Ir al contenido


Foto
- - - - -

Saragossa - Madrid


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
64 respuestas en este tema

#41 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 12:23

Trobem-li la realció que pot tenir aquest tema amb el Lleida:

http://www.aupazarag...pic.php?t=24874

#42 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 12:28

Trobem-li la realció que pot tenir aquest tema amb el Lleida:

http://www.aupazarag...pic.php?t=24874


Doncs quina putada, per Camacho no poder estar almenys a la final de la Copa del Rey.

:roll: :roll:

#43 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 04:52

jo no se si has pillat lo del Sis - ú pero bé es =, tots els merengues aneu igual de sobrats de prepotencia, igual que el vostre president, humiltat senyors, que tants anys de favors arbitrals i politics us han mal acostumat, aixi que ara aneu a cascarla tots, per txulos, que us ho mereixeu.


Igual tens una mica denveja, nose festu mirar que igual es aixo noi. Ja m'has cansat de les teves tonteries, accepto la derrota, on esta el problema?? el problema esta en que tu no vas acceptar que el barça perdes contra el saragossa i criticaves a l'arbitre. Sempre es culpa de l'arbitre no? T'he dit algo jo a tu o a tots els cules en contra?? jo crec que no i no tens motius per dir tot aixo que dius, i si ho vols dir ves al foro del madrid a dir-ho que jo no en tinc la culpa i crec ke no hem mereixo ke diguis tot aixo. Et repeteixo ke no hem faltis el respecte o hem veure obligat a faltartel jo a tu, no tinc res en contra teu, pero sembla que tu en contra meva si. Si es aixi m'ho dius i ja esta, i si has de dir algo en contra del madridisme ves al foro del madrid i ho soltes alli. Que aqui per davan de tot (almenys jo) som del Lleida.

#44 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 06:18

jo nomes e generalitzat, si tu et dones per aludit dins d'aquesta generalització, doncs no es pas culpa meva :lol:, per cert, jo tinc 3 equips: 1r- El Lleida, 2n- El Barça 3r- Cualsevol que jugui en contra del Madriz.

PD: home una cosa es un 4-2 (força just) i una altre un 6-1 despres de omplirvos la boca de somnis i vendre fum, si aixo no es prepotencia, ja em diras que es.

Apa salut i força Lleida!

#45 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 06:33

Ostres doncs es veritat que CAMACHO tenia l'oportunitat d'haver jugat una final de Copa del Rey, bueno, esta aqui al Lleida que tambe s'hi esta de conya!!!! Verdad, CAMACHO?? :D :D
MERENGUES A CASCAR-LAAAAAAAAAA!!!!!! :lol: :lol: :lol:

#46 oriol24

oriol24

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 161 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 07:49

Trobem-li la realció que pot tenir aquest tema amb el Lleida:

http://www.aupazarag...pic.php?t=24874


Doncs quina putada, per Camacho no poder estar almenys a la final de la Copa del Rey.

:roll: :roll:


Ja pero sol per Camacho, per nosaltres millor que tenim un jugador de millor categoria.

Venga Camacho!!!!

#47 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 09:40

jo nomes e generalitzat, si tu et dones per aludit dins d'aquesta generalització, doncs no es pas culpa meva :lol:, per cert, jo tinc 3 equips: 1r- El Lleida, 2n- El Barça 3r- Cualsevol que jugui en contra del Madriz.

PD: home una cosa es un 4-2 (força just) i una altre un 6-1 despres de omplirvos la boca de somnis i vendre fum, si aixo no es prepotencia, ja em diras que es.

Apa salut i força Lleida!


ja hem diras de ke em omplert la boca i ja hem diras kin fum hem venut, noi, tu vius en aket planeta o estas tan cec pel barsa ke fins i tot no saps ni el ke dius?? Generalitzar dius?? ten fots del madrid i esta generalitzan? jo li diria faltar el respecte a gent ke a TU no ta fet res, com per exemple els madridistes dakest foro. Si tens problemes amb altres madridistes daltres llocs els hi dius a ells.

El barsa va perdre 4-2, dius ke força just i laltre dia hi havia un post ke vau perdre per culpa de larbitre?? i el madrid ha perdut 6-1 i acas algu ta dit algo?? jo he felicitat al saragossa, mai me keixat del arbitre.

Es la diferencia que hi ha entre un cule enrabiat i un madridista sincer. El cule es dedica a criticar larbitre kuan perd el barsa i insultar al madridista kuan perd. El madridista es dedica a no dir res del barsa kuan perd contra el saragosa i a felicitar el saragossa kuan els guanya per 6-1.

#48 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 febrero 2006 - 09:48

menos mal que els mandrilistes no dieu res cuan el barça perd xDDDD, us omplen el cap de fum i de falses ilusions, el barça va perdre justament a la Romareda, pero al Camp Nou li van robar la eliminatoria, i aixo es innegable, i a mi me la porten fluixa tots els madridistes, els del foro (alia no t'ho prenguis malament eeeeh xD :D) i els de fora, jo soc antimadridista, el madrid es el ultim equip al que apoyaria en ma puta vida, i aixó es com ser del Lleida, que es un sentiment, que ningú podrà aturar.

#49 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 12:13

El Saragossa es un dels equips que em cau millor i el madrid dels que em cau pitjor, per tant per mi genial
Avere si el Saragossa guanya la copa del rei, que s'ho mereixen per jugar totes les rondes, per l'equipas que tenen per lo be que s'han portat amb lo Lleida i perque la gent d'alla es molt maja .
I el madrid avere si perd 6-1 contra el bilbao tambe!

#50 alia

alia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 321 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 12:40

jo nomes e generalitzat, si tu et dones per aludit dins d'aquesta generalització, doncs no es pas culpa meva :lol:, per cert, jo tinc 3 equips: 1r- El Lleida, 2n- El Barça 3r- Cualsevol que jugui en contra del Madriz.

PD: home una cosa es un 4-2 (força just) i una altre un 6-1 despres de omplirvos la boca de somnis i vendre fum, si aixo no es prepotencia, ja em diras que es.

Apa salut i força Lleida!


4-2 força just... ejem :lol: si potser un altre equip hagues perdut per 6-1 no li hauries donat tanta importancia!
i donar la culpa als arbitres... el que passa es que portar tants partits guanyant i de sobte perdre, un no sap ni com reaccionar, i li dona la culpa al primer que pille... aix..
a mes kuan el barça va perdre naltres no vam dir casi res almenys no vam faltar al respecte a ningú pero es que l'unic k feu es criticar i insultar amb aixo mixes te rao!!

PD: no m'ho prec malamnt i espero que tu tampoc

#51 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 03:44

ens queixem dels arbitres perque ho fan fatal expulsant amb un jugador quan tenia que ser groga no fotent fora cap defensa del saragossa i pitant el final a 30 segons del partit quan el barça podiat tenir alguna ocasio clara de fer el 3er pero bueno jo ja he passat pagina i el passat no es pot canviar aixo tambe ho haureu de fer valtres el madrid

#52 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 04:04

a mi el barça o el lleida me perd 6-1 i me cago en la mare que va parir al meu equip, i el barça va perdre 4-2 justament, pero al camp nou va caure injustament i aixo qui no ho vegui esque es cec o es del madrid xD.

#53 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 04:10

Ojala la final sigui Saragossa-Espanyol.....que es foti el Villar. Potser li tindriem que ficar Barrio Sesamo a que li ensenyin a modificar copes....

#54 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 04:38

a mi me la sude per igual el far$a que el mandril... son dos equips que per mi no valen per a res, i lo unic que es fa es riures de l'equip contrari... quina pena que hem feu que semble que vulgueu mes un d'aquestos dos equips que el lleida

#55 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 febrero 2006 - 04:48

webmaster tanca el tema xq ja esta mes que desfasat i s'esta anant de to.

#56 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2006 - 02:17

Qui sap igual sarriba a la final de Copa i va alli a celebrarla amb ells :lol: :lol: :lol: :lol:

#57 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 febrero 2006 - 03:24

Pues a mi me da pena que el madrid no llegue a la final porque si llegaba iba a la final a hacer un reportaje y si no llega no voy :(

#58 mixes

mixes

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.527 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2006 - 12:06

menos mal que els mandrilistes no dieu res cuan el barça perd xDDDD, us omplen el cap de fum i de falses ilusions, el barça va perdre justament a la Romareda, pero al Camp Nou li van robar la eliminatoria, i aixo es innegable, i a mi me la porten fluixa tots els madridistes, els del foro (alia no t'ho prenguis malament eeeeh xD :D) i els de fora, jo soc antimadridista, el madrid es el ultim equip al que apoyaria en ma **** vida, i aixó es com ser del Lleida, que es un sentiment, que ningú podrà aturar.


ja kestem posats pq no dius que en el 6-1 al madrid no li van pitar 2 penals a favor, es a dir 6-3 i ala volta amb un 3-0 ja estaria sentenciat. Hem diras ke no eren penals potser??

De moment estem a 7 punts i la lliga poc a poc s'apreta, no dic ke el madrid guanyi la lliga, ke per mi la guanyara el barça, pero almenys estem mes aprop.

PD: teniu un porteras :lol: :lol: :lol:

#59 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 febrero 2006 - 05:48

PD: teniu un porteras :lol: :lol: :lol:


un porteras que ha fet 2 cagades aquest any i contra el valencia les 2 pero nose si has vist les parades que ha fet aquesta temporada i l' altra i l' altra aixi que crec que per aixo no es pot discriminar.
M' agradaria dirte que el casillas es una merda pero no puc perque de vegades tambe fa alguna que altra cagada pero en general es de lo millor del madrid.
Pero al Valdés l' únic que li falta no anar tan sobrat de vegades.

#60 alia

alia

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 321 mensajes

Escrito 13 febrero 2006 - 06:24

peazo cagada va fer ahir am el Villa... aix.. pobre ja es la segona vegada que li passa




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos