Ir al contenido


Foto
- - - - -

Oliva possible sustitut de Rubio


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
43 respuestas en este tema

#21 MIKICOG

MIKICOG

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 08:34

Estoy con Lennon, primero salvar matematicamente al equipo y tiempo habra de hablar de entrenadores.

#22 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 01:01

si ja o e llegit.
seria un bon entrenador.
de lleida i segur ke tambe s'estimaria el club com el rubio pero pude amb mes calitat.

Amb l'alaves o va fer be el poc temps ke i va estar

#23 amiga_de_Nakor

amiga_de_Nakor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 06:45

ostres quina gran noticia, crec que en Nakor i jo ho esperem amb candaletes. ojalá vingui l'Oliva.

#24 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 06:51

quina falta de respecte per un professional que ens ha aportat tant i tant!

#25 amiga_de_Nakor

amiga_de_Nakor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 06:55

a lo millor m'he pasat una mica
pero, a veure jo veient lo poc que ha jugat en Nakor o ve un entrenador nou o futará el camp

#26 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 07:47

ostres quina gran noticia, crec que en Nakor i jo ho esperem amb candaletes. ojalá vingui l'Oliva.


no creo que sea correcto que hables por Nakor ni aquí ni en ningún lugar, muchos de aquí seguramente conocemos a otros jugadores, directivos.. o lo que sea y no hablamos en su nombre nunca, no se si es porque quieres hacerte la importante o porque será pero no es correcto que lo hagas

#27 amiga_de_Nakor

amiga_de_Nakor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 209 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 08:00

ja he demanat perdo, se que m'he passat. tranquils, ja no escriuré mai mes

#28 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 08:03

ja he demanat perdo, se que m'he passat. tranquils, ja no escriuré mai mes


pero esque no es solo hoy, siempre lo haces, y no hace falta que no escribas nunca más, solo que cuando lo hagas des tu opinión no por ptra persona

#29 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 09:11

I si am oliva nakor juga encara menys que pasarà? diras que es dolent l'Oliva encara que anem a la zona alta?

Trobo que es una falta de respecte que es parli ara d'entrenadors si el miquel pons o el massana o qui sigui en te algun que mantinguin el silenci

Trobo que oliva es un bon entrenador, poca experiencia pero bueno, ara jo fins que no vingui sa d'apollar el que tenim ara.

Asroc si un entrenador am tanta experiencia fracasa am tans equips algo deu passar, sinceramen prefereixo rubio a mols noms que dieu, ara un oliva no em cauria pas tan malamen en opinio personal ja que lunica ratxa bona que ha agafat lalaves enguany a set amb ell d'entrenador.

Lo que no pot ser es que un amic d'eneko romo digui rubio fora perque no juga un amic de ramon ros igual un amic de edu igual i un de unai, de jacobo o qualsevol altre suplen. Que el nakor a fet mes que ells potser si pero les estadistiques de nakor son 4 gols el primer any 1 el segon (amb lespanyol a la copa) el tercer 11 el quart 16 amb 26 partits amb el rubio i lany passat 13, es a dir les 2 millors temporades de nakor an set amb rubio.

Tampoc es plan de no parlar mes aixi no sarreglen les coses, pero el lleida esta damunt de un jugador individual encara que ojala el nakor segueixi mols anys

#30 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 09:12

Tu Azidman noi estas obessionat amb fotre fora el Rubio oi? :evil:
Doncs mira, amb el teu permis, si el Rubio marxa, ja podem dir adeu a la Segona A,perque amb aquesta pkantilla que tenim, es un desastre no dura ni vamos, ni texplico lo que duraria sense Rubio a 2A.
De bon rollo, si no tens arguments, si us plau, no el critiquem mes,perque gracies a ell, som on som ara, nomes et recordo on seriem amb Bonachera o Viladegut, potser a 3a i tot.
To demano si us plau, si no hi han arguments contra ell, doncs deixemlo treballar tranquil cony.

#31 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 10:42

oleeeeeeee!!! noticion!! perfí pot marxar el rubio i pot venir un entrenador amb cara i ulls!!! aquesta noticia m'ha alegrat el dia :lol: :lol:

#32 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 marzo 2006 - 10:59

Aki i arreu collons!

L' Atleti de Madrid negocia amb Schuster per suplir el seu entrenador

El MAdrid diuen ke negocia amb Ancelotti

EL Lleida ja va negociar suposadament amb Miguel Alvarez!

El mon del futbol és així! Es filtra i prou! Si Rubio no accepta ke amb els jugadors ke té està fent una temporada nefasta.... Malament rai!

#33 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 marzo 2006 - 05:40

Tu Azidman noi estas obessionat amb fotre fora el Rubio oi? :evil:
Doncs mira, amb el teu permis, si el Rubio marxa, ja podem dir adeu a la Segona A,perque amb aquesta pkantilla que tenim, es un desastre no dura ni vamos, ni texplico lo que duraria sense Rubio a 2A.
De bon rollo, si no tens arguments, si us plau, no el critiquem mes,perque gracies a ell, som on som ara, nomes et recordo on seriem amb Bonachera o Viladegut, potser a 3a i tot.
To demano si us plau, si no hi han arguments contra ell, doncs deixemlo treballar tranquil cony.


estic d'acord amb tu.
l'any que ve sense ell vec lo futur negre.

#34 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 31 marzo 2006 - 08:45

Encara no se sap en la categoria que jugarem l'any que ve i ja estem canvian l'entrenador... Estiguem tranquils home!

#35 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 marzo 2006 - 07:20

Exacte!! :evil: No s'ha acabat ni la temporada i ja voleu sentenciat el nostre entrenador quan li hauriem d'estar agraits despres que tingues l'equip foira del descens?Si us plau, i de nou,no fotem mes merda al nostre entreandor, que es l'unic que dóna la cara i que diu el que pensa no com alguns futbolistes que son uns cobards i mercenaris i que els importa el Lleida i els nostres sentiments, una merda, així de clar.
Jo, de debò, si Rubio marxa d'aquest equip, em veig amb dos o tres anys anant a veure el Lleida a Girona, a Vilanova i la Geltrú o a Balaguer mateix, senzilla i pura realitat.
Rubio queda't!

#36 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 marzo 2006 - 07:30

si es salva la categoria.... botellon devant del tot blau.... si es descendeix també, per recordar temps millors xD

PD: Jo tampoc trobo correcte parlar d'entrenadors enmig d'una situacio tant important com la que estem patint ara, em d'estar tots amb el rubio ens agradi o no, xq es el que tenim i per tant em d'apoyar al equip.

Salut i Força Lleida!!!!!!

#37 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2006 - 12:00

Suposo que el periodistes tenen el deure d’informar encara que només siguin rumors, però aquestes coses només poden fer una cosa, mal al club, encara que suposo que entrenadors i jugadors ja hi estan acostumats i no s’atabalen per això.
Si al final de temporada Rubio hagués de marxar, apostar per Oliva a mi em semblaria un gran encert, tot i que ha entrenat poca cosa més que a Tercera el veig un entrenador molt professional, per cert si no ha entrenat a Segona B ha estat perquè no ha volgut marxar de l’entorn de Lleida tot i tenir ofertes, fins que la arribar la de l’Alabès.

Oliva es de la terra, es entrenador i ha demostrat ser un bon entrenador treient del descens al Alaves. No dic que hagi demostrat gran cosa, pro en Rubio tmp ho ha fet.


Rubio ha pujat al Lleida i al Reus de categoria, i ha mantingut de moment al Lleida dos anys a Segona A tenint el segon pressupost més baix i baixant quatre equips.


Mes que positiva noticia!, encara que preferiria altres opcions. Enrique Martin, David Vidal.


Enrique Martín bon nom has tret, :-), ha entrenat 10 temporades a Segona A i que jo recordi mai cap del seus equips ha lluitat per zona alta de la taula, sempre han lluitat per no baixar, aquesta temporada mateix ha sigut destituir-lo a ell i el Numància passar d’estar enfonsat a lluitar per l’ascens, quines garanties hi ha que milloraria a Rubio doncs o volem simplement canviar per canviar?

--> pero tampoc a baixat cap equip dels que a entrenat

#38 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 abril 2006 - 12:16

rubio va utilitzar molt be la plantilla que Bonachera va fitxar i no va saber aprofitar, pero ara Rubio ja no sap treureli tot el suc que encara li queda al nostre equip i aixo es treball del entrenador.

#39 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 01 abril 2006 - 12:50

Jo no dic que Rubio sigui mal entrenador. El que dic és que la plantilla del Lleida té un gran potencial i penso que l'actual entrenador no ha sabut despertar-lo i la causa d'això és que potser és un entrenador massa defensiu i conformista. Amb un altre entrenador més ofensiu penso que aquesta temporada hauríem estat a les posicions de dalt. I ho torno a dir, la prova de que el Lleida té una gran plantilla és que molts equips de segona A i alguns de primera volen mitja plantilla del Lleida

#40 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 01 abril 2006 - 01:43

A mi el Rubio no m'agrada massa la veritat... però trobo que se l'hauria de deixar treballar amb tranquilitat fins al final de temporada. Llavors veuria prou bé un canvi per Oliva, però el dit, d'ara fins que aconseguim la permanència, TOTS AMB RUBIO I LA PLANTILLA. I si algun dia se sent algun xiulet al camp durant un partit, FER-LO CALLAR ANIMANT!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos