Ir al contenido


Foto
- - - - -

Soc Optimista.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2006 - 01:03

Soc Optimista i crec que el Lleida encara no es de 2b

dues derrotes del castello o poli.ejido, o Tenerife
Podriem esta en l Permanencia ki a dit que no podrem Guañar al Ream Madrid Castilla ki a dit que no Podrem Guañar al Almeria i al Llevant animeu tots home que encara no som de 2B Força Lleida

Encara falten 9 o 12 Punts.

i ens podem Salvar

Visca el Lleida y Visca Catalunya.

#2 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2006 - 01:11

tens mès moral que l´Alcoyano

#3 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 mayo 2006 - 01:24

Mentre tinguem possibilitats hem de creure en la salvació. Si no hi creiem no ens podem salvar... És molt complicat, sobretot després dels dos darrers empats, però no es pot perdre l'esperança mentre matemàticament puguem quedar-nos a Segona.

La setmana que ve... tots al Camp d'Esports i a guanyar el Castilla

#4 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2006 - 01:26

es ven dificil...si no wañem ni a un descendit i a un practic descendit

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

#5 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2006 - 02:51

tranquils encara no a acabat la temporada mira el castello va guanyar al recre i anave 1 el recre i el castello ultim osigui que tot impossible no es aixi que força lleida.

#6 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2006 - 10:10

Ho veig molt dificil pero encara es pot aconseguir.

#7 ivaxter

ivaxter

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2006 - 10:31

Jo també ho veig possible, queden 12 punts i potser els immediatament a dalt poden agafar una ratxa molt dolenta (que li diguin al Xerès que s'ha passat 4 mesos sense guanyar quan anava primer). També em ve al cap l'any passat a primera divisió, tot semblava apuntar que baixaria el Mallorca ja que portava bastants punts per superar el Llevant però a la recta final, ja vau veure, Llevant va baixar.

És díficil però no impossible

Força Lleida

#8 cristian

cristian

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.479 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2006 - 10:57

pues aixo espero i dessitojo que no baixem avere si el meu somnbi i el de tots el seguidors del lleida es fa realitat.




Força Lleida

#9 Pau

Pau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 345 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 21 mayo 2006 - 11:55

Doncs jo no en soc d'optimista...si no em guanyat contra els dos ultims en els dos darrers partits trobo impossible que d'aqui al final fagin 10 punts...
es una llastima pero s'ha de ser realista.. :?

#10 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2006 - 12:04

Les opcions matematiques encara hi son, pero desenganyem-nos no sumar dos punts de dos partits contra rivals ja descendits es pauperrim... Aixi que mirem ja cap ala 2ª B

#11 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 mayo 2006 - 12:10

Fins que no baixem matematicament sempre n'hi han d'esperances lo que passa es que em sembla que ara ja no tenim marge d'error, que vull dir amb això, que ens podiem permetre el luxe en cas d'haver guanyat a Malaga B i ahir a Éibar que poguessim ensopegar al camp del Lorca e inclús empatar a Almería, o fins i tot perdre a Almería tambe si es jugués l'ascens de categoria l'equip andalús.
Però ara si que les matemàtiques son ben clares, 3 victòries i 1 empat en aquests darrers 4 partits que resten, que vull dir que si perdem un partit, per molt que guanyem 3 i sumem 9 punts ja no estem del tot salvats i em dóna la sensació mes que mai que la salvació pot estar entre els 50 i 51 punts que marcaran Tenerife i/o Poli Ejido crec jo :cry:
Sóc optimista per naturalesa, peròla cosa s'ha complicat considerablement en contra dels nostres interessos.Ara si que necessitem un miracle, però no perdo la fé.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos