Ir al contenido


Foto
- - - - -

juvenils


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 cantera

cantera

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 240 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2005 - 01:04

usti... Xavier Calvo stava convocat ahir per la catalana i ya porta 2 o 3 convocatories. el mateix k Jordi Sanjuan xo aket ahir no stava. ahir vaig anar a barcelona i el Calvo va donar bones sensacions i va fer un gol. akets 2 jugadors son lateral skerra i lateral dret k es veu k destaken mol mes a fora d casa am camps bons i no com el d ciutat jardi. algu sap algo mes deys?

#2 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2005 - 08:27

Ni idea pero si son bons alguna oportunitat tindrien que tenir si no despues marxen a un altre equip i ens menjem els mocs veientlos triunfar amb la camisa dun altre equip

#3 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2005 - 08:52

Jo al Xavi Calvo el conec, el tinc agregat al msn i es novio d'una amiga meva, jo no l'he vist mai jugar, pero segons diuen es molt rapid i es bastant bonet.

#4 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 diciembre 2005 - 11:03

Xavi Calvo jo l'he vist jugar... i la veritat esque al ser un tio amb limitacions físiques (no destaque molt pel seu físic), fa servir altres armes com és estar sempre molt pegat al devanter, estar concentrat i deixar que no rebi entre d'altres, i quan té una bona oportunitat clara aprofita per a puja rper la banda...! Actualment no puc discutir si ha destar o no a la catalana perk no se ben ve kin es el nivell de juvenils però sens dubte és un bon jugador!

#5 cantera

cantera

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 240 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 diciembre 2005 - 12:09

son de segon any i encara els hi keda x guanyar fisikament... i calvo em smbla k es el mes petit del juvenil A i aixo sels hi nota tan a l'un com a laltre, en kualsevol cas a ver si tenen sort, jo com sempre els nire seguint els dies k pugui..gracies per la informacio.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos