Ir al contenido


Foto
- - - - -

"Panyolada!?"


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
38 respuestas en este tema

#1 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 08:27

Si perdessim devant el Valladolid aquest dissabte, creieu que tocaria una "panyolada" perque almenys els directius s'adonesin de que la cosa no rutlla!? Jo personalment si això ha de ser un avís de la afició, voto a favor!

VISCA EL LLEIDA!

#2 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 08:29

Jo tb aposto a favor per avere si foten fora al Rubio!!!pero prefereixo k guanyem!!!

#3 Kangaroo

Kangaroo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 800 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 08:29

ja ho deuen saber si "suposadament" visiten akesta web, pero si perdem contra el valladolid ja toka mes ke mai

#4 Pini

Pini

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 232 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 08:48

no crec q treure mocadors sigui una manera pq la directiva es doni compta d com van les coses...anar tercers per la cua ja es suficient

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 09:04

jo fotria "apedregada" llavores si ke sabrien lo ke es el "dolor de la derrota" en un aficionat.

#6 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 09:15

Jo directament la panyolada la fotria directament, de moment, passaría de la directiva i de l'entrenador que en te tota la culpa de la nostra lamentable situaciói, la te ell i punt, però m'enduré el llençol de casa dedicat als arbitratges que cada dia són més lamentables, són horrorosos de debò, lo de ARCAS PIQUERES es de jutjat de guardia, es per flipar amb aquest borinot d'arbitrucho...... :evil: :evil: :evil:

No escridassaré al RUBIO el dissabte, ho faré als arbitres......
:x :x

#7 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 09:45

Si eu de xiular a la banqueta ho haurieu de fer un dia que rubio i sigui perque pobre elcacho jeje

Parlant en serio, jo em dedicare a animar com sempre desde que arriba fins al minut 90. Si guanyem em quedare algun minut a aplaudir l'equip i se perdem marxaré tot just larbitre piti una mica desanimat i jasta. Total si no e fet panyolada ni al petrovic ni al bonachera i al casadevall, no crec que ara la tingui que fr, no soc de panyolades jo

#8 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 10:43

Si voleu fer fora Rubio , cada vegada que sortis a donar instruccions xiularlo

#9 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 10:49

Si perdessim devant el Valladolid aquest dissabte, creieu que tocaria una "panyolada" perque almenys els directius s'adonesin de que la cosa no rutlla!? Jo personalment si això ha de ser un avís de la afició, voto a favor!

VISCA EL LLEIDA!


Sense fer "panyolada" la directiva sap perfectament que això no rutlla.

Si s'ha de xiular sempre despres d'acabar el partit, MAI mentres hi ha opcions de guanyar-lo.

#10 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 10:57

Jo ja tinc el paquet de mocadors preparat pel partit jejeje

#11 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 11:05

Jo ja tinc el paquet de mocadors preparat pel partit jejeje


Després d'una golejada historica del Lleida, un joc fantastic, serà normal que ploris d'emoció :lol: :lol: :lol: :lol:

#12 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 11:27

Nose, pero dissabte crec que es un dels partits més importants de la temporada, com perdem ens enfonsarem i be en els ultims llocs.
Si perdem crec que aniria bé la panyolada, sempre al final del partit clar!

VISCA EL LLEIDA!

#13 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 2 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 11:39

Si s'ha de xiular o treure mocadors que sigui a partir del minut 90... fins aleshores a mort amb el lleida !!

#14 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 noviembre 2005 - 11:58

segur ke akest dissabte guanyarem i no podrem fer la mocarodara.
jejejeje.
jo crec ke la directiva ja o deu veure ke la cosa no va be i sa de buscar alguna solucio.

#15 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2005 - 12:41

partit importantisim, si guanyem molt bé i si perdem fatal. Treuré mocadors si l'equip no juga bé, no obligatoriament si perd.

#16 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2005 - 11:01

les panyolades son per al final dels partits. mai abans i menys durant.

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2005 - 11:31

Jo lo unic que treure sera la bandera del Lleida, crec que es lo unic que realment ajuda els jugadors a guanyar partits, el animar vaiguin com vaiguin les coses. Els xiulets i demes l'unic que fa es ficar mes nerviosos als jugadors i desastivilitzar el club. No pq xiulem pasara re que no tingui que pasar, tothom veura el que pasa al camp, directius, entrenador, president... No cal, ni es bo, matxacar els jugadors.

#18 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2005 - 09:58

sI VA TANTA GENT AL CAMP COM SEMPRE MES Q UNA PAÑOLADA SEMBLARÁ UNA CAGALADA, ESTIC EN CONTRA LA PAÑOLADA DEL NOSTRE ENTRENADOR,SEGUR Q EN TOT EL MON NO HI HA CAP TÈCNIC Q ESTIMI MES EL LLEIDA Q ELL I ADEMÉS TENIM LA EXPERIÈNCIA DE L´ANY Q VAM BAIXAR A SEGONA B Q VAM FITXAR UN ALTRE ENTRENADOR I ENCARA HO VA FER PITJOR.

#19 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 noviembre 2005 - 10:10

tic d'acord amb valtres, si hem de xiular o fer una panyolada serà en tot cas kuan s'acabi el partit, però durant akest només hem d'anar a ANIMAR a l'ekip!

VINGA LLEIDA TOT ÉS POSSIBLE!!!! I NO ESTEU SOLS TENIU A L'AFICIÓ!!!! poca xDDDD però de molt bona qualitat!

#20 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes

Escrito 30 noviembre 2005 - 10:23

sI VA TANTA GENT AL CAMP COM SEMPRE MES Q UNA PAÑOLADA SEMBLARÁ UNA CAGALADA, ESTIC EN CONTRA LA PAÑOLADA DEL NOSTRE ENTRENADOR,SEGUR Q EN TOT EL MON NO HI HA CAP TÈCNIC Q ESTIMI MES EL LLEIDA Q ELL I ADEMÉS TENIM LA EXPERIÈNCIA DE L´ANY Q VAM BAIXAR A SEGONA B Q VAM FITXAR UN ALTRE ENTRENADOR I ENCARA HO VA FER PITJOR.


home si deixes al lleida ja descendit, ja hem diras tu ke vls ke faci el altre kuan la plantilla te el descens assumidissim.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos