2006 - 11:36

A mi m'assemble logic que sempre es faci al Camp Nou perque nomes podem jugar un partit a l'any i es tracta de fer-ho el millor possible.


Si pero aquest es el problema que les institucions només fan un o dos partits l'any tipus solters-casats de costellada de festa major. S'hauria de fer alguna cosa més més partits, amb seleccions reconegudes per la FIFA i amb seleccions de territoris que aspirin a tenir una selecció propia i no la tenen.
Hen de LLUITAR, amb els mitjans legals, per tenir una selecció nacional propia. No hem de voler un partidet l'any hem de buscar competir tot l'any i veure el compromís dels jugadors i dels clubs amb la selecció. I que TOTA TOTA Catalunya pugui disfrutar de la seva selecció.
Fem un esport reivindicatiu.
Perque només tenim partits per la foto dels politics que moltes paraules i cap fet concret.


PER LES SELECCIONS NACIONALS CATALANES UN ESFORÇ.
FORA EL CENTRALISME DE BARCELONA I DEL BARÇA.

#33 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 08 septiembre 2006 - 12:58

Sempre al camp nou...avere si pete ja algun dia i venen aki



el nostre estadi no te ni una tercera part del aforament necessari per acollir a la Seleccio Catalana, per tant i com es logic, el Camp Nou es el lloc mes indicat per acollir partits de la seleccio catalana, i cal afegir ademes que hi haura concert de Betagarri i 2 grups catalans que jo no se quins son :D


PD: i el mateix dia es juga el Terrassa - Lleida xD


SOBRETOT RECORDANT L'AFORAMENT DE L'ULTIM PARTIT QUE VA JUGAR LA SELECCIÓ CATALANA QUE VA DONAR PENA. ELS QUE VAN ANAR.CREC FERMAMENT, QUE PODEN CAPIGUER AL CAMP D'ESPORTS SOBRATS.


Tu creus que amb un Catalunya- Euskadi amb tots internacionals (el dia abans juguen amb Spain) hi aniria la mateixa gent q a un Cat.- Costa Rica?

Seeempre criticant...

Visca el Lleida.


Si critico el centralisme de Barcelona (sempre a Barcelona semble que Catalunya només sigui Barcelona i el Barça) , critico als que es mouen per interés i no per sentiment (si juga la SELECCIÓ CATALANA no ha d'importar contra qui. Es la nostra selecció i s'ha d'anar i s'ha d'omplir l'estadi, perque si no es aixi donem la sensació que no volem tenir selecció nacional propia. Si amb sis milions de ciutadans no podem omplir un estadi de futbol ja podem plegar.
Critico als jugadors que juguen amb Espanya (no per aixó son profesionals i aixó dona diners) i desprès sempre estan lesionats per jugar amb Catalunya.Critico als politic (que es diuen tant catalanistes) que no es mouen aprofitant el contenciòs de Gibraltar que ha demanat l'ingrès a la FIFA i sembla que l'acceptaran i que només ho fan a conveniencia.
Critico que sempre tingui que anar a Barcelona per veure a la meva selecció. Lleida tambés es Catalunya encara que sembla que a la capitan no ho tenen tant clar.
Aixó es igual que amb el Lleida, al camp son quatre els que anem sempre i als demés s'els enfot que pugui pasar amb el club (encara que plorin de boqueta).
Jo no m'aconfor-mo amb el que tinc i demano més. Si a tu ja et val dons perfecte NO ET CRITICARÉ :twisted:

VISCA EL LLEIDA (PUJAREM), VISCA CATALUNYA I FORA EL CENTRALISME de BARCELONA.


Això va pel que jo em penso??? :D

El tema de l'assistència, més que perquè el rival sigui o deixi de ser atractiu, crec que darrerament no és la que era perquè la gent se n'ha cansat de partits de costellada. Els primers anys era una novetat, però lògicament s'espera que amb el pas del temps s'aconsegueixi alguna cosa més (i no s'ha aconseguit). Mentre es faci això s'hauria de fer a Barcelona (crec jo) pel tema aforament i repercussió, però ja aniria sent hora de fer un pas endavant i si, fer un partit o dos a l'any a Barcelona, però també altres en altres ciutats...

#34 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2006 - 11:07

Pues ha veure si podem anar als dos partits en un sol bus, o sinò jo amb uns 6 amics més, em pensat de sortir al mati am el tren cap a terrassa, i al acavar el partit, pillar un altre tren anant cap a BCN.
Una cosa, vaig lleguir en un diari electrònic, que no és sabia segur si el partit és jugés al Camp Nou o al Estadi Olímpic, segur que es juga al camp nou?¿

#35 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 septiembre 2006 - 01:09

jo crec que si es monta l'autocar hi haura mes gent interesada a anar a vere catalunya que el lleida. pero mira, si aixi aconseguim que vaigi mes gent cap a terrassa... jeje. no hay mal que por bien no venga.

algu sap per que es fa en diumenge? normalment era amb dissabte no?

#36 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 septiembre 2006 - 09:19

La Federació Catalana de Futbol confirma que el partit es jugarà al Camp Nou de Barcelona a les 18.30 hores (TV-3). L'últim partit entre Catalunya i Euskadi es va jugar l'any 1971 a Bilbao

http://www.futcat.or...&id_categoria=6

O sigui que diumenge a mitja tarda... com coincideixi amb el Terrassa-Lleida (cosa que no és gens improbable)...

#37 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 septiembre 2006 - 09:35

algu sap els concerts que es faran abans del partit, en un principi tenia que tocar Betagarri + 2 grups catalans... pero amb el canvi de dia...

#38 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 septiembre 2006 - 12:05

A mi m'assemble logic que sempre es faci al Camp Nou perque nomes podem jugar un partit a l'any i es tracta de fer-ho el millor possible.


Si pero aquest es el problema que les institucions només fan un o dos partits l'any tipus solters-casats de costellada de festa major. S'hauria de fer alguna cosa més més partits, amb seleccions reconegudes per la FIFA i amb seleccions de territoris que aspirin a tenir una selecció propia i no la tenen.
Hen de LLUITAR, amb els mitjans legals, per tenir una selecció nacional propia. No hem de voler un partidet l'any hem de buscar competir tot l'any i veure el compromís dels jugadors i dels clubs amb la selecció. I que TOTA TOTA Catalunya pugui disfrutar de la seva selecció.
Fem un esport reivindicatiu.
Perque només tenim partits per la foto dels politics que moltes paraules i cap fet concret.


PER LES SELECCIONS NACIONALS CATALANES UN ESFORÇ.
FORA EL CENTRALISME DE BARCELONA I DEL BARÇA.


Estic totalment d'acord en lo que has dit.

El segon paragraf que he escrit va en aquesta linia -> El dia que ens reconeguin internacionalment i per tant puguem jugar tots els amistosos que vulguem segur que tambe es jugarien partits al Camp d'Esports, al Nou Estadi, a Montilivi, a l'Olimpic de Terrassa, etc.

#39 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 22 septiembre 2006 - 05:48

Heu vist el anunci d'aquest partit?
El vec molt exagerat i ha creat polèmica.

#40 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 septiembre 2006 - 06:11

Heu vist el anunci d'aquest partit?
El vec molt exagerat i ha creat polèmica.


Sí, molt encertat!!!! Inclus canviaria algunes coses q esl farien millor encara!!

Aquí el podeu veure:
http://www.vilaweb.tv/200609/anunci2/


Als peperos no els hi ha agradat INUTILS!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos