Ir al contenido


Foto
- - - - -

filial


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
31 respuestas en este tema

#21 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2006 - 07:21

Un equip té que disposar almenys de 20 jugadors. De juvenils bons, bons, al Lleida en surten 2 o 3 cada temporada. Per a completar l'equip tindriem que fitxar i això no interessa, es una pèrdua de diners. Jo dic "no" a l'equip filial.



Les financies de l'U.E. Lleida han estat historicament un desproposit. Paradoxalment el club disposa de diners per fitxar Baba Sule's i companyia, però no en te pel futbol base, que no ha merescut cap mena d'atenció per part de les directives dels darrers quinze anys. Resultat: degradació de les instal.lacions esportives i desatenció absoluta al personal professional del futbol base. En aquestes circumpstàncies, que sorgeixin dos o tres jugadors bons per temporada es un veritable miracle.
Imagina per un moment una infrastructura creada i gestionada amb criteri (instal.lacions correctes, control de l'evolucio dels equips, convenis amb altres entitats veines, etc.)
Jo entenc, company, i de bon rotllo, que la teva opinió estigui en certa manera condicionada per la del teu pare i les seves amistats, aquestes a les que al.ludeixes en un post anterior. Es ben natural. Jo, al respecte només et puc dir que a mi em sembla que aquesta forma de gestionar el club s'ha demostrat un fracàs, i que aquests senyors ja han dit tot el que havien de dir. Es necessària una nova forma de fer club, moderna, ambiciosa, realista i oberta a la ciutadania. I això passa, per exemple, per fer allò que va fer Osasuna fa vint anys: crear una infrastructura de futbol base, sorgida del no-res, que avui es model de moltes entitats esportives arreu del continent. Et recomano que visitis la seva web i te'n convenceràs. Jo dic "si" al futbol base. Dic "si" al futur del nostre club.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#22 Joker

Joker

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 694 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióGotham

Escrito 24 julio 2006 - 07:29

Jo recordo un club que fa uns anys militava a la Regional Preferent que es deia Caprabo, em van dir que era el filial del Lleida. Que no es cert aixó?

#23 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2006 - 07:53

Les millors temporades a Segona (anys cinquanta) l'U.E. Lleida jugava amb set i vuit titulars sorgits del filial, l'Ilerdense.
A finals dels vuitanta, poc abans del darrer ascens, vam assistir a l'eclosió d'una generació de jugadors procedents del futbol base que van arribar a jugar a Primera. ¿Qui no recorda a Lluis Elcacho, Antoni Palau, Xavier Aguilà, Jaume Bartolo, Miquel Rubio, i tants altres, que eren la viva representació dels nens que de petits jugaven a futbol als patis de col.legi i als carrers de Lleida i comarques?.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#24 Kangaroo

Kangaroo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 800 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2006 - 07:57

Jo recordo un club que fa uns anys militava a la Regional Preferent que es deia Caprabo, em van dir que era el filial del Lleida. Que no es cert aixó?


No, era filial de Caprabo Supermercats xD

#25 Key_Okuna_2

Key_Okuna_2

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 483 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 julio 2006 - 09:49

Ei, jo dic "si" al futbol base, però "no" a l'equip filial. Mireu Rubio, un any cedit y l'altre al Lleida. Jo faría això amb totes les joyes juvenils. :wink:

#26 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 24 julio 2006 - 10:26

Ei, jo dic "si" al futbol base, però "no" a l'equip filial. Mireu Rubio, un any cedit y l'altre al Lleida. Jo faría això amb totes les joyes juvenils. :wink:


Si el tens al filial el pots tenir disponible en qualsevol moment que l'entrenador el necessita, a més que el seguiment que es pot fer d'un jugador sempre serà millor si juga a casa. Sinó perquè collons tots els equips tenen filials?

#27 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 julio 2006 - 12:19

Ei, jo dic "si" al futbol base, però "no" a l'equip filial. Mireu Rubio, un any cedit y l'altre al Lleida. Jo faría això amb totes les joyes juvenils. :wink:


Futbol base vol dir des dels equips pre-benjamins fins al filial. Si falta una anella al cadenat, no serveix de res. No es pot dir fubol base: si; filial: no. Es una sobirana contradicció en si mateixa. Dipossar d'un filial, un Lleida "B" (o un Ilerdense, o un Terra Ferma, o el que vulguem) es facilitar el transit dels juvenils al primer equip, evitar la fuita de promeses, i culminar un procès ideat amb criteri.
Tots els quartos que costa mantenir aquesta infrastructura s'han de valorar en clau d'inversió, amb criteri empresarial. No hi ha cap filial de futbol professional deficitari. Si no s'ha fet fins ara, estic convençut que no ha estat només per falta de quartos, sinó principalment per falta d'idees i poques ganes de tenir-ne.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA


#28 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 julio 2006 - 12:32

Un equip té que disposar almenys de 20 jugadors. De juvenils bons, bons, al Lleida en surten 2 o 3 cada temporada. Per a completar l'equip tindriem que fitxar i això no interessa, es una pèrdua de diners. Jo dic "no" a l'equip filial.


Llavors son TOTS els altres equips els que s'equivoquen, no?
Fa un parell d'anys l'Eibar tenia el seu filial a la mateixa categoria que nosaltres i l'ambit d'actuacio de l'Eibar es molt mes reduit que el nostre, ja que a part de ser una tercera part de la ciutat de Lleida, no tenen tota una provincia que giri al voltant seu (son una ciutat mes de Guipuscoa), i tot i aixi han fet un gran us de la cantera i del seu filial.
Lleida te molt mes potencial de cara a treure jugadors, pq te uns recursos humans al voltant de tota la provincia molt mes gran, ja que no te cap altre equip que li faci ombra.
Amb un filial que reunis a totes les joves promeses de la provincia, un altre gall cantaria...
Em fa gracia quan es parla d'un filial a tercera regional quan l'equip del meu poble, el Mollet UE ha tingut fins a aquesta temporada un filial a Segona Regional, estan el primer equip a Preferent (justament al grup on no hi juguen els lleidatans, el 1). Si un irrisori equip com el del meu poble te un irrisori filial a segona regional, amb la evident falta de recuros i d'infraestructures que te el propi Mollet, el Lleida pot tenir molt mes.

#29 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 julio 2006 - 12:46

El Caprabo ha estat i és el filial de l'Europa (fins i to en algun lloc es pot llegir Europa B. Què n'aprenguin, vull dir q n'aprenguem...

#30 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 julio 2006 - 02:33

Ei, jo dic "si" al futbol base, però "no" a l'equip filial. Mireu Rubio, un any cedit y l'altre al Lleida. Jo faría això amb totes les joyes juvenils. :wink:


Si aquest es un exemple de jugador de la pedrera que ha arrivat, pero quan va sortir del juvenil, no era el millor dels juvenils ni de bon troç, va anar al Tàrrega amb l'amic del seu pare Luis Elcacho que li va donar tota la confiança del mon i al tornar al l'any seguent va anar entrant al equip amb els seu pare de entrenador.
L'Oscar ha tingut la sort de que li han donat confiança i al final ha arrivat pero en aquell juvenil havia jugadors molt vàlits, tipus Romario... que han estat cedits i s'han oblidat, perque el club no s'ha atrevit a donar el pas de recuperar-los. L'unic juvenil que ha recuperat desprès d'un any de cessió esl l'Oscar i per les influencies del seu pare (i s'ha aconsseguit un gran jugador). Amb un filial tens els jugadors sempre a la teva disposició i es poden fer pujar al primer equip en qualsevol moment, no com els cedits que han d'estar en planter amb fitxa i el club no es vol arriscar. Amb un filial els jugadors juguen cada diumenge i si els necesites pujen i van entrant en l'equip i en dos o tres anys son titulars segur perque ELS JUVENILS DEL LLEIDA SON DE LA MILLOR QUALITAT i no es poden deixar perdre perque el salt de juvenils al futbol profesional es molt gran i han d'entrar a l'èquip poc a poc. I per això el millor es un equip filial.
A més sempre pots fitxar a joves valors de fora i fer-los al filial.

VISCA EL LLEIDA

#31 Key_Okuna_2

Key_Okuna_2

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 483 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 julio 2006 - 05:39

Ei, jo dic "si" al futbol base, però "no" a l'equip filial. Mireu Rubio, un any cedit y l'altre al Lleida. Jo faría això amb totes les joyes juvenils. :wink:


Si aquest es un exemple de jugador de la pedrera que ha arrivat, pero quan va sortir del juvenil, no era el millor dels juvenils ni de bon troç, va anar al Tàrrega amb l'amic del seu pare Luis Elcacho que li va donar tota la confiança del mon i al tornar al l'any seguent va anar entrant al equip amb els seu pare de entrenador.
L'Oscar ha tingut la sort de que li han donat confiança i al final ha arrivat pero en aquell juvenil havia jugadors molt vàlits, tipus Romario... que han estat cedits i s'han oblidat, perque el club no s'ha atrevit a donar el pas de recuperar-los. L'unic juvenil que ha recuperat desprès d'un any de cessió esl l'Oscar i per les influencies del seu pare (i s'ha aconsseguit un gran jugador). Amb un filial tens els jugadors sempre a la teva disposició i es poden fer pujar al primer equip en qualsevol moment, no com els cedits que han d'estar en planter amb fitxa i el club no es vol arriscar. Amb un filial els jugadors juguen cada diumenge i si els necesites pujen i van entrant en l'equip i en dos o tres anys son titulars segur perque ELS JUVENILS DEL LLEIDA SON DE LA MILLOR QUALITAT i no es poden deixar perdre perque el salt de juvenils al futbol profesional es molt gran i han d'entrar a l'èquip poc a poc. I per això el millor es un equip filial.
A més sempre pots fitxar a joves valors de fora i fer-los al filial.

VISCA EL LLEIDA


Bé, tot això es molt bonic, però un equip filial costaria diners... A tothom ens agradaria, això segur...

Jo també penso que el Lleida podria utilitzar millor els seus juvenils.

#32 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2006 - 12:50

Al final no hi ha filial per la temporada 06-07. Sap algun forero si la directiva ho te present per crear-lo la propera temporada.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos