Ir al contenido


Foto
- - - - -

Webmaster augmenta el nombre de missatges


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
67 respuestas en este tema

#21 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 05:41

jo crec que 10 missatges al dia son sufucients i fins i tot, massa, perquè hi ha gent que escriu per dir tonteries i insultar a la gent

completament d'acord, pero a mi hi ha dies que no em deixa arribar ni a 5...

I per la qualitat dels missatges , no crec que aquesta web sigui una web universitaria, es una web de de futbol i entre els foreros, tenim un percentatge molt elevat de xavals de 16-17 anys.

que vols dir amb aixo?

#22 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 07:30

Ara m'entero de la nova norma dels 10. Crec que en els casi 2 anys que porto mai he arribat a fer 10 al dia... :roll: :roll:

#23 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2006 - 12:13

I per la qualitat dels missatges , no crec que aquesta web sigui una web universitaria, es una web de de futbol i entre els foreros, tenim un percentatge molt elevat de xavals de 16-17 anys.

que vols dir amb aixo?


Doncs que a la gent molt jove, no se li pot pas demanar que no faci faltes d'ortografia, no se li pot demanar que els posts que escriguin siguin per intel.lectuals; perquè aquesta web no es cap Escola i no es cap Universitat a distància.

Però qui paga, mana.

#24 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 12 febrero 2006 - 12:43

Qualitat vull dir que els missatges puguin ser clarament entesos per tothom que això normalment no passa(abusar d’abreviacions o de faltes fetes expressament per exemple) i evitar escriure aquells missatges amb una o dues paraules que no aporten res, si algú no ho pot complir s’hauria d’abstenir de publicar una cosa amb una fòrum públic.
Per cert no té cap relació l’escriure més o menys bé i l’haver anat o no a la universitat.

#25 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 12 febrero 2006 - 12:45

completament d'acord, pero a mi hi ha dies que no em deixa arribar ni a 5...

Són 10 missatges en un periode de 24 hores.

#26 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 12 febrero 2006 - 11:17


completament d'acord, pero a mi hi ha dies que no em deixa arribar ni a 5...

Són 10 missatges en un periode de 24 hores.

yaya, pero ja sas que te comentat alguna vegada que aixo no sempre es compleix...

per cert, aquest periode de 24 h. de quina hora a quina hora va? de 0.00 a 0.00??

#27 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2006 - 11:49

no, del primer missatge ke escrius (exemple les 15:00) fins les 15:00 del dia seguent.

Almenys webmaster fes ke el contador es posi a 0 a les 0:00.

#28 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2006 - 11:49

per cert, aquest periode de 24 h. de quina hora a quina hora va? de 0.00 a 0.00??



Son 10 missatges de 00.00 a les 00.00. Les 24 hores que te un dia.

#29 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2006 - 06:20

Els 10 missatges son totalment suficients :!: Hi ha molta gent q fica missatges amb un emoticon per exmeple. Hi n'hi ha altres q s'caben de registrar i no paren d'escriure quan no coneixen la web :evil:

#30 oriol24

oriol24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 161 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2006 - 08:00


completament d'acord, pero a mi hi ha dies que no em deixa arribar ni a 5...

Són 10 missatges en un periode de 24 hores.


Val, abans he dit que 10 missatges eren pocs, pero son suficients. El que passa, es que es tindrien de deixar enviar els missatges a l'hora que vulguessis i repartirtels com bulguessis.
Per exemple, jo escric 3 missatges seguits i el quart ja no me'l deixa enviar.

#31 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2006 - 08:04

Jo crec que si s'ha de fer aixo de reduir els missatges a 10 al dia, millor que es fes crec jo 70 a la setmana perque per expemle hi han dies que no hi ha res a que contestar i altres en que mai t'en canses de respondre i claro amb 10 ebn un dia no es pot fer, jo crec que amb 70 a la setmana per exemple si sol hi han 4 dies en que fas uns 10 missatges aprox. sol hauras gastat 40 i així es mes dificil que es gasti el contador.


No se si m'explico gaire :D

#32 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2006 - 08:21

Jo crec que si s'ha de fer aixo de reduir els missatges a 10 al dia, millor que es fes crec jo 70 a la setmana perque per expemle hi han dies que no hi ha res a que contestar i altres en que mai t'en canses de respondre i claro amb 10 ebn un dia no es pot fer, jo crec que amb 70 a la setmana per exemple si sol hi han 4 dies en que fas uns 10 missatges aprox. sol hauras gastat 40 i així es mes dificil que es gasti el contador.


No se si m'explico gaire :D


hi estic d' acord
hi ha dies en que no pots parar i si fos per setmanes aniria bastant mes be.
PERO DIGUI EL QUE DIGUI EL WEBMASTER EM SEMBLARA BE.

#33 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2006 - 08:56

Jo crec que si s'ha de fer aixo de reduir els missatges a 10 al dia, millor que es fes crec jo 70 a la setmana perque per expemle hi han dies que no hi ha res a que contestar i altres en que mai t'en canses de respondre i claro amb 10 ebn un dia no es pot fer, jo crec que amb 70 a la setmana per exemple si sol hi han 4 dies en que fas uns 10 missatges aprox. sol hauras gastat 40 i així es mes dificil que es gasti el contador.


No se si m'explico gaire :D


com un llibre obert. Seria una bona idea.

#34 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2006 - 09:19

Jo crec que si s'ha de fer aixo de reduir els missatges a 10 al dia, millor que es fes crec jo 70 a la setmana perque per expemle hi han dies que no hi ha res a que contestar i altres en que mai t'en canses de respondre i claro amb 10 ebn un dia no es pot fer, jo crec que amb 70 a la setmana per exemple si sol hi han 4 dies en que fas uns 10 missatges aprox. sol hauras gastat 40 i així es mes dificil que es gasti el contador.


No se si m'explico gaire :D


hi estic d' acord
hi ha dies en que no pots parar i si fos per setmanes aniria bastant mes be.
PERO DIGUI EL QUE DIGUI EL WEBMASTER EM SEMBLARA BE.


d'aquesta manera ho trobo millor, ja que hi ha dies que no hi ets, tens feina o no vols contestar missatges, ja que creus que no tenen importáncia.

#35 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2006 - 03:18

Jo crec que si s'ha de fer aixo de reduir els missatges a 10 al dia, millor que es fes crec jo 70 a la setmana perque per expemle hi han dies que no hi ha res a que contestar i altres en que mai t'en canses de respondre i claro amb 10 ebn un dia no es pot fer, jo crec que amb 70 a la setmana per exemple si sol hi han 4 dies en que fas uns 10 missatges aprox. sol hauras gastat 40 i així es mes dificil que es gasti el contador.


No se si m'explico gaire :D



És bona idea, però llavors ja me vec a més d'un a mitja setmana amb els 70 escrits i sense poder escriure durant 4 dies :lol:

#36 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 14 febrero 2006 - 06:35

Jo crec que si s'ha de fer aixo de reduir els missatges a 10 al dia, millor que es fes crec jo 70 a la setmana perque per expemle hi han dies que no hi ha res a que contestar i altres en que mai t'en canses de respondre i claro amb 10 ebn un dia no es pot fer, jo crec que amb 70 a la setmana per exemple si sol hi han 4 dies en que fas uns 10 missatges aprox. sol hauras gastat 40 i així es mes dificil que es gasti el contador.


No se si m'explico gaire :D



És bona idea, però llavors ja me vec a més d'un a mitja setmana amb els 70 escrits i sense poder escriure durant 4 dies :lol:

son riesgos que has de patir... pero seria bona idea!

#37 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2006 - 08:40

No, esta clar que no es un xat, pero en aquest forum hi ha molts posts, i potser una persona que nomes pot conectarse un cop a la setmana potser vol contestar molts posts i de 70 posts setmanals nomes en podra fer 10 perque el sistema va per dies, i llavors fotria bastant... No se, no es pot fer un sistema de posts per setmana o algo? Es que si hi ha gent que escriu per escriure no ho hem de pagar altres, a mes, no crec que sigui bona mesura, segur que hi ha solucions millors per evitar posts inutils o ofensius. O almenys apuja el nombre de missatges per dia, estic dacord que s'han de posar mesures, pero 10 missatges per dia es relativament poc

Es el que havia dit jo... ara me sent ignorat i marginat u.u No crec que ningu fuleixki 70 posts en menys d'una setmana, crec que som suficient grandets com per administrarmos es missatges quens deixen posar...I, si es pot fer, perque ningu emprenyi postejan 70 posts un sol dia, llimitar, a part de 70 per setmana, 20 per dia, aixi a mes ens ajuda a administrarmos es missatges per tota sa setmana :D

#38 bruno_saltor_viscal

bruno_saltor_viscal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 396 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2006 - 11:54

Pos jo crec ke 10 missatges es mes ke suficient, loe ke sa de fer es lleguir mes i no escriure tan :D :D

#39 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2006 - 12:13

Pos jo crec <font color=red>que</font> 10 missatges es mes <font color=red>que</font> suficient, loe <font color=red>que</font> sa de fer es lleguir mes i no escriure tan :D :D


si no sescriu ke vols llegir? xD

#40 Vlaovic

Vlaovic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.311 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2006 - 05:52

Pos jo crec <font color=red>que</font> 10 missatges es mes <font color=red>que</font> suficient, loe <font color=red>que</font> sa de fer es lleguir mes i no escriure tan :D :D


Doncs jo stic dacord amb tu.
I aixo dels setanta a la setrmana penso q es una distribució incorrecta dels missatges; per exemple acaves de registrar-te i al moment pots ficar 70 missatges de cop. No crec q sigui massa lògic :evil:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos