Ir al contenido


- - - - -

Falta injusta i cap a casa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
55 respuestas en este tema

#21 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2006 - 01:21

injust????????? Injust es que no ens deixin decidir als Catalans el que volem ser!! Injust es que no ens reconeguin com a seleccio oficial sent una Nació de dalt a baix!!! I al 011 <font color=red>aquest</font>, dili que sota les forces de les armes es molt facil riurese'n dels altres.... pero que aixo algun dia canviara.. i les armes les agafarem nosaltres..


Més injust es lo que ens roben dia a dia, mes per mes, any per any... Catalans, Espanyols, Provincia... Tots volen lo mateix. Mentres hi hagui politics que omplenin la butxaca els ciutadans no treurem res...

#22 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 28 junio 2006 - 09:29

Si només és futbol i no s'ha de portar a altres terrenys... perquè el govern espanyol posa traves al reconeixement de la Federació Catalana quan es tracta d'un poblema entre la FE del que sigui, la FC del que sigui i la FI del que sigui?

#23 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 09:33

Si només és futbol i no s'ha de portar a altres terrenys... perquè el govern espanyol posa traves al reconeixement de la Federació Catalana quan es tracta d'un poblema entre la FE del que sigui, la FC del que sigui i la FI del que sigui?


deu meu, que pesats que sou!!!!! Ojala fessin un referendum haver quants catalans volen la seleccio catalana i quants no, aixi acabariam ja amb aquest tema.

#24 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 28 junio 2006 - 09:52

El partit ha estat com era de preveure amb les dos alineacions... Espanya portant el pes i tocant la pilota i França sortint a la contra amb un joc més directe. I per una banda, Espanya tot justet ha arribat a porta (les vegades que trepitjaven àrea em feia més por Barthez que els davanters, i el penat, tot i ser-ho, era completament innecessari) i França, sense tenir tampoc moltes opcions, fins i tot ha xutat més (2 a porta Espanya, 5 França).

La falta que ha vingut abans del segon gol francès era totalment injusta, això sí... però deixar Vieira sol a pilota parada és un error dels que es paguen cas, i si li sumes un parell de rebots...

Per acabar, destacar l'actuació de Ribery (no l'havia vist jugar mai i em va sorpredre molt) i l'últim gol de Zidane, que enganya totalment Casillas.

PD: El penal de Villa l'haurien de gravar i posar-lo als equips de futbol base per ensenyar com es tiren.

PD2: cap dels davanters espanyols titulars ha xutat a porta (exceptuant el penal, clar) ni fora. Dels suplents, un parell de xuts desviats... Per tenir sort s'ha de buscar-la.

#25 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 09:55

el penat, tot i ser-ho, era completament innecessari)


Clar clar...si fos catalunya ja veuriem el que pensaries xiquet...

#26 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 28 junio 2006 - 09:56

el penat, tot i ser-ho, era completament innecessari)


Clar clar...si fos catalunya ja veuriem el que pensaries xiquet...


Innecessari fer-lo, no pitar-lo. Des de quan un penal que és just no és necessari pitar-lo?

Per cert.. què hi fa això a presentacions?

http://fifaworldcup....?aid=257193&d=1 --> Portades dels diaris d'avui. A més d'aquests, Mundo Deportivo titula "Fracaso", Sport "Decepció total" el 9 esportiu "So una impotència" (al costat, en més petit, "Potència a mig gas" referint-se a Brasil.

#27 realmadrid

realmadrid

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 11:39

injust????????? Injust es que no ens deixin decidir als Catalans el que volem ser!! Injust es que no ens reconeguin com a seleccio oficial sent una Nació de dalt a baix!!! I al 011 <font color=red>aquest</font>, dili que sota les forces de les armes es molt facil riurese'n dels altres.... pero que aixo algun dia canviara.. i les armes les agafarem nosaltres..



Pero q decis de las armas???? q no estais bien de la cabeza?venga hombre!!!!! mañana todos a por armas y a iniciar la revolucion independentista..... jajajjajaja

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 11:57

Si dir el que dit es delicte, que vinguin a casa meva i hem detinguin!! Si ja van detindre un xaval de 15 anys pel fet de demanar que etiquetesin els productes en català i a aixo ja li van fotre la llei antiterrorista.. a mi m'afussellen!!!! I si, aixo sera futbol, pero esq molts cops el futbol es el reflex de la societat... i a mi que no me deixin competir lliurement com a nacio catalana doncs si que m'ofen, i molt!

#29 Guest_sentimen_blau_*

Guest_sentimen_blau_*
  • Anónims
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2006 - 01:11

Realment sóc incapaç de entendre com la gent s'alegra de la derrota d'Espanya... :cry:


Estic amb tu i que consto que no soc faxa ni quentos d'aquestos... però tambés soc de catalunya...

#30 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 01:17

lololololo portugal :lol:

#31 Guest_sentimen_blau_*

Guest_sentimen_blau_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 03:36

Vaig veure un documental a C+ de la historia de Espanya als mundials i la veritat és desastrosa. Quant no l'eliminaven per la mala actució de l'arbit, era per la pura i dura mala sort, i quant no per...
Però la mojoria era per "CAGADES " dels arbitres. A la historia s'aura d'afegir la gran importancia de una falta que no era i va desencadenar el 1-2 de França. I sense anar més lluny la eliminació del mundial de corea, quan l'arbit va dir que la pilota havia sortit per la línia de fons i en relitat no va sortir i el gol va quedar anul·lat.

#32 david230

david230

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 469 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2006 - 05:10

estic amb tu -LoPs-, incapaç de entendre pk hi ha gent k s'alegre de k espanya perdi...i x perdre s'ha d jugar el mundial, si no el jugues no pots perdre, k kedi clar :lol:

#33 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 05:50

Aquest Ava segur que no es del Lleida!! :twisted: Deu ser un catalanista de Joventuts d'Esquerres de Catalunya que ve a fotre merder, li importa mil pepinos el Lleida i ara ja ho se, perque no he vist cap post parlant del Lleida i si ho ha fet hara set timidament, per dissimular i quan el Lleida lamentablement vam descendir a Almería, encara es hora que digui que esta trist, molest o enfonsat perque el nostre club hem perdut la categoria.
A tu Ava lo que t'hauria de fer es caure la maleida cara de vergonya noi, perque això encara que no t'ho sembli, que no ho has entès encara, es un foro de la Unio Esportiva Lleida, no un foro de politica de ERC, sinò veste'n a aquest foro de ERC i caga't amb Espanya tan com vulguis i llepali el rabo a Carod-Robira :lol: , però aqui no ho facis, perque hi ha gent com jo, que volem un respecte per les nostres idees, m'has entès?
A la resta cap problema, no va per la majoria de vosaltres, pero si per aquesta minoria que no respecta res i d'això se'n diu intolerància i una altra paraula que no us agrada sentir i que ja us la podeu imaginar, encara que sigueu catalanistes...

#34 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2006 - 06:17

Realment sóc incapaç de entendre com la gent s'alegra de la derrota d'Espanya... :cry:


Doncs jo no puc entendre a tots els botiflers com tu, q sent catalans van amb Espanya, no et fot!

És la mar de lògic q molta gent a Catalunya vagi contra Espanya, i no es senti pas identificat amb aquest païs, i amb aquesta sel·lecció en concret.
El mateix païs, q no ens deixa als catalans decidir lliurament si volem tenir sel·leccions pròpies o no...
Espanya ens porta oprimint durant fa molt de temps, i ho ha fet durant moltes èpoques de la història. Quants cops han intentat acabar amb la nostre cultura, amb la nostre llengua, amb nosaltres en definitiva? Però bé, com diu molta gent, estem en un foro de futbol, més concretament de l'equip de tots els q estem aquí...de la UE Lleida, i tampoc m'explaiaré gaire en temes així.

A part de tot el q he dit, encenc la TV, i vec gent ballant sevillanes, a un tal Manolo el del Bombo, a paios amb tricornis... Aquesta hauria de ser la meva sel·lecció? 8O No hem facis riure. Ja no m'hi sentiria representant, però amb tot aquest paletisme encara menys.

CATALÀ, I A MOLTA HONRA

UNA NACIÓ, UNA SEL·LECCIÓ!!

#35 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 06:23

I perque tu sentis la seleccio catalana tan a dins teu hem de senti-la la resta de ciutadans de Catalunya??Vinga vaaa no vagis donant lliçons nois i intentem no parlar d'aquests temes fora relacionats amb la UE Lleida que fan més mal que bé en aquest fòrum.
D'això se'n diu intolerància nano, respecta i seràs respectat ok? :wink:

#36 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 junio 2006 - 06:32

I perque tu sentis la seleccio catalana tan a dins teu hem de senti-la la resta de ciutadans de Catalunya??Vinga vaaa no vagis donant lliçons nois i intentem no parlar d'aquests temes fora relacionats amb la UE Lleida que fan més mal que bé en aquest fòrum.
D'això se'n diu intolerància nano, respecta i seràs respectat ok? :wink:


El mateix et dic a tu, parles de tolerància i ets el primer q també està faltant, ja q t'estas ficant amb tots els nacionalistes.
I per què tu sentis la sel·lecció espanyola tan a dins teu, també l'hem de sentir la resta de ciutadans de Catalunya?? :oops:
Que tu siguis un botifler no vol dir q tots ho siguem tampoc :wink:

#37 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 junio 2006 - 06:36

Mira, potser perque per internet no se sap valorar el contingut de les paraules però la paraula "botifler", precisament un piropo no és, aixi que primer t'ho apliques tu mateix, i despres dóna les lliçons d'etica que vulguis entesos?? :wink:
Et dire una cosa, jo de debò, no vull ser millor que ningu, però en persona soc un tio super-tolerant, i tu m'has tatxat de faltar el respecte.A qui?
Salut company i que el Lleida ens acompanyi sempre a les nostres vides :wink:

#38 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 junio 2006 - 06:41

Mira, potser perque per internet no se sap valorar el contingut de les paraules però la paraula "botifler", precisament un piropo no és, aixi que primer t'ho apliques tu mateix, i despres dóna les lliçons d'etica que vulguis entesos?? :wink:
Et dire una cosa, jo de debò, no vull ser millor que ningu, però en persona soc un tio super-tolerant, i tu m'has tatxat de faltar el respecte.A qui?
Salut company i que el Lleida ens acompanyi sempre a les nostres vides :wink:


Bé, és igual, tampoc fem d'això una muntanya, se't veu bon nano i això és el q conta. Està clar q mai ens ficariem d'acord XD

Salut i visca el Lleida!!!

#39 Nastiker_CAT

Nastiker_CAT

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 612 mensajes

Escrito 28 junio 2006 - 07:29

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#40 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes

Escrito 28 junio 2006 - 07:30

Allez le France!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos