Ir al contenido


Foto
- - - - -

Bus a Llorca, Invita X.Massana


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
67 respuestas en este tema

#21 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 08:42

Nosaltres estem contemplant la possibilitat!!! Quantes hores d'autocar son? A veure si l'omplim entre tots!!!

#22 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 10:00

ese autocar se debe de llenar eehhh!!!!

#23 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 11:45

David, se llenara i espero que contigo dentro! :wink:

#24 David_Hospi

David_Hospi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 01:11

la parienta cualkier dia me cambio la cerradura!!!!!

#25 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 01:20

la parienta cualkier dia me cambio la cerradura!!!!!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#26 toti

toti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 401 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 01:24

Ilerlleida, es ferma aquesta oferta?
Q t'has d'apuntar a les oficines

#27 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 01:43

El Lleida organitza un autocar gratuït per anar a Lorca, patrocinat per Massana Grup



La Unió Esportiva Lleida està organitzant un autocar per anar aquest cap de setmana a Lorca per tal d’animar l’equip blau en el partit que disputarà a l’estadi Francisco Artes Carrasco, a partir de les 20h. El desplaçament, patrocinat per l’empresa lleidatana Massana Grup, inclou el viatge i l’entrada a l’estadi. Perquè la sortida es porti a terme, hauran d’apuntar-se, com a mínim, 40 persones. Per fer efectiva la reserva, caldrà anar a les oficines del Club i dipositar 20 euros en concepte de dipòsit, quantitat que es tornarà en el moment de pujar a l’autocar.

La sortida està prevista per diumenge, a les 09.00h, des del pàrquing de davant del Camp d’Esports i la tornada serà després del partit, amb arribada a Lleida cap a les 07.00h de l’endemà (dilluns).

Hi ha temps per reservar seient fins el divendres per la tarda. Llavors, es confirmarà si la iniciativa tira endavant.

Les penyes tindran prioritat a l’hora de reservar places fins dimecres al migdia.



(Horari oficines Club: de 10h a 13.30h i de 16.30h a 20h.)

#28 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 02:10

i jo em pregunto...
si sen cumpissin dos dautocars...
ara mes q mai em dacompanyar l'equip, i hauriem de plenar almenys tres autocars, cosa molt dificil, per lo vist a lo llerg de la tempporada q la gent a pasat de tot!!

V I S C A E L L L E I D A!!!
I TOTS CAP A LLORCA!!!!

#29 engi28

engi28

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 02:21

El Lleida organitza un autocar gratuït per anar a Lorca, patrocinat per Massana Grup



La Unió Esportiva Lleida està organitzant un autocar per anar aquest cap de setmana a Lorca per tal d’animar l’equip blau en el partit que disputarà a l’estadi Francisco Artes Carrasco, a partir de les 20h. El desplaçament, patrocinat per l’empresa lleidatana Massana Grup, inclou el viatge i l’entrada a l’estadi. Perquè la sortida es porti a terme, hauran d’apuntar-se, com a mínim, 40 persones. Per fer efectiva la reserva, caldrà anar a les oficines del Club i dipositar 20 euros en concepte de dipòsit, quantitat que es tornarà en el moment de pujar a l’autocar.

La sortida està prevista per diumenge, a les 09.00h, des del pàrquing de davant del Camp d’Esports i la tornada serà després del partit, amb arribada a Lleida cap a les 07.00h de l’endemà (dilluns).

Hi ha temps per reservar seient fins el divendres per la tarda. Llavors, es confirmarà si la iniciativa tira endavant.

Les penyes tindran prioritat a l’hora de reservar places fins dimecres al migdia.



(Horari oficines Club: de 10h a 13.30h i de 16.30h a 20h.)



Jo he trucat al club i m'han dit que no tenien ni idea, que això devia de ser cosa dels ilergetes, els hi he dit que no... i m'han dit que no sabien res, que si de cas que els hi truques aquesta tarda però que no saben si em podrien dir alguna cosa.

Sabeu quan costarà viatge i entrada???????????????

#30 ilerlleida_2

ilerlleida_2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 03:26

Engi28, l'unic que tens que posar tu son les ganes d'animar l'equip!! En Sr. O Rei Massana ens paga el viatge i l'ENTRADA!! quan pensabam que sols seria el viatge! S'ha de deixar una fiança de 20 euros que te la tornen al pujar l'autocar! Mes facilitats no ens les poden donar!! Te que ser un viatge com el que varem fer a Lleo, ara ens estem jugant el mateix que llavors, seguir en el futbol professional! L'anunci del desplaçament ja a estat publicat a la pagina web del club. siusplau, ni que sigui lo ultim que feu a la vida, apunteu-vos!!

#31 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 04:50

El Lleida organitza un autocar gratuït per anar a Lorca, patrocinat per Massana Grup



La Unió Esportiva Lleida està organitzant un autocar per anar aquest cap de setmana a Lorca per tal d’animar l’equip blau en el partit que disputarà a l’estadi Francisco Artes Carrasco, a partir de les 20h. El desplaçament, patrocinat per l’empresa lleidatana Massana Grup, inclou el viatge i l’entrada a l’estadi. Perquè la sortida es porti a terme, hauran d’apuntar-se, com a mínim, 40 persones. Per fer efectiva la reserva, caldrà anar a les oficines del Club i dipositar 20 euros en concepte de dipòsit, quantitat que es tornarà en el moment de pujar a l’autocar.

La sortida està prevista per diumenge, a les 09.00h, des del pàrquing de davant del Camp d’Esports i la tornada serà després del partit, amb arribada a Lleida cap a les 07.00h de l’endemà (dilluns).

Hi ha temps per reservar seient fins el divendres per la tarda. Llavors, es confirmarà si la iniciativa tira endavant.

Les penyes tindran prioritat a l’hora de reservar places fins dimecres al migdia.



(Horari oficines Club: de 10h a 13.30h i de 16.30h a 20h.)



Ei gent a les 7 del matí?¿?¿ tant es tarda?¿?¿ :cry: ufff a vere si la penya vol venir, pk sino... :cry: :cry: :cry:

#32 ilerlleida_2

ilerlleida_2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 05:17

desdel club m'han trucat i m'han dit que han contractat empreses pq ens subministrin revistes begudes i demes per a q el viatge sens faci el mes lleuger possible!! El club esta treballant per nosaltres (tot i q sembli extrany) nosaltres tenim que respondre!! Tots a Llorca!! Ens juguem el nostre futur com a club!!

#33 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 07:56

Molta sort a tots els que decidiu anar-hi. Desgraciadament, un altre cop no hi podré ser... Els que podeu fer-ho, aprofiteu-ho. És una gran oportunitat per ajudar l'equip.

Feu força xivarri!!!

#34 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 08:03

La guia campsa informa que amb cotxe, de LLeida a Lorca unes 6 hores.

#35 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 08:03

VINGA COLLONS, TOTHOM A ANAR-HI
Que ho tenim tot pagat (viatge, entrada, beguda...) i podem dormir al bus. I el dilluns a les 7 del mati ja som a Lleida i podeu anar directament a treballar o a classe, que per un dia havent dormit al bus no pasa res, quan trubeu la postura ja veureu que es pot dormir be....
Millor no es pot tenir
I francament, millor arrivar a les 7 i anar directament a currar que no arrivar avans, anar cap a casa i nomes tenir mitja hora per dormir...

#36 siouxblanquiazul

siouxblanquiazul

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 08:06

Hola amigos, si os desplazais os colocaran en el fondo sur, la entrada vale 20 euros(para todos) eso si es un auentico palizon.

Posted Image
La web del Futbol Lorquino
Actualidad del Lorca,foros,prensa,concursos,entrevistas...

www.siouxblanquiazules.com

#37 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 08:06

Fem recompte perquè això és un sarau. Cadascu que ja sap que hi va segur que ho digui i s'assigni un número.

Exemple:

Ilerlleida- 1

Shinji01- 2

David-Hospi- 3

Ilerdense- 4 i així. Sino no sabrem qui hi va i qui no per anar animant la gent. Això és a títol d'exemple, no pretenc comprometre a ningú donant aquests noms. De fet, jo no sabré fins dijous o divendres si hi puc anar.

#38 Lukather

Lukather

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 866 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 08:43

Lukather, avui sorties a la revista del Lleida! xD


Sip, era jo, la veritat es que es molt bonic sortit en una publicació del teu equip, juntament amb entrevistes a l'entrenador i algun jugador. Ha estat tot un detall per part de la cap de premsa del Lleida, una noia molt maca.


ei, jo <font color=red>tambe</font> he llegit l'escrit, i t'he de confessar la meva admiració!! necessitem més gent com tu!!


Gracies company! Es recomfortant el teu comentari. Pero com dic, no em costa gens, tot el que poguem fer pel Lleida es poc. A mes, pq no dir-ho, a part de seguir el Lleida, que es el primordial, tb m'encanta viatjar i descobrir llocs on no havia estat avans.
Nomes espero que l'any que ve no em faci viatjar a llocs tant cutres com els de l'area metropolitana de barcelona a segona b, que ja en tinc prou de veure aquests llocs :wink:

#39 crusat84

crusat84

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 284 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 09:37

merda tinc una comunio!!!
no i podre ser!! a,mb les ganes q en tenia!!! cullons!!!!

#40 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 mayo 2006 - 10:04

amb mi afegiu-hi 2 colegues mes, i el numantino a vere si es decideix!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos