Ir al contenido


- - - - -

Referent al Nàstic-Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 Guest_Jordi_*

Guest_Jordi_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2004 - 01:50

M'agradaria abans k res separar el comportament del Reus l'any passat i del k sembla algú ens volgués culpar. Ja sabeu la rivalitat k hi ha entre Reus i TGN i per tant això no cal ni esmentar-ho. Referent a l'amistós k es jugà a TGN un cop s'havia prodüït el descens del Lleida de primera divisió, us poc garantir k la mofa d'uns pocs no es el sentiment generalitzat de la gran majoria dels nastikers.
No reprobo el fet de k el Lleida anés a guanyar el partit de diumenge, però si reprobo una certa actitud excessivament motivada. Jo vaig estar al camp i no és el mateix fer el teu partit i mirar de guanyar k posar la cama amb virulència kom es va produir en certes fases del joc, a més de l'actitud de finalissima k es veia en els jugadors del Lleida kuan fins i tot s'esbroncaven entre ells.
En una situació inversa, és a dir, k el nàstic hagués estat en la situació del lleida i viceversa; jo com a soci del meu equip i com a català, m'hagués sabut molt greu veure com els meus jugadors posaven tanta ràbia en cada pilota, sobretot en la primera part, contra un equip de la meva terra. Segur k les dues aficions haguéssim firmat que un altre equip del nosre país com el Girona tb s'hagués classificat, més encara kuan aquestes altres provincies catalanes hem patit sempre l'excessiu protagonisme de tot el k venia de BCN.
Crec k hauriem de reflexionar fins a kin punt és bò per l'esport del nostre país situacions com akestes. Sabem k kualsevol jugador és un simple mercenari k poques vegades sent els colors de cor, i que per damunt de sentiments i de nacions, pesa més el calor d'una suculenta prima. Però senyors, nosaltres tb hauriem de tenir dret a decidir sobre això, perquè de nosaltres viuen. I millor k pensem quin profit treia l'esport del nostre país, si enlloc de classificar-se el nàstic ho feia l'Alacant. Però aquest suposo k és el problema k sempre hem tingut els catalans, que abans de estar units sembla que preferim dividir-nos, i això no du cap benefici per la nostra terra.
M'agradaria una reflexió per akest tema, i que d'un cop per totes deixem de dividir opcions per unir esforços tots junts.
M'acomiado amb una sincera abraçada per tots els lleidatans i espero ens podem trobar l'any k ve plegats a 2ªA, per a defensar els nostres interessos de ciutat però tb els de l'esport del nostre país.
Visca Lleida i Visca Tarragona!!

#2 Guest_ilergeta22_*

Guest_ilergeta22_*
  • Anónims

Escrito 17 mayo 2004 - 02:08

d'acord tarragoní ens veiem a la 2ªA

#3 Guest_Munguit_*

Guest_Munguit_*
  • Anónims

Escrito 17 mayo 2004 - 02:25

Estimat Jordi, jo t´entenc perfectament...; a veure si m´entenstu a mí..
Si sortim amb 9-10 suplents, no voldreu que ens fem els gols nosaltres; oi??, els jugadors no habituals també es mereixen un respecte, nosaltres diumenge passat amb el Mataró tb ens va costar lo nostre (i ja estaven a 3ª), pero no vull que ni tú ni cap dels seguidors del Nastic penseu que ens estimem més que faci el play-off l´alacant que no pas el Nastic. -)).
En el meu comentari sobre el Reus et vull dir que de vegades es "guanyen" partits abans de jugar, i una vegada jugats ens tornen a la realitat.

Pd: Les declaracions del vostre mister... ejem ejem..., dient que el LLeida estaba primat per guanyar.. i el Nastic , no ho estava???.

Com he dit abans: Ens veiem l´any que vinent a 2ªA; ok???

#4 Guest_Blau_*

Guest_Blau_*
  • Anónims

Escrito 17 mayo 2004 - 08:22

El Munguit a reflexat la realitat en el seu comentari, no entenc k us penseu tarragonins k el lleida sortiria a k li fotessiu un 5-0, el cert es k a la segona part vau guanyar sigui com sigui, i encara veniu aki a k nosaltres els aficionats k no estem pas al camp us diguem nose k.
Esteu al play-off, nosaltres tambe, som catalans i tenim uns clubs i unes aficions molt amigues, per tant lluitem per la segona i prou!!!

#5 Guest_nastic4ever_*

Guest_nastic4ever_*
  • Anónims

Escrito 18 mayo 2004 - 02:08

Totalment dacord amb tú blau. Una cosa és el sentiment de la afició que com ja hem dit, tant la del LLeida com la del Nàstic, preferim infinitament molt més que hagués pasat el girona que el Llorca per exemple.
I una altre cosa és l'actitud dels jugadors que van sortir a guanyar com ha de ser, altra cosa fora que sortissim a jugar les aficions...estaria tot amanyat i ràpid.
Simplement felicitar el Lleida per l'equip que té encara que nosaltres només hem vist els suplents, que tot i així deu ni dor!!!!...i...aquet borrel?? seguirà amb vosaltres la temporada que ve o marxarà aun club més gran? perquè es bo el mal parit eeeeeeeeeeeee!!!!!
Apa molta sort i l'nay que ve, quan el vostre equip entri al nou estadi per disputar el partit de lliga de segona A, no dubteu que em posaré de peu per aplaudir-vos!!!
VISCA EL NÀSTIC-VISCA EL LLEIDA I...girona, reus, mataró, sabadell, terrassa, etc....el barça no cal que ells sols ja so maneguen tot.

#6 raikofer

raikofer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 273 mensajes

Escrito 18 mayo 2004 - 09:08

Home, això ja es fer un gra masa. El Lleida fa el que vol, i més si te motius per fer-ho (primes). Si a tu et sembla bé aixo de deixar-se guanyar perque jugues contra un rival català, doncs apaga i vamonos, adéu a la competició. El nàstic tenia que fer la fenya i no el Lleida deixant-se fer els gols (encara que ves a saber, a la mitja part potser van succeir fets extranys).




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos