Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comunicació dins la web?????


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 10:27

Bé val a dir que ahir no vaig obrir la web però queel 90% dels dies l'obro i avui per sorpresa meva he vist que aquesta nit hi havia un sopar de la gent del foro.

On està la comunicació? Existeix realment unes persones "privilegiades" a part dels moderadors, col.laboradors... de la web???????

Considero que les persones que he nombrat abans: moderadors, col.laboradors.... han d'estar al corrent de tot i cadascú dels actes que organitza ja siguin ells o la gent del foro; però proposaria que es fes més extensa aquesta informació ja que ho trobo una discriminació que el dia abans del sopar i sense saber-ne res, no et preguntin si hi aniràs... no dic anar darrera la gent ni molt menys però si que no cal negar un fet que naturalment surt a la llum.

No som tots iguals?????

#2 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 09:31

estic am tu asley, avui me emprenyat moltisim, al enterarme pq ma trucat crusat84 quan acabava darribar a ksa meva despres de tot el dia treballan fora, qe avui i avia un sopar....

ahir me vaig conectar i no menrecordo daver vist aqest post....:(:(:(

#3 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 10:17

estic am tu asley, avui me emprenyat moltisim, al enterarme <font color=red>perque</font> ma trucat crusat84 quan acabava darribar a ksa meva despres de tot el dia treballan fora, qe avui i avia un sopar....

ahir me vaig conectar i no menrecordo daver vist aqest post....:(:(:(



Serà qüestió de mantenir-nos al marge. Però si em necessiten per alguna cosa que no em vinguin amb presses i exigencies. Ho tots moros o tots cristians.

#4 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 10:29

estic am tu asley, avui me emprenyat moltisim, al enterarme <font color=red>perque</font> ma trucat crusat84 quan acabava darribar a ksa meva despres de tot el dia treballan fora, qe avui i avia un sopar....

ahir me vaig conectar i no menrecordo daver vist aqest post....:(:(:(



Serà qüestió de mantenir-nos al marge. Però si em necessiten per alguna cosa que no em vinguin amb presses i exigencies. Ho tots moros o tots cristians.

#5 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 10:56

no ome, al marge no pero nose...les coses sorganitzen am una mika de temps, demano com a minim 3 dies ...nose...qe a mi magraden molt estes coses de kedar i tal!!!!

VISCA EL LLEIDA!!

#6 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 11:11

jo tampoc estic d'acord en ke es faci un sopar avisan en un sol dia.

jo men vaig enterar per el messenger a les 11 de la nit d'ahir.
en principi era un sopar de 3 persones i es va convertir en una especie de mini sopar del foro.

pero nem de fer un de ven organitzat.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos