Ir al contenido


Foto
- - - - -

gesta d'australia


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
28 respuestas en este tema

#21 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2005 - 10:25

Doncs Blatter a dit que cuant veu akelles imatges li be ganes de fotrels fora.

#22 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 noviembre 2005 - 11:20

Amb la batalla campal que hi va haver, només creieu que amb algun partit jugat a porta tancada se sanció n'hi haura prou? Au va per favor, si allò fot pena. Ni les tribus indigenes de l'Àfrica ho farien.

Si depengués de mí, ja es podrien anar despedint del proper Europeu i del Mundial de 2010.

#23 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2005 - 11:25

molta sort als australians!! i si es troben a espanya, que no en deixin ni les cendres!!

la veritat es que <font color=red>tambe</font> considero una aberració que la primera selecció d'Oceania només tingui opcions de repesca. La fifa, sempre tant atenta.


Doncs jo no, perquè tenint un equip, tu, jo i qui es vulgués apuntar també arribariem al mundial enfrontant-nos a Illes Fiji, Illes Salomon... sel·leccions a les quals Australia guanya cada any 20,30 a 0 a les fases de classificació. Per això fan jugar tan amb Australia com a Nova Zelanda una repesca si queden campions d'Oceania...perquè el nivell d'alla és baixíssim


vale i els africans que jugen contra tonga...etc

#24 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 noviembre 2005 - 11:51

No no balafiero si et dono la rao, nomes e dit que crec que no els eliminaran, pero jo els sancionaria molt perque no nomes era el public tambe els jugadors

#25 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2005 - 03:55

Jo crec q els fotran fora del mundial del 2010, això és com a tot, si hagués passat a Brasil, Argentina, Alemanya, Espanya, Itàlia,... s'arreglaria amb un tancament del camp algun partit i au, però és Turquia, i no ens enganyem, només amb el 3er lloc de l'últim mundial no tenen prou com per fer força davant de la FIFA i q aquesta els valori lo suficient.

#26 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2005 - 01:28

Jo també ho crec RONDO, i el BLATTER no es perque sigui suís, tot al contrari, sembla un home super imparcial i just, però voldrà que tots els paisos prenguin l'exemple que potser li imposarà la sancio a Turquía perque les demés seleccions, les sevs aficions en prenguin exemple del que els pot arribar a caure.
Jo crec que si que la faran fora del Mundial del 2010, ja va dir el mateix BLATTER que la sanció podría ser exemplar, ja veurem en que queda aquesta sanció.

#27 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 noviembre 2005 - 02:05

Com a minim es mereixen tenir una sanccio exemplar economicament , perque aixo no es torni a repetir , ja que es va donar una imatge molt pobra per al mon del futbol.

#28 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 noviembre 2005 - 03:49

molta sort als australians!! i si es troben a espanya, que no en deixin ni les cendres!!

la veritat es que <font color=red>tambe</font> considero una aberració que la primera selecció d'Oceania només tingui opcions de repesca. La fifa, sempre tant atenta.


Doncs jo no, perquè tenint un equip, tu, jo i qui es vulgués apuntar també arribariem al mundial enfrontant-nos a Illes Fiji, Illes Salomon... sel·leccions a les quals Australia guanya cada any 20,30 a 0 a les fases de classificació. Per això fan jugar tan amb Australia com a Nova Zelanda una repesca si queden campions d'Oceania...perquè el nivell d'alla és baixíssim


vale i els africans que jugen contra tonga...etc


Home no em comparis sel·leccions com Nigèria, Camerun, Tunïssia, Marroc... amb les q hi ha Oceania. Sens dubte no són res de l'altre món però ja és un nivell molt més alt q el d'Oceania

#29 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes

Escrito 21 noviembre 2005 - 03:24

Per cert, si no vaig errat ara q comenteu lo dels països africans m'enrecordat d'algo q vaig sentir a la ser. Suposo q tothom s'enrecorda de com va caure eliminada Camerun a l'últim moment amb el penal fallat per Wome, doncs a la ser aquell dia van comentar q Camerun va començar amb 6 punts menys per sanció per portar aquella samarreta sense manigues.
Potser alguna de les dades es errònea pq ho estic dient de memoria però crec q ho van explicar tal qual ho he escrit.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos