Ir al contenido


Foto
- - - - -

Momo i Jesus Muñoz al Castelló


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2006 - 03:53

Segons l'edició digital del marca, Depor i Castelló han arribar a un acord per cedir a aquests dos jugadors a l'equip castellonenc. Bons reforços per un equip que està lluitant amb el Lleida per la salvació, a veure si al final se trenquen les negociacions...

http://www.marca.com...llo/609468.html

#2 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2006 - 06:01

Segons l'edició digital del marca, Depor i Castelló han arribar a un acord per cedir a aquests dos jugadors a l'equip castellonenc. Bons reforços per un equip que està lluitant amb el Lleida per la salvació, a veure si al final se trenquen les negociacions...

http://www.marca.com...llo/609468.html


esperem :? :? :? :?

#3 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 enero 2006 - 09:27

aquesta es la gran diferencia entre el Lleida,i els altres equips de 2a(excluint Eibar,Malaga B i algun altre)fitxen jugadors consagrats,i nosaltres em de fitxar jugadors de 2b i 3a, i a vegades ens pot sortir bè i d´altres no.
Que consti que no em queixo en absolut de la politica de fitxatges del club,perquè es el que hi ha,o dic per alguns que volten per aqui que es pensen que podem lluitar amb equips que ens tripliquen el pressupost,i ens quintupliquen amb massa social,o sigui que el Lleida si es salva ja o podem celebrar com si haguessim guanyat la Champions.

#4 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 enero 2006 - 12:48

Si sacaben confirmant , deunido els fitxatges que fa el Castello , sobretot amb Momo

#5 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 18 enero 2006 - 06:50

al tanto amb el castello. jo ja fa dies que ho dic, que esta remontant molt rapid i amb aquest parell de fitxatge segurament encara hi anira mes...
ja havessim pogut parlar nosaltres amb el depor... :( :(




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos