Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comentaris del sopar


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

#1 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2006 - 11:50

Un munt de temps parlant del sopar i un cop realizat no en sabem res, hi va assistir el Massana, el Planes, vau fer fotografies?

Per als no assistens manteniu-nos informats!

#2 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 12:03

M'agradaria no deixa'm ningú:
-semprelleida
-sasu
-newteam
-kimi
-natalia
-munguit
-ilerdense
-ilerlleida
-carpin i la seva esposa
-vid(presente)

el sopar va anar molt bé i vam intercanviar tot tipus d'opinions i ens vam coneixer entre tots( molt bon rottlo) i quan estavem per allà als postres va venir el nostre president, que va comentar que venia d'un sopar del futbol d'Almenar. Va ser molt honrat per la se va part fer aquest gest i ens va contestar tot tipus de preguntes i dubtes i molts assumptes confidencials que no podem revelar.

juntament amb massana per allà a les postres van venir:
-asley
-engi28
-rrj( amb la seva camera com sempre)

a les 2 i algo sortiem del restaurant i jo ja vaig marxar però l'altra gent encara es va quedar una estona conversant amb en Massana

#3 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 03 julio 2006 - 12:09

Hola. Doncs el sopar va anar molt bé. El President Massana va assistir al cafe ja que tenia un compromís. Planes no va poder assistir. Vam fer algunes fotos que té el company rrj i el Munguit, ja les posaran.

#4 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 12:11

M'agradaria no deixa'm ningú:
-semprelleida
-sasu
-newteam
-kimi
-natalia
-munguit
-ilerdense
-ilerlleida
-carpin i la seva esposa
-vid(presente)

el sopar va anar molt bé i vam intercanviar tot tipus d'opinions i ens vam coneixer entre tots( molt bon rottlo) i quan estavem per allà als postres va venir el nostre president, que va comentar que venia d'un sopar del futbol d'Almenar. Va ser molt honrat per la se va part fer aquest gest i ens va contestar tot tipus de preguntes i dubtes i molts assumptes confidencials que no podem revelar.

juntament amb massana per allà a les postres van venir:
-asley
-engi28
-rrj( amb la seva camera com sempre)

a les 2 i algo sortiem del restaurant i jo ja vaig marxar però l'altra gent encara es va quedar una estona conversant amb en Massana


Ja veus, una mica més i ja no cal anar al gurugú xDDDDDD. Molt bon ambient, xerrant com en familia, preguntant-li coses al Massana, molt campexano ell. Això s'ha de repetir! ajajajajaja

#5 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 12:13

Hola. Doncs el sopar va anar molt bé. El President Massana va assistir al cafe ja que tenia un compromís. Planes no va poder assistir. Vam fer algunes fotos que té el company rrj i el Munguit, ja les posaran.


Jo tmb en tinc, me les va fer el Munguit pobre, gràcies Munguit!!!!

#6 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 03 julio 2006 - 10:28

Hola. Doncs el sopar va anar molt bé. El President Massana va assistir al cafe ja que tenia un compromís. Planes no va poder assistir. Vam fer algunes fotos que té el company rrj i el Munguit, ja les posaran.


Jo tmb en tinc, me les va fer el Munguit pobre, gràcies Munguit!!!!


Gracies???? Va ser un plaer !!!! :wink:

Va sortir alguna aprofitable????

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 10:36

El sopar perfecte! La newteam va pillar una pedal de la ostia! se volia ficar a ballar sobre la taula!! Sort que jo tinc molt de seny i vaig aconseguir evitar-ho. :D El Massana la veritat que hem va sorprendre molt positivament, es tope enrotllat i ens va respondre tot tipus de preguntes, genial! Eren casi les 3 i encara haguesam seguit xerran! La merda va ser que jo al Gurugu, primer pq vaig perdre a la gent (sempre hem pasa a mi) i despres pq vaig tindre que martxar bastant aviat pq el dia següent tenia que matinar... tot i q al final vaig tindre que empalmar "por causas desconocidas" .. jeje aixo s'ha de repetir, el mateix Massana ens va animar a tornar-ho a fer, pero aixo si.. jo no organitzo!!!!! Ho fa la newteam! :lol:

P.D. Al Sant Jaume me deuen un tros de melo!!!!!!! :evil:

#8 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2006 - 11:20

Hola. Doncs el sopar va anar molt bé. El President Massana va assistir al cafe ja que tenia un compromís. Planes no va poder assistir. Vam fer algunes fotos que té el company rrj i el Munguit, ja les posaran.


Jo tmb en tinc, me les va fer el Munguit pobre, gràcies Munguit!!!!


Gracies???? Va ser un plaer !!!! :wink:

Va sortir alguna aprofitable????


Sincerament ? Cap d'aprofitable. Tot i el meu parkinson ho hagués fet millor. :roll:

#9 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 03 julio 2006 - 11:21

Hola. Doncs el sopar va anar molt bé. El President Massana va assistir al cafe ja que tenia un compromís. Planes no va poder assistir. Vam fer algunes fotos que té el company rrj i el Munguit, ja les posaran.


Jo tmb en tinc, me les va fer el Munguit pobre, gràcies Munguit!!!!


Gracies???? Va ser un plaer !!!! :wink:

Va sortir alguna aprofitable????


Sincerament ? Cap d'aprofitable. Tot i el meu parkinson ho hagués fet millor. :roll:


Jo, el pitjor de tot es que tens raó...xDDDD !!!!

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 03 julio 2006 - 11:33

El presi s´ha de reconeixer que va estar molt agradable, i com diu el company Ilerlleida va contestar TOT tipus de preguntes..

#11 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 12:27

Jo no vag anar al sopar. Pero a traves del company Ilerdense vag coneixer a la Newteam i al Kimi, que me van caure de puta mare :lol:

#12 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 12:41

El sopar perfecte! La newteam va pillar una pedal de la ostia! se volia ficar a ballar sobre la taula!! Sort que jo tinc molt de seny i vaig aconseguir evitar-ho. :D El Massana la veritat que hem va sorprendre molt positivament, es tope enrotllat i ens va respondre tot tipus de preguntes, genial! Eren casi les 3 i encara haguesam seguit xerran! La merda va ser que jo al Gurugu, primer <font color=red>perque</font> vaig perdre a la gent (sempre hem pasa a mi) i despres <font color=red>perque</font> vaig tindre que martxar bastant aviat <font color=red>perque</font> el dia següent tenia que matinar... tot i q al final vaig tindre que empalmar "por causas desconocidas" .. jeje aixo s'ha de repetir, el mateix Massana ens va animar a tornar-ho a fer, pero aixo si.. jo no organitzo!!!!! Ho fa la newteam! :lol:

P.D. Al Sant Jaume me deuen un tros de melo!!!!!!! :evil:


xDDDDD ja t'hagués agradat a tu veurem taja jajajajajaj
l'organitzarà ki vugui jejejej, lo del meló m'assemble k ja t'ho van recompensar amb l'escalopa (tenies escalopa no?¿) xDDDDDD

#13 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 01:49

Asroc tu no vas anari :?:

#14 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 04:48

yo si k mu vig passa molt be me va sorpendre de coses k va dir el massana.
men vaig tindre k anar pk tenia una excibicio de patinatge jejeje vam quedar segones !!!!
al seguen sopar sortire de festa amb vosaltres jejeje

#15 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 04:48

yo si k mu vig passa molt be me va sorpendre de coses k va dir el massana.
men vaig tindre k anar pk tenia una excibicio de patinatge jejeje vam quedar segones !!!!
al seguen sopar sortire de festa amb vosaltres jejeje

#16 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 05:30

i que hos va dir el massana? tmbe va vindre al gurugu? xD

#17 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2006 - 05:56

:lol:

#18 asley

asley

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.592 mensajes

Escrito 03 julio 2006 - 06:28

Gràcies Vid per recordar-te de nosaltres.

Com diu, vam arribar tard, però l'estona que hi vam estar va ser prou interessant per escoltar, preguntar, suggerir... en Massana ens va explicar moltes coses.

Si us he de ser sincera mai hauria pensat que hi pogués haver el bon rotllo que hi va haver; perquè de fet nosaltres nomès coneixiem al RRJ.

Com diuen els companys, cal repetir-ho!!!!!!!!!!!!!!!!!

#19 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes

Escrito 03 julio 2006 - 07:25

aixo s´ha de repetir o un dinar de germanor algú joc que tigui piscines i foc a terra.

#20 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 03 julio 2006 - 08:59

Quina ràbia que em feu!!! :lol: :lol: Nosaltres no vam poder venir al sopar!! A veure si el pròxim hi podem assistir tota la penya!! :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos