Ir al contenido


Foto
- - - - -

Jugadors lesionats


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 06:03

Máyor i Rubén, amb molèsties
El davanter Máyor té un hematoma al quàdriceps de la cama esquerra. Aquesta lesió impedirà al jugador del Lleida estar a disposició del tècnic durant unes tres setmanes.

El migcampista Rubén també arrossega molèsties des que va començar la pretemporada. L’aragonès té un edema de fibres al quàdriceps de la cama esquerra. Segons els Serveis Mèdics del Club, la seva recuperació s’allargarà uns deu dies.

A aquestes baixes, cal afegir les molèsties que també sent Povedano. Per això, l’entrenador intenta reservar-lo o fer-lo jugar pocs minuts durant aquesta pretemporada per precaució. El davanter Joan Tomàs tampoc pot jugar aquests dies pel cop al cap que va rebre davant Las Palmas –té una bretxa a la cella dreta amb set punts de sutura-.

I Santos i Ros, que ja van acabar la temporada lesionats, estan seguint els seus respectius plans de recupe

Ja em va extranyar que ahir al partit no jugues Mayor.

#2 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 agosto 2006 - 06:26

El Ruben va estar corrent molta estona i a mi em va extranyar bastant tot el rato donant voltes per tot el camp.

#3 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 19 agosto 2006 - 06:37

El Ruben va estar corrent molta estona i a mi em va extranyar bastant tot el rato donant voltes per tot el camp.

Aixo de correr donant voltes pel camp es normal que es fagi quant un jugador te molesties.

#4 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 08:27

yo vaig parlar am santos, i ma dit qe encara li keda un mes....:(

#5 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 09:15

yo vaig parlar am santos, i ma dit qe encara li keda un mes....:(


Amb la seua lesio es te que anar amb molt de compte , Pero jo tb ja tinc ganes de verel jugant .

#6 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2006 - 09:25

Bé doncs jo vaig parlar amb Santos i amb el cap de la mútua con fa la recuperació i em va dir que estan parats de lo ràpid que es recupera, que aquesta setmana començarà natació i si tot va bé, com esperen i esperem, amb un mes, màxim mes i mig tornarà a jugar.

Des d'aquí tot el nostre suport Santos!!!! Espero que al desembre no se'l deixin escapar!!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos