Ir al contenido


Foto
- - - - -

Som internacions, estem al TCM


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
74 respuestas en este tema

#61 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 12:49

Home jo diria de començar la setmana k ve, ja que aquesta, alguns ja tenim amistosos concertats, i crec k seria mes just a camp neutral, ja que sino el visitant va amb desaventatge, pero si fa falta, aqui un mana i tots a creure.. :lol:


Feu el que vulgueu si voleu a camp neutral o on vulgueu pero jugueu ;)

#62 Ique

Ique

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 10:20

yo en camp neutral no jugaria, i faria partit normal en la lligueta de grups, que aixi es poden empatar partits, i regles copa en les eliminatories, aixi en cas dempat hauria penals.

#63 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 10:54

Passo de llegir-me tot el post, me fot mandra.

Que esteu montant un torneig al hattrick? si és aixi compteu amb mi, pero jo suposo q jugaré 2o3 rondes de copa, podré apuntar-me??

#64 Ique

Ique

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 11:32

kituuuuuuuuuuuuuuuuus !!

Jajajaja ya esta montada, ara mu estae mirant, comença la semana q ve, hi ha un equip q no es de lleida, es andalus, es va dir q si al final faltava places per la gent del foro es treuria me sembla, xo per lo de la copa xungo tio, xo hi ha un equip de 7 q tb jugara copa, suposo q el primer partit el perdra 4-0, nuse tio, ladmiistrador de la copa es el "Duff_126", prova a vere si pots...

#65 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 05:48

Yo propongo empezar la copa kuando se hayan jugado los partidos de copa de hattrick xk hay algunos komo yo k jugamos copa.
La semana k viene son los partidos de copa de hattrick pues entonces el dia 23 de agosto i si algien pasa rondo de la copa hattrick retrasamos el torneo

#66 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 05:50

Yo propongo empezar la copa kuando se hayan jugado los partidos de copa de hattrick xk hay algunos komo yo k jugamos copa.
La semana k viene son los partidos de copa de hattrick pues entonces el dia 23 de agosto i si algien pasa rondo de la copa hattrick retrasamos el torneo


Jo stic d'acord. A més a més, així tmb podríem ampliar el número de participants xq hi ha bastanta gent q n'ha kedat fora. :twisted:

#67 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 05:56

seria el mes legal encara k jo si no o retrasem me donarien el partit com a guañat :lol:

#68 Kitus

Kitus

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 408 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 07:16

enga... per anar fent boca, poseu la ID del equips, aneu completant:

Kitus - 778256

#69 Ique

Ique

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 10:15

Per mi perfecte el retrasar-la una mika i fer-la mes llarga i mes emocionant.
A mes a mes ma grema q esta acceptat li sera imposible continuar a hattrick en breu i no sap si podra jugarla, i seria una pena deixar fora algu del foro pr un equip q no podra complir.

Ique FC 995355

#70 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 11:10

Osti tu, ara m sembla k he arribat tard; nos pot ampliar ja la copa?

#71 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2006 - 11:34

DaGiO ets el co-organizer pots fer el que vulguis amb la copa , jo no tinc gaire temps , si la voleu ampliar amplieula , feu el que vulgueu ;) .

#72 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 12:02

ei!! Merda!!! Vaig deixar de banda el post akest i me quedat sense apuntar-me!! Encara es pot!?!? :lol:

#73 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 12:14

be, jo ja estic en llista d'espera per si la voleu ampliar o algo.. El meu equip es U.E. Ilergetes i la id 1364930

#74 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 12:20

Perara neu omplint:

Ilerlleida - 1364930
Ique - FC 995355
Kitus - 778256
Zorkum - 1335185
DaGiO - 485573

#75 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2006 - 12:24

colteu, e obert un post on le titulat "torneig hattrick". Ho e fet pq aixi la gent sapigui realment de que estem parlant ja que de lo que tractava akest post a lo que finalment a sortit, es com nit i dia! jeje doncs aixo, ho e fet per akest simple fet, ja q jo mateix no menterat que el torneig ja estava organitzat i tot pq lultim cop q hi vaig entrar solament s'havia comentat de fer-lo. Total, q hi ha un post per parlar del hattrick i que tothom sapigui de que parlem. Salut! si per lo q sigui voleu seguir parlant en akest, borro l'altre i jata! :wink:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos