Ir al contenido


Foto
- - - - -

Copa Coca-Cola


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 marzo 2006 - 06:24

M'agradaria donar la meva opinió sobre aquest mític torneig de futbol que se celebrarà a Lleida el proper cap de setmana (11 i 12 de març).

Dir que els partits es disputaràn a Ciutat Jardi. Em sembla una greu equivocació ja que els dos camps són uns autèntics patatals (que no es reguen mai), i això fa augmentar el risc de lesions per part dels jugadors dels diferents instituts que hi participen.

Per mi aquest és l'únic gran defecte que té el torneig. M'agradaria que doneu la vostra opinió sobre aquest event futbolistic, i també m'agradaria saber si hi participeu, i si és aixi, amb quins instituts. :P

PD: Jo no puc jugar perquè ja tinc els 16 anys, però hi seré amb el meu institut ja que sóc un dels entrenadors de l'equip.

#2 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 marzo 2006 - 07:25

jo no entro perque soc del 10 de maig i has de ser de despres del 31 de maig. el torneig esta força be ja i e nat 2 anys i que es jugui al ciutat jardi es una autentica pena

#3 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 marzo 2006 - 02:40

Jo hi participo amb el meu insti, l'IES Ferran Monegal.

#4 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 marzo 2006 - 02:58

Les límits d'edat tan per dalt com per baix quins son?

#5 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 marzo 2006 - 04:30

de tots els camps de futbol que tenim a Lleida... va i elegeixen el pitjor de tots! Quin lluiment! El torneig esta força be, jo tinc magerma que hi participa. El que hem fot es que sigui sota el nom de coca-cola.... pero be..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos