Ir al contenido


Foto
- - - - -

Porra: MALLORCA - BARÇA :D


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
48 respuestas en este tema

#41 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 enero 2006 - 10:44

Gran jornada esportiva per mi avui, 0-3 els meus dos equips: el Barça i el Lleida :lol:

Dimoniet, volia discrepar una cosa q has dit, entenc q puguis estar cremat per el resultat i per algunes jugades polèmiques, com els fores de joc q dius, però si el Barça està on està no crec q sigui precissament per les ajudes arbritals, el joc q està fent aquest any fa q per molta gent sigui el millor equip del món actualment, i reconèixer aquest bon joc és inegable.
De totes maneres sort a la lliga :wink:

P.D Per cert, l'àrbitre s'ha menjat un penalti comès a Giuly

#42 MG

MG

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2006 - 10:54

El Barça està primer per mèrits propis i ja porta dos anys demostrant que és el millor almenys aquí a Espanya, lo dels àrbitres ho trobo una excusa de 4 duros i bastant penosa, si la majoria d'equips no l poden guanyar és pq el Barça és millor i ara mateix ho té tot: ganes de guanyar, un equip súper complet, el millor jugador del món, el que marca més, el millor sub-20..... És cert que quan perds un partit a casa per 0-3 surts cabrejat però jo no he vist un Mallorca capaç de fer res avui, de totes formes crec que teniu equip per salvar-vos i tant de bó que el que baixi sigui l'alabés del Pitterman.

#43 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2006 - 11:08

Gran jornada esportiva per mi avui, 0-3 els meus dos equips: el Barça i el Lleida :lol:

Dimoniet, volia discrepar una cosa q has dit, entenc q puguis estar cremat per el resultat i per algunes jugades polèmiques, com els fores de joc q dius, però si el Barça està on està no crec q sigui precissament per les ajudes arbritals, el joc q està fent aquest any fa q per molta gent sigui el millor equip del món actualment, i reconèixer aquest bon joc és inegable.
De totes maneres sort a la lliga :wink:

P.D Per cert, l'àrbitre s'ha menjat un penalti comès a Giuly

No, no era penalti. Ni tan sols els aficionats del barça san queixat ni res (que son mitg camp) Si be, esclar que juguen be, pero les ajudes arbitrals contribuiexen molt, una mica de cada part, es innegable. Avui mos mereixiem gonyar, a pesar del 0-3

#44 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2006 - 11:10

El Barça està primer per mèrits propis i ja porta dos anys demostrant que és el millor almenys aquí a Espanya, lo dels àrbitres ho trobo una excusa de 4 duros i bastant penosa, si la majoria d'equips no l poden guanyar és <font color=red>perque</font> el Barça és millor i ara mateix ho té tot: ganes de guanyar, un equip súper complet, el millor jugador del món, el que marca més, el millor sub-20..... És cert que quan perds un partit a casa per 0-3 surts cabrejat però jo no he vist un Mallorca capaç de fer res avui, de totes formes crec que teniu equip per salvar-vos i tant de bó que el que baixi sigui l'alabés del Pitterman.

Clar que mos salvarem, no, no es una excusa barata, ni mol menys penosa ¬¬ perque jo e vist tot es partit desde s'estadi de son moix i se lo que me dic, no dic ses coses perque si.

#45 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 enero 2006 - 11:46

Aveure dimoniet al vostre jugador que han expulsat laurien daver expulsat molt abans per una entrada entre larea i el corner, al ronaldinyo li han ensenyat una targeta perque un dels vostres a relliscat, al ronaldinyo lan cosit a patades i nomes una d'elles a set targeta.

I aixo de que mereixieu guanyar, nomes recordo un xut a porteria, no recordo si de larango o lokubo de MIG CAMP. Jo e vist el partit, compren que et faci rabia el barsa pero admet que el barsa a set superior.

L'altre dia vas dir que a l'etoo sa espallat aqui al barsa quan l'etoo al mallorca va donar una entrada al motta perque es va emprenyar am ell pel simple fet que motta va provocar lexpulsio dn jugador del mallorca, i el mateix etoo que va montar un numeret quan luis aragones el va canviar en un partit. Siguem realistes home, tentenc que no agradi perdre pero san d'acceptar algunes realitats. Son 14 victories seguides, pero nomes cal veure les puntades que rebien els jugadors del barsa el partit contra laltletic per exemple i larbitre pitan poques faltes, no se a mi mofen veure els jugadors a terra queixanse am rao i larbitre no pita res, perque a sobre senti comentaris que al barsa lajuden quan li treuen mes del que li donen

Igualment us salvareu de calle, teniu un molt bon equip

#46 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 enero 2006 - 09:51

Molt d' acord amb tu Tucho al Ronaldinho avui l' han cosit a patades i que diguem el Mallorca no a fet els merits suficients per emportarse el partit que jo recordi han estat dos xuts d' Okubo un entre els 3 pals i poca cosa mes .

PD: Heu vist el gol que ha fallat Messi?? xD po sort que despres a fet un golàs.

#47 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 enero 2006 - 03:48

Aveure dimoniet al vostre jugador que han expulsat laurien daver expulsat molt abans per una entrada entre larea i el corner, al ronaldinyo li han ensenyat una targeta perque un dels vostres a relliscat, al ronaldinyo lan cosit a patades i nomes una d'elles a set targeta.

I aixo de que mereixieu guanyar, nomes recordo un xut a porteria, no recordo si de larango o lokubo de MIG CAMP. Jo e vist el partit, compren que et faci rabia el barsa pero admet que el barsa a set superior.

L'altre dia vas dir que a l'etoo sa espallat aqui al barsa quan l'etoo al mallorca va donar una entrada al motta perque es va emprenyar am ell pel simple fet que motta va provocar lexpulsio dn jugador del mallorca, i el mateix etoo que va montar un numeret quan luis aragones el va canviar en un partit. Siguem realistes home, tentenc que no agradi perdre pero san d'acceptar algunes realitats. Son 14 victories seguides, pero nomes cal veure les puntades que rebien els jugadors del barsa el partit contra laltletic per exemple i larbitre pitan poques faltes, no se a mi mofen veure els jugadors a terra queixanse am rao i larbitre no pita res, perque a sobre senti comentaris que al barsa lajuden quan li treuen mes del que li donen

Igualment us salvareu de calle, teniu un molt bon equip

Es nota que nomes has vist mitj partit... i jo diria que tas equivocat de partit XD a mes el cabro de l'arbit a pitat just al minut 45 i al 90, no afegi ni un segon. Al ronaldinho no l'han forrat tan com dius, i a Tuzzio, nom facis riure que allo no es per expulsarlo :lol: A mes, els del barça tot el temps feien cuento, son askerosos :evil: I aixo que li treuen mes que donen? No me siguis ara exigerat, dacord que el partit contra latletic va ser una injusticia aixo que dius, pero contra el mallorca tambe... Ah, i eto'o sempre ha estat bona persona, no me comparis una cosa amb una escupinada, ja se que els dos actes son molt forts, pero lo den motta ja fa temps, encara era mol jove xD no sabia el que es feia jaja, ara que ja es un vetera no pot permetrerse fer aquestes coses, i menys pegar una escupitada, mare meva... Per cert, noltros vam tenir mes ocasions a part del xut que dius, i el barça va tenir poques tambe, una o dues mes que la dels gols (pero en fora de joc) clar que noltros tambe en podriem haver fet mes si no haguessin pitat fora de joc on no l'havien de pitar... O mu negaras aixo? xd Repeteixc, sarbit ha influit mol en aquest partit i mos mereixiem gonyar... i tu diras si, pero un 0-3... pero clar, dos dells amb un defensa menos, desmoralitzats per lo del fores de joc, etc... A mes el barça va perdre molt de temps xerrant amb larbit i fen cuento (que tambe alguna tarjeta va ser perke feien cuento). Be, crec que res mes xd Millor no discutir mes aquest tema, no n'acabarem treguent res... jo tenc clares ses coses com son, aixi que no es es meu problema xD

#48 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 enero 2006 - 03:52

Molt d' acord amb tu Tucho al Ronaldinho avui l' han cosit a patades i que diguem el Mallorca no a fet els merits suficients per emportarse el partit que jo recordi han estat dos xuts d' Okubo un entre els 3 pals i poca cosa mes .

PD: Heu vist el gol que ha fallat Messi?? xD po sort que despres a fet un golàs.

No nomes han estat dos xuts d'Okubo, hi ha hagut mes cosa, i com he dit abans el barça tambe na tengut poques i el fora de joc ha influit en els dos equips en lo que respecta a ocasions... Lo de Messi... patetic lo que ha fallat, un gol estava totsol davant el porter i l'altre tambe molt a prop de sa porteria, davant es porter i un defensa (normal, amb un defensa menos es mol facil ficar dos gols)

#49 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 enero 2006 - 04:39

Un xut de mig camp de l'okubo o de larango no ho recordo, i alguna pilota molt desviada, si que e vist el partit, amb les seves respectives repeticions, es el que te tenir una penya barcelonista al meu poble xd, cosa que tu de repeticions cap (millor vere un partit al camp que a la tele aixo si, amb lambient i tal, pero les jugades conflictives son dificils de veure), lo del ronaldinyo la seva targeta no ho era (a primera vista em va semblar falta, pero es que miran la repeticio em sembla que no el va ni tocar, i per culpa d'aixo ara haura de descansar un partit.

No em pots dir que lo de l'etoo va ser fa molt tems, sino jo daqui dos anys te dire que lescupitana va ser fa molt tems tambe.

A per cert el descans el va pitar als 45 minuts 50 segons (en va afegir un) i el final als 45 i 8 o 10 segons, que amb 0-3 i un menys crec que ere bo per vosaltres aixo.

I sobre que el resultat ere injust, fins i tot els diaris madrilenys destaquen que el barça va golejar facilment. I els madrilenys que normalmen busquen llenya queixanse dels arbitres per perjudicar el barsa no van dir res (estan tan acostumats a ser pitats a favor que ara que piten be es queixen san malacostumat els madrilenys) Ja et dic que el mallorca es un equip que em cau be i em va agradar molt que anes a la champions i guanyes la copa, inclus me vai alegrar de la vostra salvacio lany passat, com de la mateixa manera malegrare enguany perque us salvareu segur pero ahir el barsa va ser superior, no se si podia jugar millor o no, pero va ser superior. I per culpa el arbitre el ronaldinyo no podra jugar dissabte o diumenge que be.

Per cert els que presumiu de ser anticulers i antimerengues a la vegada perque sempre expresseu manies nomes amb un dels dos equips? Perque si es diu que es anti dels 2 i nomes se pose a parir el barsa algo falla.

I el messi a fallat allo perque li a votat malament, no es el primer gol que un jugador falla aixi, es de riure la jugada pero sa de reconeixer que no es culpa de tenir o no tenir qualitat aixo. El raul al classic li va votar malament i per desgracia (mai sa de desitjar la lesio de ningu) es va lesionar, es una similar tot i que la jugada dair no es va veure tant clar el vot. Llastima hagues fet un hatttric amb 20 minuts, una cosa bastan dificil.

Salutacions cordials




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos