Ir al contenido


Foto
- - - - -

FLORENTINO PÉREZ PRESENTA SU DIMISIÓN


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
37 respuestas en este tema

#21 tijo

tijo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 264 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 10:12

Per mi a sigut el millor president de la historia del Real Madrid, lo que ha
fet aquest home no ho ha fet ningu pel real madrid! El pelotazo de la
ciudad deportiva, fundir la pedazo de deuda que tenia el club, fitxar els
millors jugadors del mon..es un puto crack aquest home!!marxe amb els
collons ben amunt al meu parer! llastima que no hagi pogut controlar
els putos cracks que se l'astaven menjant!"!ja ho ha dit ben dit ell, hi
havien jugadors que s'ho havien agafat amb paciencia..massa calers..i
massa wapos tots. Un 10 x Florentino.

#22 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 01:30

el paio ja s'ha omplert les butxaques i a marxat, vaia un Gaspar esta fet.


jajajaja!

Tens molta raó. Jo també ho vaig pensar. S'ha fet d'or i ara se'n torna als seus negocis

#23 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 02:24

el paio ja s'ha omplert les butxaques i a marxat, vaia un Gaspar esta fet.


jajajaja!

Tens molta raó. Jo també ho vaig pensar. S'ha fet d'or i ara se'n torna als seus negocis



Demagogia pura.

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 02:55

el futbol es el negoci que dona mes calers del món, sino pa que el Abramovich s'hi ha posat, Florentino al costat de Abramovich es un pelacanyes, si cada cop hi han multimillonaris i magnats del petroli (que dona infinitat de calers mes ke la construcció) serà perque dona molts calers si et surt bé, i al floren li va sortir ve els 3 primers anys, els altres 3 ha viscut dels éxits passats, i s'ha forrat, aixó es innegable que ha tret molts calers, i tb va sortir al Sport, Marca, Mundo Deportivo i As aquesta noticia de que la fortuna del Floren s'havia quintuplicat o sextuplicat gràcies al Madrid.

PD: El madrid te un deute de 500 milions el barça tan sols de 100, nomes els ingressos d'aquests clubs poden fer que els deutes en mantinguin o redueixin.

#25 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 09:15

el paio ja s'ha omplert les butxaques i a marxat, vaia un Gaspar esta fet.


jajajaja!

Tens molta raó. Jo també ho vaig pensar. S'ha fet d'or i ara se'n torna als seus negocis



Demagogia pura.


Demagògia pura? què vols dir? Crec que tots dos estem fent bastanta broma amb això. Només ho sap ell perquè ha marxat del Madrid.

#26 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 09:18

el paio ja s'ha omplert les butxaques i a marxat, vaia un Gaspar esta fet.


jajajaja!

Tens molta raó. Jo també ho vaig pensar. S'ha fet d'or i ara se'n torna als seus negocis



Demagogia pura.


Demagogia, manipulació de la realitat, rabia per haber creat el club més ric del món, enajenació... Se li pot dir de moltes maneres :twisted:

#27 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 10:13

rabia la que teniu valtres al barça, loosers! :lol: :lol:

#28 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 11:09

El Florentino ha guanyat en 6 anys mes intercontinentals que el Barça en mes de cent anys....

#29 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 11:16

El Florentino ha guanyat en 6 anys mes intercontinentals que el Barça en mes de cent anys....


i tantes copes d'Europa com el Barça.

:lol: :lol: :lol: :lol:

el futbol es el negoci que dona mes calers del món, sino pa que el Abramovich s'hi ha posat, Florentino al costat de Abramovich es un pelacanyes, si cada cop hi han multimillonaris i magnats del petroli (que dona infinitat de calers mes <font color=red>que</font> la construcció)


Abramovic té una fortuna neta de 13.000.000.000€ = 13 BILIONS, amb el Chelsea té unes perdues anuals de 200 milions €, dubto que estigui al Chelsea per fer diners, simplement per tenir un hobby.

#30 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2006 - 11:20

al florentino no li calen els diners del Mandril, no se k dieu, si a ell li sobren, no na d fer re dels del Madrid, el k aurie d fe es compartir els seus

#31 matza23

matza23

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 39 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2006 - 03:20

Jo com la majoria de catalans sóc del Barça, però trobo que aquest president era un bon president, que juntament amb el del barça, no es fiquen en cap conflicte com alguns presidents de primera divisió.. no critquen a cap equip inferior i lo que es més tot allò que prometen als aficionats o acaven aconseguin.. Espero que la seva dimisió perjudiqui al Madrid i que ajudi a Florentino a dirigir un nou equip amb cap i peus i no amb galactics mediocres..

#32 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 01 marzo 2006 - 07:00

El Florentino ha fet alguns fitxatges d'esquena al club d'origen, quan això no està permès per la FIFA, o sigui que tant senyor com ha dit algú per aquí no és. A més, no sé on està la política de no criticar mai el àrbitres.

I el Laporta, fer tot el que promet... no sé si algú recorda la promesa que el va portar a la presidència...

Pel que fa a guanyar gaires diners, la situació econòmica amb que estava el Madrid quan el va agafar no crec que donés per guanyar-hi massa. I en el cas de l'Abramovich el que s'ha dit per aquí dalt, el Chelsea té unes pèrdues que la darrera campanya van superar els 200 milions.

#33 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2006 - 07:04

Les gestions economiques no es celebren a la Cibeles...les esportives si, la gent vol veure futbol i no que si peles ni osties, molt galctics i m'asemble que s'han estrellat del tot.

#34 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2006 - 07:51

[...]13.000.000.000€ = 13 BILIONS [...]

Això són tretze mil milions.

#35 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 02 marzo 2006 - 09:53

100% d'acord amb el que ha dit XINXETES, jo crec que el galactic pesseter li ha sortit tot be als 3 primers anys, despres PEREZ...l..que pasó????Que te han echado de la galaxia a bofetadas en forma de rotundos fracasos y sin ganar absolutamente nada y con una plantilla de pijarrones consentidos de mierda!!!!!!

Cuanta razon tenia el grande JOSE ANTONIO CAMACHO, cuanta......Tenia mas razon que un santooooo.....hizo bien CAMACHO de marcharse de FLORENLAXIA porque mira como has terminado tu....hundiendote cuando eres un buen empresario como de ACS,por ejemplo.....

BYE BYEEEE GALAXIA, HASTA NUNCAAAAAAAAAA!!!!!!

Como os moris d'envidia los merengues eh!!!!!!A joderse se ha dicho!!! :twisted: :twisted:

#36 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 marzo 2006 - 10:06

a vere, asroc, que sembles ruc, aquesta gent, un cop tenen tants cuartos, a part de voler-n'hi més, el que volen es poder, i aixo t'ho dona un equip de futbol, xq et codejes amb presidents i persones molt importants, i aixo no t'ho dona una constructora ni una petrolifera, el futbol es poder, mireu el laporta que es gairebe tan important com el Maragall, i es mes conegut que Maragall nomes per ser president del barça.

PD: Abramovich no te un hobby, ell sap que aquests 200 que perd, si te exits seran 400 guanyats, i al chelsea - barça, al dinar de directives va quedar mes que demostrat, Abramovich no hi va anar, va dir que ell nomes posava els cuartos, pero que ell no formava part de la directiva, invertir en futbol es com invertir en altres empreses, solsament que per al futbol has de tindre moltissims calers per poder invertir-hi, o esque hi ha algu que inverteixi en terrenys nomes per "hobby" o es fa per treure benefici tot i que tens un risc, menor, pero el risc hi es, amb el futbol es lo mateix.

#37 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 02 marzo 2006 - 10:25

Si si si, torno a estar d'acord i es gran noticia amb SHIN CHAN 01!!!
Doncs mira noi, en aquest cas no hi ha que retocar-te grans coses a lo que has dit, jo penso practicament el mateix!!!!

#38 soci4402

soci4402

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 8 mensajes

Escrito 02 marzo 2006 - 10:34

Si el madrid anava malamen, ara encara més! Només cal veure el "rajat" que està quan parle a les rodes de premsa. Als blancs els i veig un futur pròxim ben negre... Barça Lleida L'Albi :arrow: bon futbol




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos