Ir al contenido


Foto
- - - - -

Convocatoria final catalunya


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
45 respuestas en este tema

#41 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 diciembre 2005 - 10:21

el Damia a la lliga amb el barça aquest any.. i diria q no na jugat pas mes que ell.

a jugat 0 minuts

#42 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2005 - 07:05

En se més que tots vosaltres juntetes, així de clar noietes....... :lol: 8)
Si he aconseguit en el futbol el que he aconseguit es gracies a la feina ben feta i a l'esforç, força i entrega que depositava en cada partit com ara als entrenaments de l'equip que duc, no m'han regalat res, m'ho he xcurrat jo i ben guanyat i sí ara, puc dir alt i clar que entenc molt de futbol, altra coseta noies es que tinguem idees politiques diferents, no barrejem l'all amb la ceba, que es contraproduent apreciades senyoretes.......

#43 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2005 - 07:22

En se més que tots vosaltres juntetes, així de clar noietes....... :lol: 8)
Si he aconseguit en el futbol el que he aconseguit es gracies a la feina ben feta i a l'esforç, força i entrega que depositava en cada partit com ara als entrenaments de l'equip que duc, no m'han regalat res, m'ho he xcurrat jo i ben guanyat i sí ara, puc dir alt i clar que entenc molt de futbol, altra coseta noies es que tinguem idees politiques diferents, no barrejem l'all amb la ceba, que es contraproduent apreciades senyoretes.......


Dintre de lo lamentable que és aquest escrit, que ho és i molt, el que me fa més gràcia és q dius noietes per despreciar els coneixements futbolísticsdels d'aquest foro, doncs be, només te diré que conec noies que parlen de futbol amb molta més coherència i coneixements dels que demostres tu per aquí, i de ben segur que també conec noies (i això que a Lleida no es pot comparar el nivell amb Bcn) que juguen millor que tu.

De coneixements futbolístics no entraré a opinar qui del foro enten o no, totes les opinions són respectables i més en el món del futbol on mai en sabràs prou, però evidentment que d'educació, correcció i respecte en tenim molta més que tu.

#44 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 30 diciembre 2005 - 07:30

Lo de noietes no ho he dit per referir-me però vamos no molt menys a les dones, veig que no has pillat res, com sempre, del que he volguyt dir amb això i evidentment no perdre el temps en explicar-t'ho perque no mereix la pena que t'expliqui perque ho he dit, i repeteixo que evidentissimament que no ho deia en aquest sentit, clar, pillar, no ho has pillat..... :lol: 8)
Segon, la propera temporada molt probablement entreni un equip femení de futbol-base en un altre centre eduacatiu de Barcelona, la setmana passada precisament em van trucar interessant-se pels meus serveis, per algo serà, perque sóc bó potser??Crec que sí,i molt més que tu, que no arribaras mai a jugar on ho he fet jo ni a entrenar com entreno jo txavalillo......
Derrière missage...........Au revoire que deia Voltaire........ :lol: :lol: 8)

#45 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes

Escrito 30 diciembre 2005 - 09:09

Si he aconseguit en el futbol el que he aconseguit es gracies a la feina ben feta i a l'esforç, força i entrega que depositava en cada partit

Si no has arribat enllok, ets un flipat de la vida.

veig que no has pillat res, com sempre, del que he volguyt dir amb això i evidentment no perdre el temps en explicar-t'ho perque no mereix la pena que t'expliqui perque ho he dit, i repeteixo que evidentissimament que no ho deia en aquest sentit, clar, pillar, no ho has pillat.....

Jo si k no he pillat res d'akest paràgraf, evidentissimament jiji.

i molt més que tu, que no arribaras mai a [..] entrenar com entreno jo txavalillo......

Fijo k només tens el karnet de nivell C per entrenar marreks i te les dones de llest.

Derrière missage...........Au revoire que deia Voltaire........

Derrière missage.......Tens el cervell podrit, que deia Billy the kid.

PD: Ara si k m'he fikat amb tu, ara ja et dono permís x a k m'enviis els teus privats amenaçadors k no em deixen dormir per les nits, noieta jiji

#46 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes

Escrito 30 diciembre 2005 - 11:16

Si he aconseguit en el futbol el que he aconseguit es gracies a la feina ben feta i a l'esforç, força i entrega que depositava en cada partit

Si no has arribat enllok, ets un flipat de la vida.

veig que no has pillat res, com sempre, del que he volguyt dir amb això i evidentment no perdre el temps en explicar-t'ho perque no mereix la pena que t'expliqui perque ho he dit, i repeteixo que evidentissimament que no ho deia en aquest sentit, clar, pillar, no ho has pillat.....

Jo si k no he pillat res d'<font color=red>aquest</font> paràgraf, evidentissimament jiji.

i molt més que tu, que no arribaras mai a [..] entrenar com entreno jo txavalillo......

Fijo k només tens el karnet de nivell C per entrenar marreks i te les dones de llest.

Derrière missage...........Au revoire que deia Voltaire........

Derrière missage.......Tens el cervell podrit, que deia Billy the kid.

PD: Ara si k m'he fikat amb tu, ara ja et dono permís x a k m'enviis els teus privats amenaçadors k no em deixen dormir per les nits, noieta jiji

:lol: :lol: :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos