Ir al contenido


Foto
- - - - -

Toño


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#21 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2006 - 11:02

El Ramon està amb el Josemi al Granada 2aB GRUP IV


Ki havie de dir k el Josemi acabarie al Granada :roll:

#22 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 08:51

El Toño crec que es el pitjor davanter que hem tingut mai a Lleida, amb el permís del Ramon clar, jejeje. Quin tio mes dolent, quan agafava la pilota queia al terra sol, increible. L'Espejo era un senyor central, hu va fer molt be. Amb Quique Alvarez un dels millors centrals que hem tingut mai per aqui.

#23 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 agosto 2006 - 02:45

El Toño crec que es el pitjor davanter que hem tingut mai a Lleida, amb el permís del Ramon clar, jejeje. Quin tio mes dolent, quan agafava la pilota queia al terra sol, increible. L'Espejo era un senyor central, hu va fer molt be. Amb Quique Alvarez un dels millors centrals que hem tingut mai per aqui.


Home... és una afirmació molt forta això que Toño ha estat el pitjor davanter que hem tingut. Té molta competència eh? Scoria, Besirovic, Maia, Carlos González, Lente, Cela, el Cepillo Acosta...

I sobre Espejo estic força d'acord. Aquesr 2n Espejo era un molt bon central. En canvi, vam tenir un altre Espejo que era lateral esquerre (en temps de James Cantero) que era doleeeeeeeeeent com el pebre!

No era un Quique Alvárez i tan bo com jo mateix, però va resultar... un centralet bo com va ser Txutxi, Sandro o Óscar Alvarez per posar uns exemples.

#24 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 06:24

No em convences Babunski!!! El pitjor que he vist jo al camp d'esports. O ell o en Ramon... :lol:

#25 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 08 agosto 2006 - 03:25

No em convences Babunski!!! El pitjor que he vist jo al camp d'esports. O ell o en Ramon... :lol:


Ui! I em deixava a Lencina!!! Vols dir que no va ser pitjor que Ramon??? jejejejej

#26 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 agosto 2006 - 12:22

No em convences Babunski!!! El pitjor que he vist jo al camp d'esports. O ell o en Ramon... :lol:


Ui! I em deixava a Lencina!!! Vols dir que no va ser pitjor que Ramon??? jejejejej


Ostras, Marcos "el chueco" Lencina!!!!!!!
Pero aquest paio va arribar a jugar cap partit???
I el Sabin Ilie? La gent li tenia molt aprecio pero lo paio ere dolentet a collons!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos