Ir al contenido


Foto
- - - - -

Seleccio al mundial


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
32 respuestas en este tema

Encuesta: Trobeu just que capdevila s'hagi quedat sense mundial? (83 member(s) have cast votes)

Trobeu just que capdevila s'hagi quedat sense mundial?

  1. No es just, ell es millor que antonio lopez (8 votos [17.39%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 17.39%

  2. No es just, ell es millor que del horno (3 votos [6.52%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 6.52%

  3. No es just, ell es millor que del horno i antonio lopez (5 votos [10.87%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 10.87%

  4. Si es just, no es tan bo com ens volen fer creure (4 votos [8.70%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 8.70%

  5. Si es just es molt bo pero antonio lopez i del horno ho son mes (11 votos [23.91%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 23.91%

  6. Me la porta fluixa vagi al mundial o no (15 votos [32.61%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 32.61%

Votar Invitados no pueden votar

#1 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 mayo 2006 - 12:30

Un lleidatà entre els 23 elegits (Puyol), destaquen les ausencies de baraja i morientes entre altres

Hi ha 2 jugadors del betis 3 del atletic de madrid haguen fet mala temporada i en canvi no ni a cap del sevilla i osasuna les 2 revelacions de la temporada

Atlético: Antonio López, Fernando Torres y Pablo Ibáñez.

Arsenal: Cesc y Reyes.

Barça: Iniesta, Puyol y Xavi.

Betis: Joaquín y Juanito.

Chelsea: Del Horno.

Liverpool: Reina, Luis García, Xabi Alonso.

Madrid: Iker Casillas, Michel Salgado, Raúl y Sergio Ramos.

Valencia: Cañizares, Marchena, Albelda y Villa

Villarreal: Senna.

#2 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 mayo 2006 - 12:38

Per mi son molt millors els laterals Del Horno i Antonio Lopez.

#3 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 mayo 2006 - 01:21

Capdevila és un lateral decent, res mes, i el fet de que hagi estat apunt d'anar al Mundial demostra el nivell de laterals a Espanya, per mi només es salva Antonio López i casi que hagués portat abans a Capdevila que a Del Horno.
El que per nivell si està per damunt d'aquests és Pernia però aquest ja és un altre tema.

#4 Joaquin

Joaquin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 mayo 2006 - 01:49

Para mi es mejor que los dos otros tanto defensiva como ofensivamente.
Tambien no me parece normal que haya dejado fuera a un jugador como Ivan de la Peña, y tambien a Morientes, luego pasa lo que pasa.

#5 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 mayo 2006 - 04:04

Estan Pelegrí i Povedano entre els 23 convocats?

Dani Marin?

Unai?

Eneko?

.....

#6 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 mayo 2006 - 08:54

Anira el Menchon a controlar nous jugadors pel Lleida l'any que ve a segona.

#7 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2006 - 01:01

Puyol, un que no cal considerar ni lleidatà. un lleidata abarcelonitzat.
A veure quan el veuras parlar de Lleida i de la seva terra ferma. mai.
un 10 com a professional però un 0 com a persona.

ja ho diu la dita: " Dios los cria y ellos se juntan"

#8 sergiue

sergiue

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 172 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2006 - 04:56

Puyol, un que no cal considerar ni lleidatà. un lleidata abarcelonitzat.
A veure quan el veuras parlar de Lleida i de la seva terra ferma. mai.
un 10 com a professional però un 0 com a persona.

ja ho diu la dita: " Dios los cria y ellos se juntan"


Un 0 com a persona????? Acàs el coneixes?????
Si no parla de Lleida serà per que no li pregunten, cosa normal per barcelona perque no saben ni on para (nomes saben que va de pas per anar a baqueira).

Crec que hauriem d'estar orgullosos dels ben pocs lleidatans que rulen per l'elit de l'esport, siguin del barça o del madrid o de que siguin.

#9 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2006 - 05:02

Puyol serà l'unic lleidatà en tota la historia que haura participat a dos mundials. El llistó el deixarà molt alt.

#10 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2006 - 05:26

Puyol, un que no cal considerar ni lleidatà. un lleidata abarcelonitzat.
A veure quan el veuras parlar de Lleida i de la seva terra ferma. mai.
un 10 com a professional però un 0 com a persona.

ja ho diu la dita: " Dios los cria y ellos se juntan"


Un 0 com a persona????? Acàs el coneixes?????
Si no parla de Lleida serà per que no li pregunten, cosa normal per barcelona perque no saben ni on para (nomes saben que va de pas per anar a baqueira).

Crec que hauriem d'estar orgullosos dels ben pocs lleidatans que rulen per l'elit de l'esport, siguin del barça o del madrid o de que siguin.


Oriol i Capdevil aprofiten les seves vacances per tornar a casa (Lleida), Puyol sembla que s'avergonexi de parlar o anar per la seva terra. Sembla que perquè sigui important ja no s'en recordi d'on és

#11 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2006 - 06:01

El Puyol es un crack i em m'ha sabut molt de greu que no estigues el Capdevila a la selecció perque per mi es mil vegades millor que Antonio López del At.Madrid i Del horno del Chelsea, que es un guarro acabat aquell.La veritat es que l'Aragonés es un gran selccionador, jo hi confio enormement amb ell, lo que passa es que aquests jugadors que aniran al Mundial els veig massa jovenets, massa verdets.Ojalà m'equivoqui i arribi a la final si es pot.
força Puyolllll!!!!! :D

#12 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2006 - 09:36

Vid, hem sembla k parlés des de el desconeixement. Jo me'n recordo no se si de la celebració de la primera lliga o de la presentació de l'equip algun any k just després del típic "VIsca el barça i visca Catalunya" va cridar ben alt un "I visca la Pobla", cosa k no recordo k cap altre jugador hagués fet.

#13 MartaMadrid

MartaMadrid

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 mayo 2006 - 09:46

A ver si España gana el Mundial, que vamos, y me lo tomo con humor, jajaja, que pa cuartos andele andele pa casita.
España debe ir humildemente al Mundial, en Portugal-04 ya se fue de sobraos y dicendo que pasariamos primeros de grupo, blablabla, y mirad que pasó a casa a las primeras de cambio y por Grecia :evil:
A ver si Aragonés hace piña con el grupo, crea un ambiente de union y respeto y por fin hacemos algo grande en un Mundial, no será por sueños verdad? :lol:
Puyol es un crack aunque sea del Barça y me fastidie,pero el crack con el que hemos de confiar es Villa del Valencia yo creo.
Capdevila yo pensaba que el tio estaba preseleccionado, pero ya he visto que no.Pues es una lastima porque tiene calidad de sobras para estar entre los 23 de la lista del Aragonés.Lástima!!

#14 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 16 mayo 2006 - 11:36

Capdevila es un buen lateral izquierdo, pero para mi, a pesar de ser ilerdense, creo que Antonio López y Del Horno son algo mejores que él.

En cuanto a la selección... veremos a ver que pasa. En mi opinión hubiera preferido descartar a Marchena y llevar a Morientes, porque en una situación complicada lo mismo lo sacas al campo, te engancha un cabezazo y te salva el partido, mientras que Marchena pues es un defensa y creo que llevando a Sergio Ramos el cual es un comodin ya que juega tanto de lateral como de central al igual que Puyol ya teniamos la defensa bien cubierta. Lo que si me parece todo un acierto es llevar a Iniesta, jugador que no las tenía todas conigo para estar entre los 23. También habría llevado a Palop como tercer portero en lugar de Reina. De todas formas en general llevamos una buena selección, teniendo los jugadores que tenemos. A ver si esta vez tenemos más suerte, jugamos bien, Aragones este inspirado y logramos pasar de cuartos, lo que ya sería todo un hito.

Saludos!

#15 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2006 - 06:07

Yo tambien me hubiera llebado a Morientes porque el Moro siempre se crece ante citas mundialistas, y es lo que tu dices, nunca se sabe si Villa o Torres o Raúl mismo puden tener un mal dia y el que lo tenga bueno sea Morientes.
Y aparte es cierto lo que tu dices, Marchena es muy buen defensa, pero ya teníamos bien cubierta esa faceta con Puyol, Ramos, Pablo, no he visto necesaria su convocatoria.
Este año a diferencia de otros incluso con Camacho, este año tenemos una cosa, seleccionador, para mí Aragonés es un crack, es un sabio del futbol, vale que puede ser que a lo peor España se quede igual que siempre pero con Aragonés nunca digas de esa agua no beberé.Es genio y figura!! :wink:
Aunque creo, sinceramente, que llegaremos hasta cuartos y ahi nos quedaremos, dónde siempre...

#16 canyo

canyo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 mayo 2006 - 12:37

com que hem deixeu opinar...i amb tots els respectes als aficionats de la selecció espanyola,me la pela i molt la selecció espanyola...però m'emprenya que algun jugador no jugui am la catalana...(no em refereixo al tamudo...al gran capità del barça si)
es queden mols jugadors fora...i no ho entenc...cada mundial hi van els mateixos matats de sempre...i en canvi,ni morientes ni de la peña,ni vicente,i un llarg etc!
Ara,cracs com el supergrancapitan de la furia roja,el nen que nomes li fot gols al barça i l'andalús que se'n vol anar al chelsea que no han fotut res aquest any,au a la selección de todos los españoles!
Com he dit abans,més igual com quedin,però m'ha agradat opinar!

#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 mayo 2006 - 12:42

La selecció espanyola es força patetica, no hi van els millors, el Raul no ha fet res, el del Horno tampoc, el Joaquin tampoc, i en canvi, d'altres que han fet una gran temporada no hi van, aqui es nota el criteri espanyol, m'atreviria a dir que la selecció catalana seria capaça de guanyar a aquesta espanyola i sense problemes.

#18 MartaMadrid

MartaMadrid

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 mayo 2006 - 12:31

Buenos días, yo si qyue creo que España pueda llegar lejos porque confio ciegamente en Aragonés, s un hombre que sabe bien de futbol y a buen seguro sacará el máxima rendimiento a los jugadores.
Decis que os la pela la seleccion española me parece normal, cada uno que piense lo que quiera simpre qwue se haga dentro de un respeto, pero creo que decir que la seleccion de Catalunya (y lo escribo correctamente en catalán, porque debe decirse así :wink: )no seria capaz de ganar a la española.
Pero oye, ningun problema vosotros con la catalana y yo con la española y tan amigos, siempre nos quedará de unión el Lleida, verdad?
ÁNIMOS LLEIDAAA, NO TE RINDAS, A GANAR EN ÉIBAR!

#19 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 mayo 2006 - 08:54

Pero oye, ningun problema vosotros con la catalana y yo con la española y tan amigos, siempre nos quedará de unión el Lleida, verdad?
ÁNIMOS LLEIDAAA, NO TE RINDAS, A GANAR EN ÉIBAR!


Per mi perfecte, el problema és que la catalana no la tenim.

Gràcies pels ànims

#20 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 mayo 2006 - 07:38

amb tots els respectes...

a mi tb me la pela la selecció espanyola...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos