Ir al contenido


Foto
- - - - -

Animació partit Diumenge


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
36 respuestas en este tema

#21 natalia

natalia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 01:27

jo tmb ni inflare un quant pk no sigui tanta feina per tu munguit

#22 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 01:46

i lo dels paperets??? yo conec empreses qe tenen moltes boses de paperets de maqines qe tenene de xafar...eu pensat am els paperets???

yo trobo qe lo dunflar globos, el dia del partit sen dona 1 a cada un qestigui per alli i arreando..sino qina feinada portals al camp unflats...ç

no?

#23 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 01:50

Jo estic preparant banderes i comprarè 200 globus blaus..


mentre els unflos tu...
:lol:

No pero podriem quedar per la tarde de Dissabte i tots a unflar Globus xD


I com els entres al camp???
Millor unflar-los dintre no?

#24 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 01:53

i lo dels paperets??? yo conec empreses qe tenen moltes boses de paperets de maqines qe tenene de xafar...eu pensat am els paperets???

yo trobo qe lo dunflar globos, el dia del partit sen dona 1 a cada un qestigui per alli i arreando..sino qina feinada portals al camp unflats...ç

no?


el problema es si els mossos no tels dixen entra...

#25 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 30 agosto 2006 - 03:41

i lo dels paperets??? yo conec empreses qe tenen moltes boses de paperets de maqines qe tenene de xafar...eu pensat am els paperets???

yo trobo qe lo dunflar globos, el dia del partit sen dona 1 a cada un qestigui per alli i arreando..sino qina feinada portals al camp unflats...ç

no?


el problema es si els mossos no tels dixen entra...

Una bossa de glabos?
Segur que te la deixen entrar, si són les tipiques del "tota 100", i si no també.

#26 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 30 agosto 2006 - 03:51

i lo dels paperets??? yo conec empreses qe tenen moltes boses de paperets de maqines qe tenene de xafar...eu pensat am els paperets???

yo trobo qe lo dunflar globos, el dia del partit sen dona 1 a cada un qestigui per alli i arreando..sino qina feinada portals al camp unflats...ç

no?


el problema es si els mossos no tels dixen entra...

Una bossa de glabos?
Segur que te la deixen entrar, si són les tipiques del "tota 100", i si no també.

El dia del Castelló vaig entrar una bossa de 100, i cap problema.. home son globus, no bats de beibol.. :lol: :lol: :lol:

#27 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 04:38

i lo dels paperets??? yo conec empreses qe tenen moltes boses de paperets de maqines qe tenene de xafar...eu pensat am els paperets???

yo trobo qe lo dunflar globos, el dia del partit sen dona 1 a cada un qestigui per alli i arreando..sino qina feinada portals al camp unflats...ç

no?


el problema es si els mossos no tels dixen entra...

Una bossa de glabos?
Segur que te la deixen entrar, si són les tipiques del "tota 100", i si no també.

El dia del Castelló vaig entrar una bossa de 100, i cap problema.. home son globus, no bats de beibol.. :lol: :lol: :lol:


yaya jo em referia als paperets

#28 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 30 agosto 2006 - 04:45

i lo dels paperets??? yo conec empreses qe tenen moltes boses de paperets de maqines qe tenene de xafar...eu pensat am els paperets???

yo trobo qe lo dunflar globos, el dia del partit sen dona 1 a cada un qestigui per alli i arreando..sino qina feinada portals al camp unflats...ç

no?


el problema es si els mossos no tels dixen entra...

Una bossa de glabos?
Segur que te la deixen entrar, si són les tipiques del "tota 100", i si no també.

El dia del Castelló vaig entrar una bossa de 100, i cap problema.. home son globus, no bats de beibol.. :lol: :lol: :lol:


Segur que per als mossos amb els globus es poden fabricar bombes atomiques o algo semblant.

#29 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 agosto 2006 - 05:15

Segur que per als mossos amb els globus es poden fabricar bombes atomiques o algo semblant.


xDDDD ja veus... :lol: :lol: :lol: :lol:

#30 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 30 agosto 2006 - 05:38

i lo dels paperets??? yo conec empreses qe tenen moltes boses de paperets de maqines qe tenene de xafar...eu pensat am els paperets???

yo trobo qe lo dunflar globos, el dia del partit sen dona 1 a cada un qestigui per alli i arreando..sino qina feinada portals al camp unflats...ç

no?


el problema es si els mossos no tels dixen entra...

Una bossa de glabos?
Segur que te la deixen entrar, si són les tipiques del "tota 100", i si no també.

El dia del Castelló vaig entrar una bossa de 100, i cap problema.. home son globus, no bats de beibol.. :lol: :lol: :lol:


yaya jo em referia als paperets

Home suposo que els paperets també tels deixaran entrar, i si ets una mica discret ni tels veuran.

#31 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 31 agosto 2006 - 06:38

Jo estic preparant banderes i comprarè 200 globus blaus..


mentre els unflos tu...
:lol:

No pero podriem quedar per la tarde de Dissabte i tots a unflar Globus xD

traginar globus no es que sigo una feina gaire divertida.. ocupen molt puesto i sempre se'n escapa algun...

#32 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 agosto 2006 - 06:52

només McGyver pot fabricar Napalm amb globus del tot a 100 i paperets, pero els mossos per si acas ja no ho deixen entrar, no fos cas que entre nosaltres aparegues el McGyver difressat de aficionat al Lleida.

#33 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 agosto 2006 - 07:37

Els globus s'entren desinflats , i es repparteixen a dins als joves del gol nord i que els inflin un per a cada un, pel tema paperets i rotllos de paper ja es mes complicadet, l'any pasat si no recordo malament alguna gent es queixave de que no els hi deixaven entrar aquest tipus de materials, iavontes pot ser es millor que un desde fora els tiri cap a algu de dins per la part del gol nord o que no hi hagin mossos .



PER CERT EL DIUMENGE A LES 17:00 A RICARD VINYES TOTHOM FINS LES 18:30 O 18:45 DEPEN DEL TEMPS QUE NECESSITEU PER TREURE LES ENTRADES.

#34 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 31 agosto 2006 - 08:24

jo portare paperets de la empresa on treballo.
com vaig fer a almeria.

seria molt fort ke tels deixesin entrar a tot arreu menys al nostre camp.

a segona B tambe tindrem mossos??

#35 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 agosto 2006 - 08:56

jo portare paperets de la empresa on treballo.
com vaig fer a almeria.

seria molt fort <font color=red>que</font> tels deixesin entrar a tot arreu menys al nostre camp.

a segona B tambe tindrem mossos??



home jo ja et comento que a tots els camps que he anat han dixat entrar tot o quasive tot, aqui a lleida alguns dafeccionats del gol nord s han portat algun cop paperets o banderes amb pal i els han dit q no els hi deixaven entrar o sigi que dependra del dia, i a la teva pregunta la resposta es de que si que gaudirem de la incompetencia del cosos de seguretat tant privada com publica.

#36 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 31 agosto 2006 - 11:35

Els globus s'entren desinflats , i es repparteixen a dins als joves del gol nord i que els inflin un per a cada un, pel tema paperets i rotllos de paper ja es mes complicadet, l'any pasat si no recordo malament alguna gent es queixave de que no els hi deixaven entrar aquest tipus de materials, iavontes pot ser es millor que un desde fora els tiri cap a algu de dins per la part del gol nord o que no hi hagin mossos .



PER CERT EL DIUMENGE A LES 17:00 A RICARD VINYES TOTHOM FINS LES 18:30 O 18:45 DEPEN DEL TEMPS QUE NECESSITEU PER TREURE LES ENTRADES.

sino recordo malament eren tucho i redmon.

#37 ^Ruben_19

^Ruben_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 475 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2006 - 12:04

sino recordo malament eren tucho i redmon.


Sisi, eren ells. Va ser al Lleida - Nàstic de fa 2 temporades. Vam acordar de portar paperets jo i ells aquell dia. Jo acostumo a arribar al camp abans i quan vai entrar no em van dir res i me'ls van deixar entrar, però quan van entrar ells els mossos els van dir: "¿Hoy que viene la tele y vais a ensuciar el campo?" (a sobre en castellà que, sabent els mossos que parles català, fot més ràbia) i els hi van confiscar els paperets.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos