Ir al contenido


Foto
- - - - -

Nastic fes-nos un favor!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
47 respuestas en este tema

#21 nasticman

nasticman

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 marzo 2006 - 07:08

Aqui del que es tracta es que la nostra gloriosa estigui mes amunt possible i si pot i ha de ser aixi per sobre d'ells mil vegades millor.
A veure que ens vagi be la derrota del Ferrol, ok, pero a veure a mi no em fa gaire por El Ferrol, a mi els rivals directissims que tindrem son el Tenerife, el Ejido i ojo amb el que dire ara, el Castellón, que mica en mica esta reaccionant i d'acord que els hem guanyat els dos partits i tenim evidentment l'average a favor, pero per mi mes que El Ferrol trobo mes rivals per la lluita aquests que he dit.
Apart, ens hem d'estar de tonteries de Nastics i Fastics i el que hem de pensar plegats es com es pot guanyar el Real Murcia, proper rival nostre aquest dissabte, enlloc de fer-lis publicitat, prou que els hi ho fan TV3 :evil: :evil:
VISCA EL LLEIDA, I SEMPRE!!!!! :D :wink:


JEJEJE QUE PESAT NOI, QUE PESAT.

#22 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 15 marzo 2006 - 08:42

s'ha de dir que a mi em fa enveja veure al nastic tan a dalt i rabia veurens a naltres tan abaix, pero el jimmy no representa a ningu dins del lleida, ni tan sols es de Lleida, i tampoc es soci, aixi que algu com ell no es mereix el calificatiu d'afeccionat al Lleida.

1r- Que es salvi el Lleida,
2n- Que puji el Lleida
3er- Que pujin el Lleida i el Nàstic.
4rt- Que el Barça guanyi la Champions
5é- Que es salvi el Nàstic

#23 josemi007

josemi007

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 marzo 2006 - 11:48

Molta enveja si k os tenim nastikers,no se si sana o no sana,ojala poguesim estar on esteu vosaltres, i ja sabeu kom es la majoria de l'afició del lleida igual k molts sabem kom sou la majoria dels del nastik o sigui k pallasos nesta el mon ple, i guanyeu!!!

#24 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 16 marzo 2006 - 11:37

El que hem de fer és guanyar el nostre partit i després si els resultats ens són favorables, doncs molt millor, que com més ens puguem distanciar de la zona de descens més tranquils estarem...

I sort al Nàstidc (excepte quan vingui a Lleida clar). Encara que si pugen tindrem un desplaçament proper menys :evil:

#25 Ramon_tgn

Ramon_tgn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 507 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 06:18

ojala es salvi el ferrol (sense havernos guanyat a naltrus) i que es tragui les paraules el jimmy aket

VISCA EL LLEIDA

#26 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 06:29

Tu SHINCHETES025 segur que no ets soci del Lleida, jo soc soci i a sobre capitalista del nostre glorios club,ja que tinc al meu poder 2 accions de l'ampliacio de capital, o sigui que tanca la boqueta txaval, que no en tens ni remota idea de res, jajajajaja!!!! :lol: :lol: Tu si que no representes ni al Lleida ni a res,perque l'unic que defenses es la violencia als estadis, com tu mateix em vas dir. :twisted: :twisted: Et retrates tu mateix carallot..... :lol: :lol: El que passa i això et dol a l'anima es que un gran de la gloriosissima UE LLEIDA no pensi en catalanisme oi?? :twisted: :twisted: Ai ai aiiiiiiiiiiiiiiii....que ets el primer en no tolerar res que no sigui catalanisme txaval..... :twisted: Als altres podras enganyar, a mi mai..... 8) 8)

#27 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 10:02

ei, jo vull k el nastic de tarragona puji a primera i tant k si perk tink molts amics a tarragona i perk la meva xicota tmb ho es, jeje, tot sa de dir k la parenta tira molt,a mes e entrat al foro del nastic i sempre parlen amb molt de respekte del lleida i es elogiable x part seva
visca el lleida,visca catalunya i força nastic de tarragona!!!
volem sempre bon rollo lleida-tarragona :D

#28 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 10:16

Tu SHINCHETES025 segur que no ets soci del Lleida, jo soc soci i a sobre capitalista del nostre glorios club,ja que tinc al meu poder 2 accions de l'ampliacio de capital, o sigui que tanca la boqueta txaval, que no en tens ni remota idea de res, jajajajaja!!!! :lol: :lol: Tu si que no representes ni al Lleida ni a res,perque l'unic que defenses es la violencia als estadis, com tu mateix em vas dir. :twisted: :twisted: Et retrates tu mateix carallot..... :lol: :lol: El que passa i això et dol a l'anima es que un gran de la gloriosissima UE LLEIDA no pensi en catalanisme oi?? :twisted: :twisted: Ai ai aiiiiiiiiiiiiiiii....que ets el primer en no tolerar res que no sigui catalanisme txaval..... :twisted: Als altres podras enganyar, a mi mai..... 8) 8)


Sóc soci de la Unió Esportiva Lleida desde fa 8 anys (desde que visc a Lleida) no sóc accionista perque ara per ara no tinc suficients diners per comprar-n'hi ja que no estava en edat laboral fins aquest any.
Tercera cosa, en les 8 temporades que porto anant al Camp d'Esports, en les 8 m'he deixat la veu al camp, tu no ets ningu per criticar-nos, ja que no fas ni has fet res per el club.
Cuarta questió, NO UTILITZIS EL NOM DE LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA en và, tu no et mereixes tenir l'orgull de esser del Lleida, ser del Lleida es dú a la sang.
5é, no parlis de catalanisme, quan tu mateix vas de Convergent, i els convergents que són...? Nacionalistes catalans de dretes, es preocupant que un xaval de 16 anys et tiri pel terra totes les teves bajanades utilitzant la raó i no demagogia barata sense fonaments que es el que uses tu, fot el camp, o si tens ous, quedem aquest dissabte tu i jo (sense mariconades, que tinc sabut ke ets un pederasta, i aixo si que es repugnant, i no es pas broma amics foreros) jimmy si tan valent ets presentat, posali un parell de collons, tens ventatja ja que sas qui sóc, ja saps on trobarme, vindras? :lol:

#29 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 marzo 2006 - 10:29

:evil: kontinues amb la teva prepotencia enkara?es inkreible aket foro, tu schinji01 tu ki ets per dir el k vulgui dir la gent o no?ets l'administrador dakesta web?el lleida ers teu?tu ki ets?digamo si us plau ho dic d bona fe, pero ki et penses k ets x dir akestes coses?
jo en serio k krek k ets l'administrador de la web perk ets el tio mes prepotent k he vist mai
i ke passa?jo porto de soci mes de 10 anys i ke te de dir k jo soc millor k tu i k he fet mes coses pel lleida k tu?me de kreure superior?au va!
si el jimmy es un maleducat tu schinji01 no solament tas posat al seu nivell sino k ho ets mes enkara :evil:
una ultima kosa..ke el lleida potser es teu?kom k parles amb propietat...si es k no doncs calla ostia!
menys mal kla resta sou bona penya

#30 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 01:36

no si ja sabia jo ,que tocar el tema Nastic portaria aquestes discussions........ :(

#31 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 16 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 01:58

no si ja sabia jo ,que tocar el tema Nastic portaria aquestes discussions........ :(



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Però si la gràcia del futbol es la rivalitat amb un equip. I el nostre rival es el Nàstic!

#32 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 02:16

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Però si la gràcia del futbol es la rivalitat amb un equip. I el nostre rival es el Nàstic!


Un dels problemes del Lleida és que no té cap rival, tenir un rival de veritat ja fos el Nàstic o el qui fos crec seria positiu per fer afició, perquè si que és una mica la gràcia del futbol.
Personalment desitjo el millor per qualsevol equip català i cada dia que veig el Nàstic, cada vegada és mes el meu segon equip.

#33 virtualnastic

virtualnastic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 337 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 02:24

no si ja sabia jo ,que tocar el tema Nastic portaria aquestes discussions........ :(



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Però si la gràcia del futbol es la rivalitat amb un equip. I el nostre rival es el Nàstic!

Però rival seria sempre, estigues a la categoria que estigues perquè crec jo que si el Nàstic i el Lleida no estiguessin en la mateixa categoria l'any que ve la rivalitat aquesta s'acabaria, en canvi una rivalitat com pot tenir el xerès amb el cadis o el nàstic amb el reus es té de tota la vida .

#34 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 02:27

no si ja sabia jo ,que tocar el tema Nastic portaria aquestes discussions........ :(



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Però si la gràcia del futbol es la rivalitat amb un equip. I el nostre rival es el Nàstic!

Però rival seria sempre, estigues a la categoria que estigues perquè crec jo que si el Nàstic i el Lleida no estiguessin en la mateixa categoria l'any que ve la rivalitat aquesta s'acabaria, en canvi una rivalitat com pot tenir el xerès amb el cadis o el nàstic amb el reus es té de tota la vida .


Per això ara que estem junts, això es tè que aprofitar.

#35 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 02:45

El nostre rival històric o de sempre és el Figueres. El Nàstic és el "rival modern" per dir-ho d'alguna manera.

Pocs de nosaltres podem recordar o explicar la cruenta ostilitat, la crema de banderes per part de les dues afeccions o altres "alicients" d'anomenats derbis de les acaballes dels 80 i els 90. Especialment el derbi corresponent a la temporada de l'ascens a Primera.

#36 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 03:33

:evil: kontinues amb la teva prepotencia enkara?es inkreible aket foro, tu schinji01 tu <font color=red>qui</font> ets per dir el k vulgui dir la gent o no?ets l'administrador dakesta web?el lleida ers teu?tu <font color=red>qui</font> ets?digamo si us plau ho dic d bona fe, pero <font color=red>qui</font> et penses k ets x dir akestes coses?
jo en serio k krek k ets l'administrador de la web perk ets el tio mes prepotent k he vist mai
i <font color=red>que</font> passa?jo porto de soci mes de 10 anys i <font color=red>que</font> te de dir k jo soc millor k tu i k he fet mes coses pel lleida k tu?me de kreure superior?au va!
si el jimmy es un maleducat tu schinji01 no solament tas posat al seu nivell sino k ho ets mes enkara :evil:
una ultima kosa..<font color=red>que</font> el lleida potser es teu?<font color=red>com</font> k parles amb propietat...si es k no doncs calla ostia!
menys mal kla resta sou bona penya


eh pirat, ves a rallar a una altra persona, xq discutir amb tu es com parlar amb una paret, t'imagines coses, i treus conclusions d'on no n'hi han, per cert, tu si ke vas de prepotent, que demanes respecte i tu ets el 1r que el faltes als demes, sospito que ets el jimmy2, xq parles i dius les mateixes incoherencies que ell.

PD: www.buyafriend.com

#37 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 03:33

Quins temps jejejej:

Tret de la web del figueres


TEMPORADA 1991-92. TOCAR EL CEL DE LA PRIMERA

La temporada 1991-92 es va planificar amb ganes de consolidar la feina iniciada l'any anterior. El Figueres va fitxar el jove defensa de la Damm Ramon de Quintana, el davanter nord-americà Peter Vermes, el també davanter granadí Gilberto, els centrecampistes del Palamós Àngel i Chiri, i va obtenir una cessió que seria clau durant la temporada, la del porter blaugrana Toni Jiménez. El club va signar un contracte de filiació amb l'Olot, que després portaria molta cua, en virtud del qual D'Alessandro va poder disposar de diversos jugadors garrotxins: Xavi Pagès, Jordi Melero, Jordi Grabulosa, Pep Pagès i Carles Curós. La Segona A d'aquesta temporada va ser molt dura, amb equips que lluitaven clarament per l'ascens, com ara el Celta, el Rayo, el Betis, el Lleida i el Ràcing de Santander.



TEMPORADA 1992-93. DESCENS, COCAÏNA, SERBIS I POC FUTBOL

La marxa de d'Alessandro al Betis no es l'única. Tab Ramos l'acaba acompanyant a Sevilla. Vermes torna als Estats Units. El Rayo i el Saragossa s'esbatussen pel campió olímpic Toni, que al final marxa cap a Madrid, a l'equip de l'inefable Ruiz Mateos. Aureli Altimira accepta una oferta del Badajoz. Jordi Codina, Russet, se'n va amb el Vila-real. Tito Vilanova salta a Primera a les files del Celta de Vigo. El massatgista i home de confiança dels jugadors, Gaspar "Pat" Sala, deixa el Club, a l'igual que el delegat Ismael Grifeu. Amb aquest panorama, Emili Bach decideix fitxar l'ex-jugador i entrenador de Premià Miquel Corominas. L'equip manté alguns jugadors claus: Márquez, Duran, Valentín, Urbieta, Ferrer, Comas.

Manel Pagès manté el càrrec de segon entrenador. La pre-temporada crida al pessimisme, i Corominas aviat demostra ser poc pacient i diu les coses pel seu nom. El seu sistema de joc i de treball no convenç quasi ningú. A la quarta jornada es destituït a les oficines del Club, situades al carrer Moreria. Corominas sentencia: "la Directiva no té ni idea de futbol". Li comuniquen el cessament el dissabte al migdia, després del darrer entrenament de la setmana, i poques hores abans del partit Figueres-Sestao. Manel Pagès seu accidentalment a la banqueta. L'equip, descompost i tens, perd per 1-2 (l'unic gol local el va marcar Alejo). El Consell d'Administracio fitxa Pichi Alonso. El tècnic arriba amb el temps just per anar a Mallorca (4-0). L'equip és cuer amb 2 punts i 4 negatius. EI 18 d'octubre, Arseni Comas marca un solitari gol que permet guanyar el Lugo. El Club, cansat de la inoperancia d'alguns fitxatges, rescindeix el contracte d'Edel, López i Raigon. Aquest darrer es queixa amb raó, no l'han deixat jugar. En canvi, arriba el primer reforç de la competició, el jugador Vladan Dimitrijevic, cedit per l'Albacete. Vladan s'uneix al golejador Zoran Stojadinovic i enceten així el clan dels serbis a Figueres mentre es manté més viva que mai la Guerra dels Balcans a l'antiga lugoslavia. La seva presència no es gens conflictiva, pero sovint son reclamats pels mitjans de comunicació per parlar més de política que de futbol.



L'1 de novembre es un dia de Tot Sants que, en principi no te res d'especial. El Figueres guanya el potent Valladolid (1-0), amb un gol de penal de Márquez. Al cap d'uns dies salta la bomba informativa de l'any: el jugador andalús Jose Manuel Monsalvete, cedit al Figueres pel Betis, dóna positiu de cocaïna en el control antidoping del dia dels difunts. Ell ho nega en un primer moment, pero la contraanalisi ho confirma i el centrecampista es converteix en el tercer cas de dopatge registrat en el futbol espanyol. El sancionen i ha de tornar cap a Sevilla. El 13 de desembre, el Figueres empata a Lleida (1-1), l'ambient està més que carregat. Els lleidatans manifesten una increïble animadversió cap als figuerencs. El periodista castelloní Pitu Anaya, pateix aquesta actitud per part dels seus propis companys de la cadena radiofònica per la que treballa quan es a la zona de premsa del Camp Municipal de Lleida. A Figueres es torna a recordar el crit de "Cadis, Cadis!!!" que els aficionats del Segrià van entonar pocs mesos abans, quan es disputava la promoció d'ascens a Primera. El 17 de desembre es produeix un altre fet clau d'aquesta temporada: el formidable defensa Alejo Indias viatja a Vigo amb el vice-president Josep Serra i signa contracte amb el Celta. La Unió perd una part del seu potencial defensiu... i ofensiu. Alejo, rematava de cap els corners com ningú. L'inici de la davallada va arribar el dia de Sant Valentí a Badajoz. Els locals van golejar la Unió amb un marcador d'escàndol: 7-1. Pozo va ser el protagonista, enamorant-se del gol i essent l'autor de cinc dels set encerts extremenys.



En deu jornades va marcar sis gols. La seva aportació va ser destacada, pero no pas suficient. Per Fires, la Unió perd a casa amb el Vila-real (0-1), que tenia ben poques possibilitats de salvar la categoria. Aquesta derrota va complicar la situació figuerenca fins a extrems insospitats. El lí der Lleida va arrancar un empat de Vilatenim (0-0). El comportament del públic empordanès, malgrat els precedents, va ser exquisit. El 30 de maig, el Betis guanya a Figueres (0-3) i uns aficionats andalusos perden la compostura a la sortida del partit. El vice-president Aureli Teixidor intenta posar pau i acaba sacsejat per diferents cantons. Els nervis ja son a flor de pell. La Unió perd a Santander l'avantpenúltima jornada (3-1), però encara hi ha esperances perque l'equip es cinquè per darrera. En l'últim partit jugat a casa s'imposa amb rotunditat al Marbella (4-1 ). A la darrera jornada cal un miracle per eludir el descens.

#38 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 03:37

Bona feina company!

#39 Lleidaok

Lleidaok

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.761 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 marzo 2006 - 10:13

ja te dit k no hi ha pitjor mal k no acceptar la propia realitat, jo vinc de bon rollo pero veig k tu no hi vas i ja to he comentat en privat, si vols tamber publicau es la teva especialitat veig i fotam a parir altre cop pero krek k akesta web necessita una neteja tan a fons k em sembla k kedariem 3 o 4 kom bauli i algu altre mes perk aixo es una olla de grills i estic molt trist perk vinc a parlar de futbol i no de konfrontacions entre nosaltres.
k soc nou?ok,pero tu no ets ningu perk jo sigui nou per dirme k em piri, perk no et pires tu?k jo sapiga no ets ningu x dirme k em piri i si em veiguesis veuries com soc super bon tio i ho arreglariem super a bones, pero mas provokat ho lamento
em sap greu diro, som poks i mal avinguts :cry:
mira schinji01 acabo de rebre el teu privat i accepto les teves diskulpes, pero no diguis k em piri dun foro al public
gracies i x avui ja ne tingut prou. :(

#40 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 17 marzo 2006 - 10:34

jo flipo com vas de victima pel mon, ojo, que ets el unic que te desgracies, que ets el unic que ho ha pasat malament en aquesta vida, viu la vida, alegrat i deixat de tonteries, que et sents ofés per tot, jo tinc un munt de problemes, i no per aixo vai de victima, els problemes m'els deixo a casa, i disfruto del que tinc, com si fos el ultim dia, fes tu lo mateix, no t'anclis en el passat, xq no en treuras res, disfruta de les dones, els amics, l'alcohol, els canuts, i el futbol, i deixat de tonteries. Per cert, si vols parlar d'aixo vine demà al bar gol sud i ho parlem tranquilament, que es millor parlar-ho cara a cara que per aqui (no t'estic amenaçant ni res per l'estil, que encara interpretaras el que no es i et tornaras a montar una pelicula)


PD: El Figueres finalment va baixar, no? Algu te fotos o algun video d'aquells derbis que deien que eren tan apassionats, jo era massa petit o potser no havia ni nascut encara, genial escrit per cert ;D




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos