Ir al contenido


Foto
- - - - -

PITJOR JUGADOR DEL LLEIDA DE LA HISTORIA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
92 respuestas en este tema

#41 EMPRESSEGUERA

EMPRESSEGUERA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 134 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 octubre 2006 - 06:31

Jo crec que Gerson Lente es irrepetible, encara que recordo dos jugadors catalans que van venir junts l'any de Viladegut i ara no sé com es diuen, em podeu ajudar ??? Pot ser que un es digues Fidó o alguna cosa per l'estil ???

#42 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 octubre 2006 - 07:56

Jo crec que Gerson Lente es irrepetible, encara que recordo dos jugadors catalans que van venir junts l'any de Viladegut i ara no sé com es diuen, em podeu ajudar ??? Pot ser que un es digues Fidó o alguna cosa per l'estil ???


fido i callicó, aquest ultim no se si l'he escrit be

#43 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 octubre 2006 - 04:44

RAMON ara actualment juga al granada

#44 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 octubre 2006 - 05:30

Joan Tomas

#45 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 octubre 2006 - 05:36

Tranquils aquest any engrossarà la nómina de pakets fitxats, pk tenim un ekip lamentable!!! Per cert aquest entrenador es dolentisim

#46 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 octubre 2006 - 07:41

Rana Bilbao, Gerson Lente, Maia...hay muchisimos y decidise por uno es tarea dificil.



en maia era bo i a mes era intim amic de rivaldo




toÑao



El que era intim amic del Rivaldo no ere Maia sino Simplicio!!!!!!

#47 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 octubre 2006 - 08:37

Mayordomo

#48 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 octubre 2006 - 11:35

El Kortina, quina cosa més inútil.

#49 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 11 octubre 2006 - 04:50

Jo crec que Gerson Lente es irrepetible, encara que recordo dos jugadors catalans que van venir junts l'any de Viladegut i ara no sé com es diuen, em podeu ajudar ??? Pot ser que un es digues Fidó o alguna cosa per l'estil ???


fido i callicó, aquest ultim no se si l'he escrit be


Deu n'hi do el Fido i el Callicó, aquests 2 els va porta el Miquel Corominas que crec que el podem posar com el pitjor entrenador de la història.

#50 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2006 - 04:57

JO flipo amb alguns noms que anomeneu!! En Djokai era bastant bo, i molts que s'anomenen aki eren bastants bons. No se pas quin criteri teniu per dir que en Suarez i en Garitano eren dolents!!!! Jo flipo pero bueno... :?

#51 Tripeiro

Tripeiro

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 1 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 12:46

Dorado Julien Stolica Babasule i Arnal

Com a porters Eduardo (no el de lany passat sino el de primer any a seona b) mora (que ara trionfa a portugal pero aqui "cantava") i rangel (actualment 3r porter del hercules)


es un buen portero pero todavia no ha conseguido llegar a un gran equipo y ahora mismo esta jugando en la segona con su equipo.

el peor jugador de la UEL es Pellegrí, me acuerdo del juego UEL x Cultural Leonesa y tenia unos pies de piedra jejeje

#52 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 noviembre 2006 - 12:16

Rodri l any passat, Baba Sule aquells minuts que va jugar en el partit de presentacio...

#53 xut

xut

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 143 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2006 - 07:47

'¿radulovic,dani marin,dels pitjors? el camp del lleida esta a fleming a quin camp aneu a veure partits :( :roll:

#54 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 07:18

Home, aixi de memoria i en els ultims 10 anys:

Oscar Sierra, Edgar, Nil, Fido, Callicó, Esteve, Carballo, Aitor, Siscu, Padin, Ramon, Rubiales, Maldonando, David Diez, Nando, Urrutia, Kortina, Simplicio, Raul Vates, Josete, Javi Garcia, Torrecilla, David Sanchez, Chupi, Oscar Martinez, Caballero, Isidro, Raul Calvo, David Perez, Tariq, Dudas, Vilchez, Carlos Gonzalez, Vitali, Scoria, Helcinho, Besirovic, Camacho, Rodri, Andres, Txutxi, Raul Garrido, Julien, Bilbao, Vlademir, Suarez, Mikel, Oriol, Mora, Sabin Illie, Radulovic, Superman Lencina, Herron, Luiz Carlos, Oliete, Miguel Hernandez (no confondre amb el poeta), José Carlos, Bidaurrazaga, Buljubasich, Cocca, M'Barga, Sandro, Julio Rodriguez, Lizarralde, Angel Luis, Champara, Carrero, Cela, Matias Rubio, Victor Segura, Sanchis, Sola, Manzano, Gerson Lente, Fredi, Kuznetsov, Manolo, Llorens, Gerardo, Garitano, Toño, Verde, Nauzet, Orlando, Diego Carrillo, Juanma Cruz, Eneko Romo, Arnal, Olalla, Oscar Garcia Junyent...

Algun mes que em deixo en el tintero...

#55 dap_1987

dap_1987

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 431 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 07:47

Home, aixi de memoria i en els ultims 10 anys:

Oscar Sierra, Edgar, Nil, Fido, Callicó, Esteve, Carballo, Aitor, Siscu, Padin, Ramon, Rubiales, Maldonando, David Diez, Nando, Urrutia, Kortina, Simplicio, Raul Vates, Josete, Javi Garcia, Torrecilla, David Sanchez, Chupi, Oscar Martinez, Caballero, Isidro, Raul Calvo, David Perez, Tariq, Dudas, Vilchez, Carlos Gonzalez, Vitali, Scoria, Helcinho, Besirovic, Camacho, Rodri, Andres, Txutxi, Raul Garrido, Julien, Bilbao, Vlademir, Suarez, Mikel, Oriol, Mora, Sabin Illie, Radulovic, Superman Lencina, Herron, Luiz Carlos, Oliete, Miguel Hernandez (no confondre amb el poeta), José Carlos, Bidaurrazaga, Buljubasich, Cocca, M'Barga, Sandro, Julio Rodriguez, Lizarralde, Angel Luis, Champara, Carrero, Cela, Matias Rubio, Victor Segura, Sanchis, Sola, Manzano, Gerson Lente, Fredi, Kuznetsov, Manolo, Llorens, Gerardo, Garitano, Arnal, Olalla, Oscar Garcia Junyent...

Algun mes que em deixo en el tintero...


Deu ni do kins fitxatges... sens dubte l'encarregat de fitxar sen auria de donar vergoña!! et deixets als pakets daquest any que en tenim uns quants...

#56 mister

mister

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 09:23

Lo de Dani Marin que ho dieu mes, per la rabia de que va marxa, per anar al Terrassa. Perque sino recordo malament era el capita i jugava tots els partits. Si voleu un delante dolent Culebrilla Ilie, que l'unic bo que va fer va ser marcar-li dos galazos al barça, el dia del 4-2 amb el gran gol de Roa. I per mi un altre dolent Gerson Lente, feia honor al seu cognom, perque era lente lente, no 'agafava cap.

#57 kike

kike

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 09:28

ramon,helcinho i toño........quina delantera amb tots junts amb tres puntes pujem a primera!!! :lol:

#58 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 10:13

Home, aixi de memoria i en els ultims 10 anys:

Oscar Sierra, Edgar, Nil, Fido, Callicó, Esteve, Carballo, Aitor, Siscu, Padin, Ramon, Rubiales, Maldonando, David Diez, Nando, Urrutia, Kortina, Simplicio, Raul Vates, Josete, Javi Garcia, Torrecilla, David Sanchez, Chupi, Oscar Martinez, Caballero, Isidro, Raul Calvo, David Perez, Tariq, Dudas, Vilchez, Carlos Gonzalez, Vitali, Scoria, Helcinho, Besirovic, Camacho, Rodri, Andres, Txutxi, Raul Garrido, Julien, Bilbao, Vlademir, Suarez, Mikel, Oriol, Mora, Sabin Illie, Radulovic, Superman Lencina, Herron, Luiz Carlos, Oliete, Miguel Hernandez (no confondre amb el poeta), José Carlos, Bidaurrazaga, Buljubasich, Cocca, M'Barga, Sandro, Julio Rodriguez, Lizarralde, Angel Luis, Champara, Carrero, Cela, Matias Rubio, Victor Segura, Sanchis, Sola, Manzano, Gerson Lente, Fredi, Kuznetsov, Manolo, Llorens, Gerardo, Garitano, Toño, Verde, Orlando, Diego Carrillo, Juanma Cruz, Eneko Romo, Nauzet, Arnal, Olalla, Oscar Garcia Junyent...

Algun mes que em deixo en el tintero...


Deu ni do kins fitxatges... sens dubte l'encarregat de fitxar sen auria de donar vergoña!! et deixets als pakets daquest any que en tenim uns quants...


Si, pero es que jo prefereixo posar jugadors que no estan al club, als jugadors que encara hi son els deixo un marge de confiança no sigui que ens donin alguna sorpresa i algun dels suposats paquets ens doni l'ascens i despres ens mengem les paraules, com podria haver pasat amb el Lezaun, que avans del play off no donavem ni un duro per ell.
Aixo si, podria haver posat als que han marxat al mercat d'hivern: Giovanni, Nacho Franco, Lanzarote... Encara que aquest ultim no ho feia malament...

#59 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 10:25

Jo vai veure 10 minuts de Baba Sule en un partit de presentació del lleida contra un equip yugoslau o aixi, i mare meva pobre... la gent sen enreia, me feia hasta pena.... :cry:

#60 Maxwell_Murder

Maxwell_Murder

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 579 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2007 - 10:30

Home, aixi de memoria i en els ultims 10 anys:

Oscar Sierra, Edgar, Nil, Fido, Callicó, Esteve, Carballo, Aitor, Siscu, Padin, Ramon, Rubiales, Maldonando, David Diez, Nando, Urrutia, Kortina, Simplicio, Raul Vates, Josete, Javi Garcia, Torrecilla, David Sanchez, Chupi, Oscar Martinez, Caballero, Isidro, Raul Calvo, David Perez, Tariq, Dudas, Vilchez, Carlos Gonzalez, Vitali, Scoria, Helcinho, Besirovic, Camacho, Rodri, Andres, Txutxi, Raul Garrido, Julien, Bilbao, Vlademir, Suarez, Mikel, Oriol, Mora, Sabin Illie, Radulovic, Superman Lencina, Herron, Luiz Carlos, Oliete, Miguel Hernandez (no confondre amb el poeta), José Carlos, Bidaurrazaga, Buljubasich, Cocca, M'Barga, Sandro, Julio Rodriguez, Lizarralde, Angel Luis, Champara, Carrero, Cela, Matias Rubio, Victor Segura, Sanchis, Sola, Manzano, Gerson Lente, Fredi, Kuznetsov, Manolo, Llorens, Gerardo, Garitano, Toño, Verde, Nauzet, Orlando, Diego Carrillo, Juanma Cruz, Eneko Romo, Arnal, Olalla, Oscar Garcia Junyent...

Algun mes que em deixo en el tintero...


El rubiales esta jugant al levante i sortint-se ami aquest lateral magradava
i el suarez no se com podeu dir quera dolent...




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos