Ir al contenido


Foto
- - - - -

LLEIDA!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 xavi_lleida

xavi_lleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 10:35

AVEURE SI AKEST ANY ENS SALVEM I L'ANY KE BE PODEM TENIR UNA MICA +++ DE SORT (NO TINDRIA D'HABER DIT MICA SINO MOLTA SORT) I PUGUEM PUJAR A 1A PERKE EL LLEIDA SIGUI UN EKIP KOM KAL FORÇA LLEIDA!!! :D

#2 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 abril 2006 - 10:53

A veure si es prenen com a exemple el Nastic, i com a mínim es fa una bona temporada.

Encara que primer tenim que salvar aquesta :?

#3 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 01:22

Jo soc optimista i crec que es poden aprendre dels errors tant d'aquest any com de l'any passat i crec que es podra arribar a fer una temporada millor que aquestes dues, no per pujar a primera, que mes voldria, pero ei perque no es pot optar a estar entre els 8 primers?
I perque no, es pot aprendre de lo que ha fet el Nàstic, aprender es de sabios que diuen oi?Doncs ja sabeu, aprendre coses i sobretot de cara a l'estiu no cometre errors que s'han comes en temes de fitxatges sobretot aquesta temporada que apart del Bilic, la resta, que voleu que us digui, no han demostrat res de l'altre món.

#4 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 07:15

Jo soc optimista i de ki 5 anys ens veurem no tans sols a la 1a divisio sino tambe a la champions xD (tan debo) i que em de prendre l' exemple del Villarreal que mira ara te el 25% de les possiblitats de guanyar la copa de europa.
Visca Lleida!!

#5 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 abril 2006 - 11:18

Jo soc optimista i de <font color=red>qui</font> 5 anys ens veurem no tans sols a la 1a divisio sino tambe a la champions xD (tan debo) i que em de prendre l' exemple del Villarreal que mira ara te el 25% de les possiblitats de guanyar la copa de europa.
Visca Lleida!!


Lo del Villarreal que si que te molt merit blablabla , pero sense els diners de Roig no crec ni que estiguesin a primera.

#6 NUMANTINO

NUMANTINO

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 abril 2006 - 10:06

Jo soc optimista i de <font color=red>qui</font> 5 anys ens veurem no tans sols a la 1a divisio sino tambe a la champions xD (tan debo) i que em de prendre l' exemple del Villarreal que mira ara te el 25% de les possiblitats de guanyar la copa de europa.
Visca Lleida!!


Lo del Villarreal que si que te molt merit blablabla , pero sense els diners de Roig no crec ni que estiguesin a primera.


Ni sense el munt de milions que aporten el munt de fàbriques ceramiques que hi han. tal com va dir Miquel Pons a l'entrevista per a aquesta web. També gracies a Canal 9 que aporta un bon sac d' Euros encara que aquestos siguin diners públics. Amb diners Sant Pere canta, diuen no?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos