la primera regional!!!
Escrito 28 octubre 2005 - 07:40
Escrito 28 octubre 2005 - 07:46
#3 Guest__*
Escrito 28 octubre 2005 - 08:19
Però es veu que es molt bon davanter, i va quedar pichichi de Primera Regional fa dos anys,quan va quedar campió de Priemra Regional, em sembla sentir que va marcar 29 o 30 gols. Molt bé!!!!!!!
El Tremp va molt malament, i mira que te un camp de futbol cullunut, mega-cullunut, però no ho se, si es perquè no tenen gent o peles o que,però estan força avall...........
I el líder es l'Andorra, oi??????Que va empatar al csmp del Guissona a 1.
Jo em conec molt bé la Primera Regional de Barcelona, però no ve al cas aquí, jejej :wink: :wink: :wink:
Escrito 28 octubre 2005 - 11:21
El que has dit que es poc disciplinat....t'equivoques,si no saps ben be les coses no les digues perque t'asseguro que no és veritat.
Escrito 28 octubre 2005 - 11:26
Quan la Pobla stava a preferent, el Puchi es va perdre tota la primera volta xk tenia de ferse karrec de la granja i sempre està condicionat x aixo!tot i aixo es un gran jugador!
Del Borges destacaria pel damunt de tot el porter Raul i un central de 19 anys k es diu Marc Andreu.n es complique mai i te clase!
VISCA EL LLEIDA I EL BORGES!!JEJEEJ
Escrito 28 octubre 2005 - 11:35
Escrito 28 octubre 2005 - 11:44
Escrito 29 octubre 2005 - 12:51
Escrito 29 octubre 2005 - 12:59
#10 Guest__*
Escrito 29 octubre 2005 - 01:08
Això sí diuen que es molt bon tio, gran persona, i gran futbolista per jugar a Primera Regional, i per qualitats futbolistiques podría estar molt més amunt delq ue està actualment, i lo de la granja es cert, treballa molt, però una mica indisciplinat a l'hora del futbol també m'hohan dit que es cert, i el coneixen........així que, millor que ells no m'ho dira ningú, perque són d'allà!!!!! :roll: :roll: :roll: :wink:
Escrito 29 octubre 2005 - 01:45
PD: Es cert que certes nits se'l veu per Tremp, el k nose es si el dia abans del partit.
Escrito 29 octubre 2005 - 11:17
Escrito 29 octubre 2005 - 11:26
Escrito 29 octubre 2005 - 11:32
ei nois, si es lo mes normal del mon veure un tio de festa!!! el xaval es jove i com que no es guanya la vida daquest esport dixeulo fer!!!
tens més raó que un sant!!!!
Escrito 30 octubre 2005 - 09:22
clar que si, si es guanyes la vida am el futbol o aixo li dones el pa, les critiquen que esta tenint per aqui serien justificades, pero com que no es el cas trobo que nesteu fent un gra massa.ei nois, si es lo mes normal del mon veure un tio de festa!!! el xaval es jove i com que no es guanya la vida daquest esport dixeulo fer!!!
tens més raó que un sant!!!!
Escrito 30 octubre 2005 - 11:09
#17 Guest__*
Escrito 30 octubre 2005 - 01:15
Jo he estat a la Primera Regional de Barcelona, al grup 2 concretament, al Hebron Taxonera, i al grup 4 C.F.Palau. :P :P :P
I a Lleida, vam jugar amb el Palau, contra el citat Conca d'Allà, un partit amistós, jugat a Figuerola Orcau , m'ho vaig passar molt bé, perque també la penya era molt enrollada, i ens van recomenar un restaurant-brasería a Isona, que es menja molt bé.
També recordo, que no vam jugar amb jutges de linia, i nosaltres vam preguntar perque no???I ens van dir amb to de cachondeo, que el pressupost no arribava per tant, ajajajja :lol: :lol: :lol: ,molt bona aquesta !!!!!!! :wink: :wink: Vam guanyar, però aquell dia, reconec, que el resultat a ser el de menys.........
Del Pobla de Segur, he anat a veure'ls jugar un cop, contra precisament el Tremp, partit que va significar l'ascens matemàtic del Pobla de Segur a Preferent,m partit que va acabar golejant el Pobla de Segur per 4 a 0, amb un festival PUCHI, em sembla que en va marcar dos, i un joc vertiginós i electric dels de la Pobla, IMPRESSIONANT!!!!!!!Per ser de 1a Regional, molt i molt bó!!!! :o :o :o :wink:
Escrito 30 octubre 2005 - 01:32
El Jou aket del borges es un bon jugador xo n es un davanter centre, juga més km de 2a punta o extrem tipo Messi.
Avui us deixare el resultat del borges-pobla!
visca la 1a regional!!!jejej
#19 Guest__*
Escrito 30 octubre 2005 - 01:40
Aiiiiiiiiiiiii,quins records, jejejej
Escrito 30 octubre 2005 - 01:46
Va jugar 3 anys a l'atletic segre, i després va tornar al equip del seu poble.
Un crack al futbol i molt bona gent.
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos