Ir al contenido


Foto
- - - - -

Albert Costa un any més!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
39 respuestas en este tema

#1 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 11:04

Albert Costa continua un any més!!!!

Tot i que va dir al Master Series de Madrid que estava baix de moral i els pròxims dies reflexionaria sobre la seva possible continuitat.


Doncs...

Continua un any més!!!!!

Que tinguis molta sort!!!!!!!!!!!!

http://www.marca.com...llo/594678.html

#2 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 03:12

Doncs un any més q s'arrastrarà per les pistes, el millor q podia haver fet és deixar-ho fa temps. De totes formes ja pot fer el q vulgui un paio q guanya Roland Garros i se'n va a Bcn a celebrar-ho, ojo quin lleidatà està fet :evil:

#3 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 06:28

Un altre clar exemple de ciutadà de LLEIDA q es més culé q cap de nosaltres junts, elLLEIDA li deu de importar un pito ,encara es hora q vagi al camp d´esports per demostrar el seu suport a l´equip de la ciutat ,no com les 1000
vegades q ha anat al Camp NOU,però així ens va. Jo el considero de barcelona ja. Per mi val més aquell tio q es angles q va al lleida q aquest palurdo.

#4 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 4 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 06:49

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Però es pot saber que carai esteu dient d'un tenista com la copa d'un pi com el gran ALBERT COSTA,més lleidatà que déu a la terra!!!!!???
Que no sabeu que es campió un cop del torneig ROLAND GARROS a París o n va guanyar flamaantment a FERRERO en una final épica per COSTA!!!!!!!!
Que cullons dieu que s'arrestrarà per les pistes, ni que punyetes, ni no sabeu de tennis, val més que no opineu si us plau, a mi m'encanta el tennis, he jugat a tennis, he estat federat a la catalana de tennis, i dir aquestes coses de l'ALBERT COSTA, banejades comles que heu dit es vamos..........no em feu dir el què!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
No en teniu ni idea..........

MOLT BÉ COSTA, ANINMS, AQUEST ANY CAU UN TORNEIG SEGUR, I QUI SAP, SI ES DONA LA SORPRESA AMB UN GRAND SLAM!!!!!!!
ANIMS COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSTAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

#5 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 07:02

des de que va comensar a tenir els problemes aquells ja no ha set el mateix... ultimament s'ha de reconeixer que s'arrastrava per les pistes...

#6 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 07:07

Perdona'm PIXTIC, però no hi estic d'acord, perque tambñé es va criticar la gran ARANCHA SANCHEZ VICARIO que al final de la seva carrera com també amb la CONXITA MARTÍNEZ que l'estan deixan a l'alçada a caure d'un burro també, pobre noia, que fa el que pot comla SANCHEZ-VICARIO que amb lo campeona que es i a sobre amb klo que ha gunayt de torneitjos i reconeguda com la millor esportista espanyola pel COI, la veritat es que es va mereixer molt més del que li van donar, parlo de carinyo, a les pistes, durant un torneig a Las Palmas on un troç d'ase, salta i diu que es retiri que ja no guanya i també li va dir que s'està arrastrant per les pistes :evil: :evil: :evil: , el que fa l'enveja cullons..
Per això PIXTIC et dic que tyant el COSTA com la SANCHEZ-VICARIO, gracies i mil vegades gràcies per les seves victòries i pel seu gran treball professional, sempre constants i treballadors.........
Esteu moolt equivocats jutjant a una persona, nom´çes la valoreu quan guanya, quan perd, es una merda i s'arrossega per les pistes oi que sí?????
Doncs au va!!!!! :evil: :evil: :evil:

#7 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 07:09

Jo també opino el mateix, ultimament ja s'estave arrastrant.

Per cert damunt meu osigui a la meva escala viu sa mare o la seva avia, no u se exactament. :?

#8 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 07:14

El primer lleidatà que guanya el trofeu aquest del roland garros, i a set dels millors tenistes nacionals dels ultims anys, un verdader crac.
I crec que aixo que dieu es degut perque es va casar amb una barcelonina i ara viu alli (em sembla que u dic correctament, si me equivocat que algu mu aclareixi), pero això no vol dir que deixi de ser lleidatà, son els seus origens....

Per una part m'alegro que segueixi fent el que li agrada, la llastima es que logicament el seu millor moment ja a passat

#9 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 07:15

Jo no el critico com a tenista,el considero mlt vàlid, simplement dic el q tota la ciutat sap i no es el fet de ser del barça,q jo també ho soc, sinó q JIMMY,no em dirás q un tio de LLEIDA no sigui del LLEIDA també no es una mica indignant,sembla q s´avergonyeixi del lleida i això ho saben hasta els indios JIMMY,a aquest paio el LLEIDA li remplanplinfa totalment!!!

#10 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 07:22

Bé Jimmy bé, un altre cop faltant al respecte i sense respectar l'opinió dels altres... per variar.

Vàries coses:

- la primera mira a vere quants partits ha guanyat Albert Costa aquest any i quants ha perdut. Després tu q tant saps de tenis valora la seva temporada.

- aquest Albert Costa q tant defenses q sapiguis q va renunciar a anar amb l'equip de Copa Davis com a sparring pq es va cabrejar pq no el van convocar.

- busca a la prensa a on va anar aquest bon home a celebrar el títol de Roland Garros, va tardar mesos en venir aquí a oferir el trofeig, si senyor, aquí es demostra lo lleidatà q és i se sent.

Com pots comprobar en cap moment t'he faltat al respecte ni he despreciat la teva opinió, simplement te donat dades totalment objectives sobre el tema.

P.D. Potser no ets l'únic a qui li agrada el tenis del foro.

#11 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 07:34

Tesn raó CALCO, al 100%, el COSTA no es del Lleida i diguem-ne potser li repampìnfla el Lleida, es cert, no ho es.
Ell simplement es del Barça i no de l'equip dela seva terra, doncs mira, tens raó aquí, l'has clavada.

Però bueno, no estem parlant si es o no es de la nostra gloriosa, estem parlant de que dieu que s'arrastra o no per les pistes, home, no se vosaltres, però la parula ARRASTRAR per un tennista que ha gunayt un grand Slam com ROLAND GARROS, doncs no se, la veritat no li senta gaire bé.
No se CALCO, em diguessis, es que està al 952 de l'ATP, bueno, ens podría vacil.lar dient que esta entre els 1.000 millors del món però clar pels circuits bons doncs no ho faría bé, però ja et dic la paraula ARRASTRAR, per un tenista com COSTA, per favor, NO.
GRÀCIES i salutacions CALCO!!!!!!! :wink: :wink: :wink:
Has exposat molt bé la teva idea, que has dit que el COSTA i es cert, perque un cop va dir, que bueno, el Lleida li queia bé i tal, però sembla que ho digues per pena, amb llastima i quan van parlar del Barça, se li queia la baba, això es cert el que has dit noi!!! :wink: :wink:
En concret ho va dir A CATALUNYA RADIO, ho recordes?????

#12 eaudesea

eaudesea

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 109 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 08:58

El primer lleidatà que guanya el trofeu aquest del roland garros, i a set dels millors tenistes nacionals dels ultims anys, un verdader crac.
I crec que aixo que dieu es degut perque es va casar amb una barcelonina i ara viu alli (em sembla que u dic correctament, si me equivocat que algu mu aclareixi), pero això no vol dir que deixi de ser lleidatà, son els seus origens....

Per una part m'alegro que segueixi fent el que li agrada, la llastima es que logicament el seu millor moment ja a passat


Tucho t'he de rectificar perque conec a l'Albert i a la seva dona, que és diu Cristina i va a Lleida per circunstàncies laborals i quan l'Albert la va coneixer vivia a Cambrils...

#13 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 09:01

Perdo pos, gracies per la rectificacio, i molta sort costa, serà dificil pero estic segur que demostraràs el teu orgull

#14 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 09:04

Doncs perfecte , com mes esportistes lledaitans tinguem a l'elit millot ;)

#15 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 09:17

Es un renegat,me la sua lo que faci :evil:

#16 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 09:38

De vegades, no entenc el comportament d'alguns dels nostres usuaris. L'Albert va ser , es i serà un campió en tots els ambits dels joc i com ell diu quan li pregunten d'on és diu de Lleida i per aquest sol fet ja n'estic orgullós de tenir un campió d'un ni més ni menys que de Roland Garros.

Que passa? que si no és del lleida ja no ens pot agradar i li heu de dir de tot. Doncs no senyors. Esteu molt equivocats.

L'Albert viu a Barcelona, perquè té que entrenar allí, perquè tot jugador professional, sigui del que sigui, ens agragi o no ens agradi, ha de marxar cap a la capital de catalunya per continuar la seva carrera i es una oportunitat que no es pot deixar perdre.

Jo no sé vosaltres, però el dia que l'Albert va guanyar el Roland Garros em vaig omplir de gloria i satisfacció, i encara en guardo a l'habitació el poster d'ell amb el trofeu.

Es una gran noticia que l'Albert vulgui seguir un any més, perquè tot campió s'acaba en un dia o altre com passa a tothom.
ANIMS ALBERT.

#17 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2005 - 10:39

Costa => PP

#18 jpua

jpua

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 100 mensajes

Escrito 26 noviembre 2005 - 12:26

L'albert costa es un renegat, que quan va guanyar el roland garros nomes el va celebrar a barcelona....
A lleida la "SEVA TERRA" li van donar pel cul.
Animeu akest pallo k no fara res per lleida.
Nomes eu de mirar l'alzamora quan va guanyar en motos a la 125.
VA venir a lleida i sel va rebre com un campio.
Encara s'espera a l'altre.
Si vol continuar k li petin.

P.D: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: TONTO!!!!!

#19 edunak

edunak

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes

Escrito 26 noviembre 2005 - 01:01

Per mi l'albert sera sempre un dels millors jugadors que ha tingut el tenis profesional, perque ni hi ha molt pocs que hagin aconseguit el que ha fet ell. Ell es del lleida hi estima la ciutat de lleida, ell desde ven petit va tenir que marxar a bcn per entrenar per arribar lluny ja que pre desgracia aqui lleida no tenim instalacions adecuades per la practica del tenis a nivell una mica mes exigen com poden ser challengers o ITF's(tornejos ATP baixos) pero no sols un lleidata a de marxar a bcn si no tambe gent d madrid, canaries, de tot espanya a de marxar a bcn a entrenar perque es on estan les millors clubs a nivell estatal( barcino, bcn, la salut, bonasport....) i si ara esta alli es perque ell te d'entrenar alli com tots els demes, perque no es logic que uns estiguin aqui els altres alla, apart normalment no entren sols sino que queden amb d'altres tenistes per entrenar per saber si estan a bon nivell. En conclusió no s'ha de criticar l'Albert per haver marxat ni res, perque esta montat aixi des de fa temps i no es pot cambiar aixi com aixi.

Es possible que ara no estigui en el seu millor moment pero no es facil ser pare d familia i estar mes de mig any sense vere les teves filles i la teva dona, a tothom li passaria. Apart encara que estigui a baix nivell ell segueix guanyat diners, apart que deixar profesionalent el tennis doncs no es gens fàcil per ell perque ho ha sigut tot per ell en aquesta vida.

Albert ets el millor i sempre ho seras!!!!!!

#20 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes

Escrito 26 noviembre 2005 - 01:09

Es un renegat,me la sua lo que faci :evil:


:?:?:?:?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos