Ir al contenido


Foto
- - - - -

nakor al castellon


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
71 respuestas en este tema

#61 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 22 junio 2006 - 09:47

Sincerament, si havia de marxar preferiria un altre equip que no fos el Castelló. Pel que fa al rendiment, és veritat que enguany ha estat per sota de l'esperat, però se li a de reconéixer la trajectòria que ha tingut amb el Lleida.

#62 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 22 junio 2006 - 09:55

Doncs a mi em sap greu la marxa de Nàkor. El que està clar és que el no deixa de ser lògica i normal. Castellon sempre li ha anat al darrere. Va estar a punt de marxar juntament amb Nano ja fa un parell o tres d'anys. No ha estat la seva millor campanya i quedar-se a 2a A és tot un luxe per a ell. Castellón es el millor destí al que podia aspirar. Sense infravalorar a Nakor, no m'el imagino de titular en un Valladolid, Murcia, Alavés o Cadis per exemple.


Les més que possibles baixes de Santos, Ruben o Pelegrí faràn més mal.

MOLTA SORT I GRÀCIES A NÀKOR I A TOTS ELS QUE ENS VAGIN DEIXANT...

#63 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 11:25

em fa gracia això que sempre surt quant un jugador marxa de que si surt de nit, que si l'alchol, que si... pero que voleu, es que si no fos aixi pensaria malament jo d'aquell tio!! un jugador amb 18-20-30 anys que ja de fer?!?! pues com tot los joves, quan se pot, festa al canto.

Que tingo sort.


no comparis la vida d'un jugador de futbol amb la vida de la gent normal, que arribem al fi de semana super machacats de treballar i ho necessitem, ells es passen tota la setmana fent esport i cobrant, cobrant fent el que més els agrada, i a més quantes hores treballen al dia????auva no comparis el jovent normal amb un jugador professional!i a més, ell ha de cuidar el seu cos al 100% i no sortir ni beure ni menjar coses k perjudiquin el seu rendiment, i si vol sortir i anar-se'n de farra, doncs que es dediqui a una altra cosa!

#64 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 11:33

tenen el mateix dret que tu a sortir, ames, sortir no vol dir que beguin que aixo ja es un altre tema. Si que vec malament que beguin perque afecta la salut i el rendiment pero sortir no

#65 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2006 - 11:43

ome...kuan surten te dik jo ke pillen kada turca ke deunido eh...manrecordo lany passat el crusadet, el bruno...al guru amb uns pelotazos ke flipava..jajajajajaja

#66 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 12:57

tenen el mateix dret que tu a sortir, ames, sortir no vol dir que beguin que aixo ja es un altre tema. Si que vec malament que beguin perque afecta la salut i el rendiment pero sortir no



doncs jo penso k no tenen el mateix dret a sortir, penso k amb el k kobren i lo representatius k son automaticament deixen de gaudir dels privilegis d'unà persona "anònima".....i si això passa aquí a lleida per alguna cosa serà....

#67 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 23 junio 2006 - 01:11

La seva feina consisteix en mantindre's en forma, i emborratxant-se els caps de setmana no ho fan. Poden sortir, fer un beure... però fins a cert límit.

P.D. Si ve el Romàrio li porto jo de festa, on vulgui ell xD

#68 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 01:59

em fa gracia això que sempre surt quant un jugador marxa de que si surt de nit, que si l'alchol, que si... pero que voleu, es que si no fos aixi pensaria malament jo d'aquell tio!! un jugador amb 18-20-30 anys que ja de fer?!?! pues com tot los joves, quan se pot, festa al canto.

Que tingo sort.


no comparis la vida d'un jugador de futbol amb la vida de la gent normal, que arribem al fi de semana super machacats de treballar i ho necessitem, ells es passen tota la setmana fent esport i cobrant, cobrant fent el que més els agrada, i a més quantes hores treballen al dia????auva no comparis el jovent normal amb un jugador professional!i a més, ell ha de cuidar el seu cos al 100% i no sortir ni beure ni menjar coses k perjudiquin el seu rendiment, i si vol sortir i anar-se'n de farra, doncs que es dediqui a una altra cosa!


No entrare a discutir aquests temes, però te tot el dret del món a sortir hi ha divertir-se i no per això s'ha de criticar un jugador com s'esta fent.

#69 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 02:00

em fa gracia això que sempre surt quant un jugador marxa de que si surt de nit, que si l'alchol, que si... pero que voleu, es que si no fos aixi pensaria malament jo d'aquell tio!! un jugador amb 18-20-30 anys que ja de fer?!?! pues com tot los joves, quan se pot, festa al canto.

Que tingo sort.


no comparis la vida d'un jugador de futbol amb la vida de la gent normal, que arribem al fi de semana super machacats de treballar i ho necessitem, ells es passen tota la setmana fent esport i cobrant, cobrant fent el que més els agrada, i a més quantes hores treballen al dia????auva no comparis el jovent normal amb un jugador professional!i a més, ell ha de cuidar el seu cos al 100% i no sortir ni beure ni menjar coses k perjudiquin el seu rendiment, i si vol sortir i anar-se'n de farra, doncs que es dediqui a una altra cosa!


No entrare a discutir aquests temes, però te tot el dret del món a sortir hi ha divertir-se i no per això s'ha de criticar un jugador com s'esta fent.

#70 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 06:12

De fet, qui més qui menys teniu bastanta raó tots, hihan opinions per tots els gustos, pero m'agradaria significar una coseta tan sols....
El Nakór i no Nàkor, o no se com ho pronuncieu, de fet quin nom mes raro, no l'havia sentit mai :lol: ,no es un davanter per 2aA i en cambi es un bon davanter per 2aB, i dic això perque el tio qun jugava a 2aB se li veia una qualitat que en contades vegades li he vist a 2aA, control de la pilota, rematada, velocitat amb l'esfera, dribling, i a 2aB aquestes qualitats les feia solvint i veia porta amb facilitat cosa que a 2aA no li he vist tant, encara que la temporada anterior marques 12 o 13 gols, no vol dir res, molts defenses no dabien com jugar-lo i aquest any ja l'han estudiat bé amb les seves virtuts i defectes i l'han calat aviat, tan sols ha fet 4 golets.
Però jo me l'hagues quedat ara mateix, i per això estic emprenyat amb la directiva perque Nakór a 2aB segur que sería un davanter que marcaría les diferencies, cosa que al Castelló i n'estic segur del que dic, no les marcarà i haurà de xupar bastanta banqueta i sinò ja ho veureu :roll:

#71 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 junio 2006 - 07:48

Gracies Nakor, i sort.

#72 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 junio 2006 - 08:54

nakor fa mania mare meva eske no pot ni corre tu te kreus k va ser un dels fixatges mes cars del lleida k va cosat 50 milions i fa pena!!!

hi ha gent k es moriria per jugar a segona divisio A i ell fa la pena i no e smereix esta alli!!!


CASTELLO CAGADA DEL SEGLE FIXAR AM AKET GOS!!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos