Ir al contenido


Foto
- - - - -

multa al lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
40 respuestas en este tema

#1 lotresa

lotresa

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 20 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 02:38

segons com publique abui el diari SPORT el lleida sera sancionat am 3000 euros per la invasio de camp que i va ave el dissabte, ja que l'arbitre u ba reflecta a l'acta del partit.
que en penseu dels que salten al cam¿?

#2 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 02:58

pues q es te q fer algo per a que notorni a passar. No es pot permetre q amb el malament q esta el club economicament tinguem q nar pagant per les gracietes de 4 crios.

Pero tb quin collons el arbit de posarho a lacta

#3 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 03:07

kins collons larbit, pero diss vai tornar a flipar amb la canalla ostia!!

3000 euros? joder segur que la propaganda akella de la coca-cola no nos done tant!!!

el proxim partit, kuan salti la gent, tots a xiular!!!! pero k no saltin ja

#4 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 03:12

No trobo be ni una cosa ni l'altra. Primer que ja fa temps q es va comentar aquest fet, i es una cosa que ens pasa a cada partit i el club no hi fica solucio. Jo no m'imagino a cap mes camp que no sigo el camp d'esports dins del futbol professional o al acabar el partit salti la gent al camp a jugar a futbol com si fos un camp de regional, aixo no pasa practicament ni a la Bordeta!! Quina serietat de club es aquesta?? i lo fort es que just pitar el xiulet final veus com apareixen 2 pilotes (una de les quals era de basquet) i es fiquen a jugar els crios a la porteria.. i ningu que els hi impedis. Per altra part, tampoc es una "gran" invasio al camp com per fotre una multa de 3.000€... sols son crios, i sense fer cap mal a ningu ni a res. Crec que abans de aixo al club sel tindria que advertir per a q no pases mes. Solucio: Que tornin les valles al camp d'esports!!

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 03:17

home estaria be posar tanques rotllo lliga argentina jajaj, almenys tindram mes puesto per posar pancartes i ens i podriam agafar jajaj, pero bueno, tot es advertir-ho, i ke els mossos facin algo, ke estan alli per jalar pipes i veure futbol gratis, pos ke almenys impedeixin aixo.

#6 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 03:20

quin fill de la gran puta aquest arbitre

#7 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 03:20

px crec k només eren crios els k salten al final dl partit, x aixo ens han de clavar 3000 euros.

#8 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 03:21

:x :x putos crios... ja faria lo que diu bepmaster, una bona xiulada avere si sen adonen que am aquests actes nomes perjudiquen al club...

ara que la federacio... trobo que 3000€ es execiu!

#9 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 38 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 03:44

Durant el partit va haver-hi un moment que va aparèixer un crio i va tirar-li al porter del Tenerife un got de coca-cola sent recriminat practcament a l'instant per la resta de aficionats q estaven davant, no ho entenc, com diu Ilerlleida el Camp d'Esports deu ser el ùnic cas del futbol professional on els crios salten al acavar el partit al camp.

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 08 noviembre 2005 - 03:55

Lo de aquest arbit te delicte..
l'any passat ens roba a Tarragona i ara aixó...

Ja ho diu el refrany . Valencià i home de bé....................... :twisted: :twisted: :twisted:

I aquest tema dels putos crios que fins i tot deuen de entrar de fanc!!!
Cagonlaputa!!!

No tenim dues noticies seguides bones... :twisted: :twisted: :twisted:

#11 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 04:49

Tema balles suposo que seria una bona solució, però per a la visivilitat del partit no massa jo crec...!
Comparteixo l'opinió en quan a l'exessiu de la multa...tot i que suposo que l'arbitre no la ficat, sino k a set el comite...! Però l'arbitre li diem "capullo" per haveru konstat en acta!

#12 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 04:53

Les valles és imposible. Les van treure per una normativa o algo així.

#13 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:16

Home, jo vaig ser dels primerts i continuo dient que els pobres nanos no van fer res dolent, ni que volguessis agredir l'arbitre, quina injusticia, no es pot aguantar tanta injustícia, els nanos no en tenen la culpa pobres, simplement volen algun autograf dels seus idols, res més.

Això :evil: :evil: :evil: , es culpa d'aquest malparit d'arbitre MATEU LAHOZ, que clar d'alguna manera o altra la tenía que liar i mira........au , a putejar una estona el Lleida!!!!GERRRRRRRRRRRRR :x :x :x :x

INNOCENTS=NENS QUE SALTEN!!!!!!!
CULPABLE=MATEU LAHOZ!!!!!!! FORA AQUEST PALLÚS DE L'ARBITRATGE!!

P.D:Que pagui ell la multa, no el fot............. :evil: :evil:

#14 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:46

Jo vaig encetar un post fa temps avisan't de la possibilitat d'una multa, i molta gent va dir que lo dels nens era inofensiu... Pues ja la tenim!

Les lleis són les que són, i si no volem multes les hem de complir. A part, trobo que aquesta llei es indiscutible, el camp és pel que és, a més els crios que salten fan el que volen. Uns animen als nostres jugadors (el que cal) però d'altres insulten als arbits, rivals o be salten només per que els fa grácia.

#15 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 1 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:51

Si bueno tens raó però que hi vols fer?????Impedir-los que saltin al Camp????Ui , doncs ho portes clar, faran lo que els donarà la gana, fa falta a la canalla que els diguis una cosa perque en facin el contrari.
Digam-ho a ami que porto un equip de nois de 12 anys, i per molt que em foti dur, quan no els controlo foten els que els rota, així de clar.
Ojalà hi hagues alguna mesura, però crec que serà inútil, però en fi....

La culpa es de MATEU LAHOZ, que sempre que veu el Lleida li entren ganes de fastidiar-nos......... :evil: :evil: :evil: El culpable es ell i la seva maleida prepotencia.....

#16 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 06:56

els dels peto verd podrien fer algo més (ja veuras com ara el club, després dels 3000 euros de multa els tocara una mica la cresta pq controlin una mica més) i la mateixa gent del públic també podem fer la nostra si veiem uns crios disposats a saltar.

Encara que sembli impopular i cabrón, si veieu crios disposats a saltar s'els hi ha d'impedir, pel be de la U.E. Lleida.

#17 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes

Escrito 08 noviembre 2005 - 07:20

Al barça, no li van fotre 4000 euros??? quin greuge comparatiu per la xorrada del camp d'esports que ja es de 3000 :evil:

#18 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes

Escrito 08 noviembre 2005 - 08:04

Cony de crios.
Jo ja ho vaig dir en un altre post que aquests crios només salten a fer el ruc, perdem o guanyem i particularment em fan molta ràbia.

#19 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes

Escrito 08 noviembre 2005 - 08:05

El bar$a es molt bar$a i amb el zapatero encara més! VISCA EL LLEIDA!

#20 SoNiC

SoNiC

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes

Escrito 08 noviembre 2005 - 08:44

sempre passa lo mateix... al club petit a foterlo tant com es pugui... anda que no o sap be ni res el arbrit que el lleida va molt malament de diners... pero mira, anem a tocar lo que no sona...

el nostre club sempre ha estat un objectiu per els arbrits per fer mals arbritatjes i aprofitarse de que som un club humild!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos