Ir al contenido


- - - - -

Un hotel al gol sud?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
48 respuestas en este tema

#21 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2006 - 11:25

Molt Bones noticies aixi m´agrade tenim que seguir aixi :wink:

#22 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 julio 2006 - 10:57

Jo no es que vulgui treure il·lusions, pero la premsa d'avui diu que l'alcalde de Lleida no en sap res de res. Que tot el que ha vist es el que porta el diari i que, com el Camp d'Esports és municipal, de moment no hi ha prevista cap reqüalificació per a poder fer-ho. Ni l'hotel ni els centres comercials. :(
Per cert, també hi possa que l'ajuntament continuarà recolzant a la U.E. Lleida ja que de fet és el seu PRIMER PATROCINADOR. :cry:

#23 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 11:12

A mi em sembla ve tot el que pugi donar calers pel Lleida, el que no em molaria gaire es que els Euros se'ls emportessin els de l'ajuntament. Si ha de ser pel Lleida endavant, tota l'ajuda és bona. I si hu ha de pagar el club no se d'on treuran els calers, suposo que faran alguna jugada amb el tema vivendes.... no se, que sigui el millor que pugui!
També diuen que l'ubicarien al gol sud ¿¿??, realment on el posarien? :?

#24 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 06 julio 2006 - 11:21

Jo sempre he dit que la grada del gol sud podia tenir més capacitat i ser més gran, que podia passar el carrer doctor fleming per sota de la grada com ja succeeix en molt camps com el Manzanares. De la mateixa manera hi pot haver un hotel. Jo penso que és molt viable aquest tema. A veure si el aficionat al bàsquet d'ACB d'alcalde que tenim ens ho deixa fer. Després diuen que no ens poden donar més diners (encara espero totes les facilitats que van dir que donarien a la U.E.Lleida per aconseguir el milió d'euros de l'ampliació de capital) i ara no ens deixaran fer això?? no pot ser.

#25 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 11:42

Collons! Aixó sembla que rutlla! Massana està fent un bon treball!

#26 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 12:01

vaig vere al diari k volien modifica la plasa ricardo i bisbe ruano i FLEMING, am lo ample k es al camp desports el tros de carrer dona per fer una avinguda al canto de les cases i al canto del camp desports terreny per lotel. a lo millor el lleida es farie carrec de la construccio de ledifici i depres o vendrie a una empresa tipo nh o alguna cosa aixi

#27 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 12:17

Aquest Sr.Massana ja us vaig dir que es una altra història, aquest si que te idees i projectes per millorar la UE Lleida 8) , es un crack, confio plenament amb les seves decisions, exepte la de no presentar-se en la presentacio de Planes però ara estic veient que va per feina i la vol fer ben feta. Massana, gracies crack 8) No es com l'anterior francament.
L'alcalde de Lleida, Sr.Angel Ros, jo no crec pas que s'hi oposi gaire perque tindra cost 0 per la ciutat perque vindra alguna contructora que el farà aquest hotel per tant....surt guanyant la UE Lleida i surt guanyant la ciutat de Lleida, per tant, tots contents.
Lo que no entenc es on fotran aquest hotel exactament??No se,perque a Dr.Flemming, no se com s'ho empasqueran per fotre'l però bueno, cap de nosaltres es arquitecte (o potser sí :lol: ), i ens pot donar alguna pista.
Vindra les cadenes Husa, NH o Catalonia i el contruiran ells crec... :roll:

#28 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 12:22

ja va sent hora de que l'ajuntament de lleida recolzi al club donant carta verda a tots akests projectes, Angel Ros aquest cop sí que podrà fer-se la foto com a protagonista, perquè jo no sé pas què hi pintava a la presentació del projecte de la ciutat esportiva, ho recordeu?no deixa cap terreny de lleida i acompaña el club a la inauguracio del projecte de la ciutat esportiva a un altre terme municipal, a ke juga akest paio?a fer l'estakirot?

#29 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 12:26

Exacte,Bauli,exacte, jo tampoc se a que juga,però lo que esta clar es que es un "fotografietes", quan tot son bones noticies sempre el veus allà, com bé has dit amb lo dels terrenys de la ciutat esportiva, ara bé, quan van maldades no el trobes ni sota la taça del water :twisted:
Jo no se vosaltres,pero preferia mil vegades l'anterior alcalde, Antoni Siurana, que no aquest titella fotogràfic i oportunista com ningu :evil:

#30 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 julio 2006 - 12:30

O no he llegit be la noticia o no he sabut transmetre-la, peró he entés que l'hotel i els comerços ara per ara no tenen l'aprovació de l'Ajuntament. Que no es farà res de res. Que els terrenys son municipals i si el propietari diu que no, que es el que diu ara, allí no es pot fer res. :oops:

#31 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 12:34

Rrj, en poques paraules ens estas dient que tot això pot ser una muntanya de fum?Perque aixi val mes saber-ho ara i estirar les orelles pertinents a qui sigui i no tenir una il.lusió d'una cosa que no s'acabara fent.
Saps algo Rrj, que nosaltres no sapiguem?Gracies :wink:

#32 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 12:38

Exacte,Bauli,exacte, jo tampoc se a que juga,però lo que esta clar es que es un "fotografietes", quan tot son bones noticies sempre el veus allà, com bé has dit amb lo dels terrenys de la ciutat esportiva, ara bé, quan van maldades no el trobes ni sota la taça del water :twisted:
Jo no se vosaltres,pero preferia mil vegades l'anterior alcalde, Antoni Siurana, que no aquest titella fotogràfic i oportunista com ningu :evil:


bua Siurana....eske jo crek k Siurana és del Lleida a mort i segú k va fer alguna k altra jugada fins i tot bruta per a desviar calers kap al Lleida...Siurana diria k si a totes les propostes per millorar el Lleida....hi posaria il.lusió, no com akest senyor, k nomès té il.lusió en el Barça.....lamento treure un altre cop al Barça eh, pero eske tela eh en k l'alcalde de lleida no assisteixi al camp d'esports i vagi als partits de champions k kauen en dimecres k encara deu ser mes xungo puguei anar....

#33 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 01:00

ja va sent hora de que l'ajuntament de lleida recolzi al club donant carta verda a tots akests projectes, Angel Ros aquest cop sí que podrà fer-se la foto com a protagonista, perquè jo no sé pas què hi pintava a la presentació del projecte de la ciutat esportiva, ho recordeu?no deixa cap terreny de lleida i acompaña el club a la inauguracio del projecte de la ciutat esportiva a un altre terme municipal, a <font color=red>que</font> juga <font color=red>aquest</font> paio?a fer l'estakirot?


Pues ni fotografies ni histories, el consistoria a dit que NO a ficar un Hotel i diversos Comerços, en el SEU camp, per a benefici de la U.E. LLeida.

#34 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 01:43

Exacte,Bauli,exacte, jo tampoc se a que juga,però lo que esta clar es que es un "fotografietes", quan tot son bones noticies sempre el veus allà, com bé has dit amb lo dels terrenys de la ciutat esportiva, ara bé, quan van maldades no el trobes ni sota la taça del water :twisted:
J :evil:


Això no és veritat, en els mals moments sepre ha estat. Per exemple, quan va esclatar una bombona de gas als blocs Ramiro Ledesma de la Mariola ell va ser el primer en fer acte de presència. :twisted: No treguem les coses fora de lloc.

#35 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 julio 2006 - 02:27

Exacte,Bauli,exacte, jo tampoc se a que juga,però lo que esta clar es que es un "fotografietes", quan tot son bones noticies sempre el veus allà, com bé has dit amb lo dels terrenys de la ciutat esportiva, ara bé, quan van maldades no el trobes ni sota la taça del water :twisted:
J :evil:


Això no és veritat, en els mals moments sepre ha estat. Per exemple, quan va esclatar una bombona de gas als blocs Ramiro Ledesma de la Mariola ell va ser el primer en fer acte de presència. :twisted: No treguem les coses fora de lloc.


Nomes faltarie que no haguès aparegut dels primers x alli....

#36 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 02:39

Siguem realiastes el tema aquest es molt xungo.... i no ccrec q es fes... es mes l'ajuntament no posara gens de facilitats pero ara q sera epoca de eleccions es el moment d'apretarlos jo o tinc cla un tio que doni suport al lleida a una altre q no el meu vot va per ell....

mireu aixo estaria be no????


http://www.eurostadi...img.php?img=144

http://www.eurostadi...img.php?img=142

#37 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 02:40

Siguem realiastes el tema aquest es molt xungo.... i no ccrec q es fes... es mes l'ajuntament no posara gens de facilitats pero ara q sera epoca de eleccions es el moment d'apretarlos jo o tinc cla un tio que doni suport al lleida a una altre q no el meu vot va per ell....

mireu aixo estaria be no????




Posted Image

http://www.eurostadi...img=142&type=sm

Posted Image

#38 Guest_sentimen_blau_*

Guest_sentimen_blau_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 02:44

Siguem realiastes el tema aquest es molt xungo.... i no ccrec q es fes... es mes l'ajuntament no posara gens de facilitats pero ara q sera epoca de eleccions es el moment d'apretarlos jo o tinc cla un tio que doni suport al lleida a una altre q no el meu vot va per ell....

mireu aixo estaria be no????


http://www.eurostadi...img.php?img=144

http://www.eurostadi...img.php?img=142


Però al gol sud no hi ha lloc per fer un hotel que valgui la pena.

#39 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2006 - 02:52

Puto ajuntament, puto alcalde, puta tot!! ja vec que per tornar al Lleida a l'èlit ens haurem d'espavilar tots solets sense l'ajuda de ningu, pero tranquils que quan estiguem a primera ja vindran a fer hotels ja...

FILLS DE PU TA!!

#40 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes

Escrito 06 julio 2006 - 02:54

Aixo ja ho sap tot deu peor weno es el q es diu no??? :P




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos