Ir al contenido


Foto
- - - - -

Anireu al camp d'esports?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
39 respuestas en este tema

#21 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 junio 2006 - 12:52

No. El dissabte es jugarà a les 20 h. per decisió de la LFP.

Aquest dissabte treballo de tarda. Si no fos així i tant si hi aniria! Acomiadar-me de 2a A devant del Levante és atractiu i a més a més veurem a un equip de Primera.

#22 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 junio 2006 - 02:02

yo nire pk si comensem aixi al final a segona b no vidra ni deu maxo

#23 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 junio 2006 - 02:05

Dona per fet que a 2a B rarament arribarem a 2000... És un fet!

#24 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2006 - 02:20

No vindre a veure lequip davan el levante

Pero perque treballo ja vai dir a lautocar qe em fa rabia pero el dia que el club es jugava la salvacio (pensava que no baixariem air), no podia animar al meu equip, vui dir que no es perque em baixat ni res daixo, es una cosa ja asumida encara que ens haguesim jugat algo, llastima que es una putada mol gran perque a pesar de descendits jo vcolia venir

#25 berni

berni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 189 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2006 - 03:47

esta clarisim que si, no podem deixar mai d'anirmar el nostre equip
VISCA EL LLEIDA

#26 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2006 - 03:57

Evidentment pero potser els colegues no hi volen anar, son els tipics de que quan el lleida perd no saben ni que existeix i que quan guanya son els primers en ser del Lleida. Per sort he convençut a un perque lany que ve es faci soci amb mi pero no podra vindre aquest disabte perque esta d'examens. Aixi que si no trobo ningú el company xinxi m'haura de suportar duran el cami :lol:

#27 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 junio 2006 - 04:20

Nose noi, es que haven baixat, o sento, però aquets nois no es mereixen massa que els animin, i menys haven baixat, espero i destijo que guanyin amb el que queda de temps. Pero no dubtis si soc molt o no del lleida, perque el porto al cor!

VISCA EL LLEIDA!


Doncs no ho dubtis. Baixa. No siguis com ells. Tret del Bilic i el Nakor cap dels altres jugadors es va dignar a saludar-nos al finalitzar el partit. Et vols possar al seu nivell ???

#28 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 junio 2006 - 07:32

Nose noi, es que haven baixat, o sento, però aquets nois no es mereixen massa que els animin, i menys haven baixat, espero i destijo que guanyin amb el que queda de temps. Pero no dubtis si soc molt o no del lleida, perque el porto al cor!

VISCA EL LLEIDA!


Doncs no ho dubtis. Baixa. No siguis com ells. Tret del Bilic i el Nakor cap dels altres jugadors es va dignar a saludar-nos al finalitzar el partit. Et vols possar al seu nivell ???


No no, no vull posam al seu nivell, només vull que el Lleida sigui on es mereix i aquet equip podia haver fet més i sas perque dit tot això company? Perque hem diuen que els jugadors estaven plorant i desfets al acabar el partit d'Almeria perque s'estimaven el club, no volien baixar i tal...llavors jo hem pregunto...Quan no cobraven no s'estimaven el club o se l'estimaven igual? I si se l'estimaven igual perque caminaven damunt el camp?? Responeu-me aquest gran dubte que tinc!

Bueno ara jasta, prou de lamentacions i a recuperar la categoria, i si, aniré al Camp d'Esports en cap moment ho he dubtat, però quan estas amb cop calent no penses molt bé el que dius! VISCA EL LLEIDA!

P.D: L'any que be es veura el camp buit, aquí es veuran els que s'estimen el Lleida i els chaqueteros (que logicament no estaran presents)

#29 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 12 junio 2006 - 07:34

SI

#30 ^Ruben_19

^Ruben_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 475 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2006 - 08:13

Claro que hi anire!!

#31 lleidata03

lleidata03

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2006 - 08:16

amb una pancarta de Menchon dimisió

#32 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 junio 2006 - 08:21

Per suposat.

Pero que fareu? aplaudireu als jugadors??? o portareu el mocador blanc a la butxaca???

Jo els hi fare alguna recriminada per lo de que es queixaen de que no cobraven.


Home no treure mocadors, ni aplaudire al ekip... Pero si alguns jugadors com Bruno, Sergio, D.Marin... Que han estat durants anys al Lleida.

#33 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2006 - 09:02

Viurem un altre ascens?

Al nostre camp podrem veure les últimes passades i tocs de Bruno, Bilic, Unai.................................................................................................

Que segueixi SANTOSS!

#34 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2006 - 09:14

Per descomptat, SÍ!!!Jo no deixo al Lleida aixi com aixi, i jo també quan vam baixar fa 6 anys, jo vaig anar al partit contra l'At. de Madrid on per cert, vam deixar sense ascens als matalassers, que bé m'ho vaig passar aquell dia, el tio del meu costat li va llençar una pilotada impressionant a la cara del Correa crec que era, quin fart de riure :lol: :lol: Allò va ser genial!!!
Despres vaig venir al partit contra l'universidad de Las Palmas,joder quin partidas vam fotre nois, joer si haguessim jugat tota la temporada aixi, vam golejar 4-2, això si, hi havia una paupèrrima entrada al Camp d'Esports, no sabría dir-vos si erem 1.000 espectadors aquell dia.
i per ultim, tambe vaig venir el dia contra l'Extremadura, 2-2 al marcador despres de fer una 1a part boníssima.Quina calor fotia, reDeu!!
No se perque,pero des de que vam baixar aquell any no vam parar de fer bons partits, curiosament.-
I aquest dissabte, altre cop, per descomptat tambe vindre!!
Tot i que com diu l'Adrià, i te tota la raó,que aquesta colla de poca-vergonyes i golfos no s'ho mereixin!!!Com ens han fet patir :x :x :x

#35 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 junio 2006 - 01:48

sense cap mena de dubte. seguire la rutina de cada 15 dies..

#36 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 13 junio 2006 - 03:58

I és més, me compraré una entrada de tribuna (cosa que no he fet mai) i estaré tota la primera part insultant als jugadors que mos han baixat a segona divisió b. A ells tant els hi fot, pero a mi me rebente molt tindre que tornar a veure lo meu Lleida jugant a camps de patates, sense grades i contra equips churruteros.
La segona part me la passaré a la part alta de tribuna insultant a la junta directiva, que la seva part de culpa tenen

#37 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 junio 2006 - 08:06

yo no pienso ir y es más mientras siga esta directiva al frente del club ni pienso hacerme socio de nuevo... seguiré siendo del Lleida como el que más pero no pienso pagar para que unos ladrones se lleven parte de mi dinero y encima se rian en mi cara y sean tan cínicos de pedir perdón!!! :evil:

#38 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 08:15

SI

#39 Pardilleida25

Pardilleida25

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 156 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:16

Avui he conegut al soci numero 117 per una casualitat i he decidit que sere soci l'any que be i tb seguire el Lleida fins que em jubili com ell, pot ser no es tindre personalitat propia pero aquest home avui m'ha fet veure que vol dir ser del Lleida i m'ha fet reflexionar, o sigui que no dubteu que hi sere el dissabte al Camp d'Esports .
Visca el Lleida i a per el llevant oe!!!!

#40 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 junio 2006 - 10:18

I és més, me compraré una entrada de tribuna (cosa que no he fet mai) i estaré tota la primera part insultant als jugadors que mos han baixat a segona divisió b. A ells tant els hi fot, pero a mi me rebente molt tindre que tornar a veure lo meu Lleida jugant a camps de patates, sense grades i contra equips churruteros.
La segona part me la passaré a la part alta de tribuna insultant a la junta directiva, que la seva part de culpa tenen


Jo tinc invitacions si vols ten dono, no cal que paguis!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos