Ir al contenido


- - - - -

2x1


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#21 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 septiembre 2004 - 11:57

o un 12x1 aixi i va tota una familia...... qi vulgo verel lleida qe pago qe nos tan car com altres


Tucho: Quan diem 2x1 o 3x1 vol dir pagant. Pagant un abonament per veure futbol i basket, o futbol i basket i hoquei, a un preu atractiu que permeti compartir massa social. Que anem escassos d'aquest be. I que en les lleis del mercat s'utilitza habitualment aquest concepte. I qui vulgui portar tota la familia, si son dotze, doncs que pagui 12 (3x1). Que es tracta de motivar a la gent per que aixequin els culs del sofà de casa. I es tracta de facilitar a la gent que no tenen recursos economics suficients per pagar dos abonaments, però que tenen recursos d'un altre tipus, puguin anar al Camp d'Esports, per uns quants quartos més.
Tucho, company, de bon rotllo, que Lleida no és Barcelona, i si no es porten a terme iniciatives d'aquest tipus, no omplirem el Camp d'Esports si no és a expenses d'un hipotetic ensorrament del Basket Lleida, o del Hoquei Lleida. I això, segur que no ho volem cap dels que som per aquí.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#22 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2004 - 12:21

una solucio de k es facin socis i ke vagin aficionats al camp es k el lleida guanyi partits i mes partits. :x

#23 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 septiembre 2004 - 12:51

bidekari si em de motivar la gen per na al cam desports mal.... aixo a de sortir de dins..... els bons lleidatans u portem dins aixo.

Jo soc soci dels dos ja u e dit moltes vegades pq de momen economicamen mu puc permetre i pq sentols colors de tot lesport lleidatà.... i si no soc de mes llocs es pq no magraden tan aqeis esports xo els desitjo lo millo

I tu tranquil aqui tot bon roio, tu i jo anem cap al mateix objectiu: animar lunioesportiva




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos