Ir al contenido


Foto
- - - - -

Domenech i els seus origens


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#1 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2006 - 03:09

Doncs q m'he enterat que el seleccionador francès és d'origen català. El seu pare va haver d'exiliar-se a França on va ser acollit després de què el país de la Selecció a qui alguns (tothom és lliure de fer el q vulgui q consti q ho dic) animeu el va fer marxar de Catalunya.
Es diu Ramon Domènec i explica que a França li deien ESPANYOL per fer-lo emprenyar, ja que, ell se sentia català i el molestava això...ique degut això aquest partit del Mundial és una cosa més q un partit (sempre parlant amb esportivitat).

Doncs res, que m'ha fet gràcia assabentar-me d'aquesta curiositat (si es pot dir curiositat).

Una raó més (per mi) x animar als gabatxos (que detota manera no és q hem caiguin bé, però millor que els altres sí).

Allez la France!

Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure.

#2 realmadrid

realmadrid

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2006 - 03:24

Ya esta diciendo gilipolladas otra vez!!!!! Que tiene q ver la seleccion con la represion del regimen franquista????? q no t guste la seleccion es una cosa y q la compares con el franquismo es otra muy distinta...

#3 realmadrid

realmadrid

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2006 - 03:26

Doncs q m'he enterat que el seleccionador francès és d'origen català. El seu pare va haver d'exiliar-se a França on va ser acollit després de què el país de la Selecció a qui alguns (tothom és lliure de fer el q vulgui q consti q ho dic) animeu el va fer marxar de Catalunya.
Es diu Ramon Domènec i explica que a França li deien ESPANYOL per fer-lo emprenyar, ja que, ell se sentia català i el molestava això...ique degut això aquest partit del Mundial és una cosa més q un partit (sempre parlant amb esportivitat).

Doncs res, que m'ha fet gràcia assabentar-me d'aquesta curiositat (si es pot dir curiositat).

Una raó més (per mi) x animar als gabatxos (que detota manera no és q hem caiguin bé, però millor que els altres sí).

Allez la France!

Visca el Lleida. Visca Catalunya Lliure.



Y por cierto esto de que se llama Ramon Domenec es una broma no?????? O es q Zapatero se llama Josep Lluis Rodriguez Sabater???? vamos... jajajaja y despues os quejais de q a Lleida le llamen Lerida jajajaj

#4 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2006 - 04:45

El seu pare filleta, el seu pare. I de gilipollada cap. No he comparat res. Una altra Urdaci.

Vicsa el Lleida. Visca Catalunya Lliure.

#5 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2006 - 08:14

k pesats! deixau la política! Es el foro d'un equip de futbol, devegades semble k no ens enrecordem

#6 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2006 - 09:06

Jo crec q un fòrum és això, un fòrum. Mentre no es diguin mentides i no hi hagi insults tot tema resta obert i més si té relació amb el futbol. No sé, si no és així, comunique-m'ho i borreu aquest tema. Bé, i molts d'altres...

#7 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 25 junio 2006 - 10:47

La notícia tal i com sortia a l'AVUI (evidentment jo també vaig contra Españññña)
____________________________________________________

Un 'català' amb França i contra Espanya
orígens · El seleccionador 'blue', Raymond Domenech, és fill d'un republicà refugiat a Lió després de la Guerra Civil i té un cosí de Rubí identitat · En una entrevista recent al diari francès 'Libération' va defensar el catalanisme del FC Barcelona
Ll. Tarrés
El seleccionador francès, Raymond Domenech, viurà dimarts un partit especial, no tan sols pel fet de jugar-se el pas als quarts de final d'un Mundial, sinó també pel rival a qui ha de batre per aconseguir-ho. I és que Domenech és fill d'un republicà català refugiat a l'altre costat dels Pirineus després de la Guerra Civil. Per això, per al tècnic bleu, aquest serà un duel "particular, molt afectiu a causa de les meves arrels".

Nascut el 24 de gener de 1952 en un barri de la perifèria de Lió en què s'havia instal·lat el seu pare, Raimon, el jove Raymond va viure marcat pels seus orígens, tant pels aspectes positius com negatius. Domenech mai ha perdonat a l'Estat espanyol l'actitud que va tenir amb els republicans als quals va tancar en camps de refugiats o van ser retornats per ser jutjats.

A més, Domenech fill va passar molts estius a Catalunya. "Encara em queda un cosí a Rubí", confessa, alhora que insinua que aquest familiar "és més català que espanyol".

En una recent entrevista amb el diari francès Libération, el seleccionador defensava la identitat catalanista del FC Barcelona i destacava Frank Rijkaard pel fet d'haver après el català i d'haver entès el que simbolitza el club per a Catalunya. En l'esmentada entrevista, a més, recordava que de petit, quan era insultat per la seva procedència espanyola, ell es defensa amb força: "No sóc espanyol, sóc català".

#8 ava

ava

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 289 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2006 - 10:59

Aquest tio es mereix un 10.

Qui perd els origens per la seva identitat.

Un gabatxo que em cau de puta mare. Curra-t'ho i elimina Spain x favor.

Si algú sap alguna manera de fer arribar suport des de Catalunya a França (jo que sé, rollo fòrums de la seleccío francesa, e-mail Fed Francesa...) que m'ho faci saber i li ho agarïria. Mercie.

#9 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2006 - 01:00

Si algú sap alguna manera de fer arribar suport des de Catalunya a França (jo que sé, rollo fòrums de la seleccío francesa, e-mail Fed Francesa...) que m'ho faci saber i li ho agarïria. Mercie.


http://fr.messages.s...SP-FO-Les Bleus

#10 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2006 - 01:34

La notícia tal i com sortia a l'AVUI (evidentment jo també vaig contra Españññña)
____________________________________________________

Un 'català' amb França i contra Espanya
orígens · El seleccionador 'blue', Raymond Domenech, és fill d'un republicà refugiat a Lió després de la Guerra Civil i té un cosí de Rubí identitat · En una entrevista recent al diari francès 'Libération' va defensar el catalanisme del FC Barcelona
Ll. Tarrés
El seleccionador francès, Raymond Domenech, viurà dimarts un partit especial, no tan sols pel fet de jugar-se el pas als quarts de final d'un Mundial, sinó també pel rival a qui ha de batre per aconseguir-ho. I és que Domenech és fill d'un republicà català refugiat a l'altre costat dels Pirineus després de la Guerra Civil. Per això, per al tècnic bleu, aquest serà un duel "particular, molt afectiu a causa de les meves arrels".

Nascut el 24 de gener de 1952 en un barri de la perifèria de Lió en què s'havia instal·lat el seu pare, Raimon, el jove Raymond va viure marcat pels seus orígens, tant pels aspectes positius com negatius. Domenech mai ha perdonat a l'Estat espanyol l'actitud que va tenir amb els republicans als quals va tancar en camps de refugiats o van ser retornats per ser jutjats.

A més, Domenech fill va passar molts estius a Catalunya. "Encara em queda un cosí a Rubí", confessa, alhora que insinua que aquest familiar "és més català que espanyol".

En una recent entrevista amb el diari francès Libération, el seleccionador defensava la identitat catalanista del FC Barcelona i destacava Frank Rijkaard pel fet d'haver après el català i d'haver entès el que simbolitza el club per a Catalunya. En l'esmentada entrevista, a més, recordava que de petit, quan era insultat per la seva procedència espanyola, ell es defensa amb força: "No sóc espanyol, sóc català".


Hi ha un error de transcripció aquí. Quan diu que encara no ha perdonat el fet de tancar als republicans a camps de refugiats i retornar-los a Espanya, es obvi que s'està referint a França, no a Espanya. Perquè Espanya no pot retornar als refugiats a sí mateixa (si eren refugiats i estaven tancats a camps de refugiats era perquè eren a l'extranger, a França), ni tampoc els ficava a camps de concentracio (no, els maleïts feixistes espanyols directament els afusellava o els ficava a la garjola :evil: ). Quan es parla a retornar de França a Espanya, es parla de França, que era qui podiu fer-ho, i es més, ho feia. I aquí parlo amb coneixement de causa.
Aixo ho dic pq el meu avi, que es de La Fuliola, tampoc ha perdonat a França, que al 1939 quan va fugir cap a França amb el seu pare, el tanquessin a un camp de concentracio amb la resta de refugiats republicans per despres esser retornats a les autoritats feixistes espanyoles. El meu besavi, que va ser funcionari de la Republica a La Fuliola, el van tancar varis anys a la presso, nomes pel fet d'haver treballat per l'Ajuntament republicà.
Els francesos es van portar com a veritables fill de p.uta amb els catalans republicans refugiats a l'acavar la guerra.

PD: Es sobreenten que tampoc ha perdonat amb mes motiu a l'estat espanyol (entes com l'estat feixiste, no com l'estat republicà anterior, del qual formava part son pare.

#11 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2006 - 07:58

La notícia tal i com sortia a l'AVUI (evidentment jo també vaig contra Españññña)
____________________________________________________

Un 'català' amb França i contra Espanya
orígens · El seleccionador 'blue', Raymond Domenech, és fill d'un republicà refugiat a Lió després de la Guerra Civil i té un cosí de Rubí identitat · En una entrevista recent al diari francès 'Libération' va defensar el catalanisme del FC Barcelona
Ll. Tarrés
El seleccionador francès, Raymond Domenech, viurà dimarts un partit especial, no tan sols pel fet de jugar-se el pas als quarts de final d'un Mundial, sinó també pel rival a qui ha de batre per aconseguir-ho. I és que Domenech és fill d'un republicà català refugiat a l'altre costat dels Pirineus després de la Guerra Civil. Per això, per al tècnic bleu, aquest serà un duel "particular, molt afectiu a causa de les meves arrels".

Nascut el 24 de gener de 1952 en un barri de la perifèria de Lió en què s'havia instal·lat el seu pare, Raimon, el jove Raymond va viure marcat pels seus orígens, tant pels aspectes positius com negatius. Domenech mai ha perdonat a l'Estat espanyol l'actitud que va tenir amb els republicans als quals va tancar en camps de refugiats o van ser retornats per ser jutjats.

A més, Domenech fill va passar molts estius a Catalunya. "Encara em queda un cosí a Rubí", confessa, alhora que insinua que aquest familiar "és més català que espanyol".

En una recent entrevista amb el diari francès Libération, el seleccionador defensava la identitat catalanista del FC Barcelona i destacava Frank Rijkaard pel fet d'haver après el català i d'haver entès el que simbolitza el club per a Catalunya. En l'esmentada entrevista, a més, recordava que de petit, quan era insultat per la seva procedència espanyola, ell es defensa amb força: "No sóc espanyol, sóc català".


gracies per un article tant interessant! suposem doncs que el senyor domènec estarà motivat a tope!!

#12 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2006 - 08:00

Si algú sap alguna manera de fer arribar suport des de Catalunya a França (jo que sé, rollo fòrums de la seleccío francesa, e-mail Fed Francesa...) que m'ho faci saber i li ho agarïria. Mercie.


http://fr.messages.s...SP-FO-Les Bleus


ara me passejat x aki, la putada que està en francés i no pillo gran cosa, es veuen frases tant interessants com ara: "les espagnoles sont racistes" veig que els francesos els tenen dentrada ben etiquetats...

#13 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2006 - 03:15

Ahir al Diari Sport també van fer un article sobre això!

#14 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2006 - 06:12

Doncs a mi aixo si que m'interessa i molt!! No ho sabia aixo!!! Moltes gracies per donar-ho a coneixer, tot i que frança tampoc serien els meus millors amics.. pero be, sapiguen que esta ficat dins de la banqueta... Allez France Allez!!

#15 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 junio 2006 - 11:42

Si pero els francesos han putejat, al igual que els espanyols, durant tota la seva historia als catalans de la Catalunya Nord i han perseguit al català.
Si Espanya ens ha tractat malament, França ha estat molt repressiva amb els catalans i no ens tenen en cap consideració. Hem de tenir memòria històrica.
Jo he viatjat molt, conec quatre continent pero on pitjor m'han tractat, i de llarg, sempre ha sigut a França. I de les persones més desagradables (hi ha algun de normal, pero pocs) he he conegut la majoria eren gabatxos.

En Resum que es igual qui guanyi (desitjo que el partit finalitzi a hosties i els descalifiquin a tots dos). Això si el que pasi la ronda que sigui humiliada per Brasil o Ghana.

Ah es només el meu criteri i el meu pensament.

VISCA CATALUNYA, VOLEM SELECCIÓ NACIONAL.

I EL LLEIDA A PRIMERA.

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 junio 2006 - 11:49

En Resum que es igual qui guanyi (desitjo que el partit finalitzi a hosties i els descalifiquin a tots dos). Això si el que pasi la ronda que sigui humiliada per Brasil o Ghana.

Ah es només el meu criteri i el meu pensament.

VISCA CATALUNYA, VOLEM SELECCIÓ NACIONAL.

I EL LLEIDA A PRIMERA.


100% d'acord, ni francesos ni ejpanyols tots son la mateixa purria.

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2006 - 12:20

pero si guanya França almenys ens lliurarem del patriotisme espanyol mes ranci... si guanya frança, com a minim, els tindrem lluny de nosaltres... i esperant que sel's carreguin en la següent ronda.

#18 realmadrid

realmadrid

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 junio 2006 - 10:36

pero si guanya França almenys ens lliurarem del patriotisme espanyol mes ranci... si guanya frança, com a minim, els tindrem lluny de nosaltres... i esperant que sel's carreguin en la següent ronda.



Claro q si Ilerlleida,pq lo tuyo no es patriotismo catalan rancio,lo tuyo es el perfecto nacionalismo catalan... y despues os quejais de intolerancia....

#19 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 27 junio 2006 - 10:42

Com podeu anar a favor de la selecció d'un país on els pagesos del qual, s'han fet fars de cremar-nos camions plens de productes catalans? Entre ells camions de peres i pomes provinents de la terra que tant estimem com és Lleida!

No m'agrada barrejar coses però vist tot aiel que dieu, aquí teniu el meu "cocktail"!!!!

#20 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 27 junio 2006 - 10:46

VISCA EL LLEIDA!!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos