Ir al contenido


Foto
- - - - -

la primera regional!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
38 respuestas en este tema

#1 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 octubre 2005 - 07:40

Enkara k sembli estrany algu dels k steu aki deu seguir la 1a regional, hi ha jugadors interessants k podrien jugar a un ekip de 3a div, m'agradaria q fessiu kmntaris al respecte i fikessau l'onze ideal si aneu seguint la categoria!Animeu-vos i viska el lleida!

#2 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 octubre 2005 - 07:46

jo no la segueixo pro normalment miro com va lequip del sunyer on i tinc parents. trobo qesta amb una bona categoria per tindre un poble tan petit. lo que pase es que ha de patir bastan per salvar la categoria.

#3 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 28 octubre 2005 - 08:19

Parlo del vostre del de Lleida, hi ha el Pobla de Segur i el Tremp, el pobla de Segur hi juga el germà del PUYOL, que es diu PUCHI, es davanter centre, juga molt bé, però te un problema................que es veu que es molt poc disciplinat, va molt a la seva i es veu que ha tingut molts piques amb l'entrenador, això es diu............. :roll: :roll: :roll:

Però es veu que es molt bon davanter, i va quedar pichichi de Primera Regional fa dos anys,quan va quedar campió de Priemra Regional, em sembla sentir que va marcar 29 o 30 gols. Molt bé!!!!!!!
El Tremp va molt malament, i mira que te un camp de futbol cullunut, mega-cullunut, però no ho se, si es perquè no tenen gent o peles o que,però estan força avall...........
I el líder es l'Andorra, oi??????Que va empatar al csmp del Guissona a 1.

Jo em conec molt bé la Primera Regional de Barcelona, però no ve al cas aquí, jejej :wink: :wink: :wink:

#4 canyo

canyo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 octubre 2005 - 11:21

el germà del puyol es va retirar lany passat,i perque ho sapigues,sa retirat perque ja te 30 anys i ja n'esta cansat.
El que has dit que es poc disciplinat....t'equivoques,si no saps ben be les coses no les digues perque t'asseguro que no és veritat.

#5 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 octubre 2005 - 11:26

Jimmy doncs akest diumenge el Borges k es el meu poble, juga kntra la Pobla de Segur.Deien k el Puchi era el germà bo xo k la seva dedicació a la ramaderia familiar n li va permetre jugar a una categoria superior.
Quan la Pobla stava a preferent, el Puchi es va perdre tota la primera volta xk tenia de ferse karrec de la granja i sempre està condicionat x aixo!tot i aixo es un gran jugador!
Del Borges destacaria pel damunt de tot el porter Raul i un central de 19 anys k es diu Marc Andreu.n es complique mai i te clase!
VISCA EL LLEIDA I EL BORGES!!JEJEEJ

#6 canyo

canyo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 octubre 2005 - 11:35

realment creus que no va jugar la 1a volta a preferent per la feina???sent germa del puyol????jejeje,n va jugar perque ja es volia retirar, a la 2a volta el van convencer i va tornar a jugar. Ell és el bo,si,però quan es van fixar en ell ja era massa gran

#7 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 octubre 2005 - 11:44

a vegades ser germà del puyol n ues tot!si a ell li agrada kuidarsen de la granja es problema seu.n va jugar x aixo, va fer unes declaracions al diari Segre.al final els companys el van convencer xk al- juges els partits a casa!

#8 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2005 - 12:51

El germa de Puyol tinc entes que no va a desplaçaments a fora de la Pobla si en te ganes i va i si no no , algo aixi em van comentar , estic d'acord amb tots vosaltres de que el Germa del Puyol es un grandios jugador pero li falta serietat.

#9 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2005 - 12:59

els animals no entenen de festes, de diumenges, de partits, d'entrenos... cada dia al igual que naltres tenen les seves necesitats i s'els ha d'atendre.

#10 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2005 - 01:08

CANYO, i tant i tant, se el que dic..........Els meus col.legues de Tremp l'han vist moltes vegades de juerga per Tremp, presisament, en nit abans de partit i fins altissimes hores de la matinada i ben entrat el matí, no veus que tothom o gairebé tothom el coneix??????i a Tremp encara més, que es on hi ha més esta que no a la Pobla de Segur, que no hi ha res, o poc.........A Tremp hi han molts bars i alguna discoteca.
Això sí diuen que es molt bon tio, gran persona, i gran futbolista per jugar a Primera Regional, i per qualitats futbolistiques podría estar molt més amunt delq ue està actualment, i lo de la granja es cert, treballa molt, però una mica indisciplinat a l'hora del futbol també m'hohan dit que es cert, i el coneixen........així que, millor que ells no m'ho dira ningú, perque són d'allà!!!!! :roll: :roll: :roll: :wink:

#11 Flax

Flax

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 442 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 octubre 2005 - 01:45

Es cert, a Puchi li agrada massa la festa per haver fet algo al món de futbol. A més, tot i que tenia qualitat, per aixó de correr no valia ja que era bastant ganso. En fi, que tot i ser molt bon futbolista va es va anar "descraciant" ell.
PD: Es cert que certes nits se'l veu per Tremp, el k nose es si el dia abans del partit.

#12 canyo

canyo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2005 - 11:17

jajaja, es nota que sou de tremp o relacionats amb aquet poble. La ràbia us corre per les benes...em sembla bé que en penseu això d'ell,però jo he jugat am ell i sempre es el que tirava del carro i corria com un cabró,com el que més!!

#13 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 octubre 2005 - 11:26

ei nois, si es lo mes normal del mon veure un tio de festa!!! el xaval es jove i com que no es guanya la vida daquest esport dixeulo fer!!!

#14 canyo

canyo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 octubre 2005 - 11:32

ei nois, si es lo mes normal del mon veure un tio de festa!!! el xaval es jove i com que no es guanya la vida daquest esport dixeulo fer!!!


tens més raó que un sant!!!!

#15 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2005 - 09:22

ei nois, si es lo mes normal del mon veure un tio de festa!!! el xaval es jove i com que no es guanya la vida daquest esport dixeulo fer!!!


tens més raó que un sant!!!!

clar que si, si es guanyes la vida am el futbol o aixo li dones el pa, les critiquen que esta tenint per aqui serien justificades, pero com que no es el cas trobo que nesteu fent un gra massa.

#16 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 octubre 2005 - 11:09

Jo jugo a la 1era Regional, concretament al Torrefarrera, eqauip que en princpi tindriam q estar aspirant a l'ascens aquest any, pero a causa de que hem jugat tots els partits fora a causa de que estaven sembrant el nostre camo, sols hem aconseguit 7 punts en 6 jornades... pero be, aquesta setmana ja juguem a casa i esperem recuper-nos... :lol: Del Puchi dir que es molt bon jugador, pero a jo me va semblar una mica gos quan vaig jugar contra ell l'any pasat. Lo que si q es veritat es q es molt bon paio, ja que quan la bola estava fora o alguna cosa, es ficava a parlar amb jo que el marcava i molt majo el nen. Del Pobla destacar Plantcheria, es impresionant! Extrem dret de 20 any, molt rapid i amb molt bon regat, es una bala. Tambe eh sentit que comentaven per aqui un central del Borges.. i jo la veritat, del Borges, q vam jugar aquesta temporada contra ells.. sols vaig vere aixi q destacava el Jou, q es el germa del meu millor amic, es davanter centre i a militat entre altres equips al Balaguer l'any del play off d'ascens i al Terol. els vam guanyar. :P i del Sunyer dir que es un equip mes q justet... pero que jugar al seu camp es una encerrona.. es un camp enano i a sobre els arbits van molt condicionats.. natros akests any ens vam quedar amb 9, un penal inexistent en contra i el primer gol per una falta seva.. un fastic de partit. Tambe hi ha un jugador que es diu Pros, al Bellpuig, davanter un xic vetera, del rollo Ronaldo... osigui, no te fot re en tot el partit, es pasa tota l'estona criticant els seus companys, pero kuan li cau la bola als peus a la frontal de l'area, ja la tens a dins.. te molta calitat. Be, me asat d'escritura hem sembla... :oops: perdo!!

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 30 octubre 2005 - 01:15

No, no. Molt interessant el que has escrit, així em vaig informant dels jugadors de Primera Regional de Lleida.
Jo he estat a la Primera Regional de Barcelona, al grup 2 concretament, al Hebron Taxonera, i al grup 4 C.F.Palau. :P :P :P

I a Lleida, vam jugar amb el Palau, contra el citat Conca d'Allà, un partit amistós, jugat a Figuerola Orcau :D :D :D , m'ho vaig passar molt bé, perque també la penya era molt enrollada, i ens van recomenar un restaurant-brasería a Isona, que es menja molt bé.
També recordo, que no vam jugar amb jutges de linia, i nosaltres vam preguntar perque no???I ens van dir amb to de cachondeo, que el pressupost no arribava per tant, ajajajja :lol: :lol: :lol: ,molt bona aquesta !!!!!!! :wink: :wink: Vam guanyar, però aquell dia, reconec, que el resultat a ser el de menys......... :D :D :D
Del Pobla de Segur, he anat a veure'ls jugar un cop, contra precisament el Tremp, partit que va significar l'ascens matemàtic del Pobla de Segur a Preferent,m partit que va acabar golejant el Pobla de Segur per 4 a 0, amb un festival PUCHI, em sembla que en va marcar dos, i un joc vertiginós i electric dels de la Pobla, IMPRESSIONANT!!!!!!!Per ser de 1a Regional, molt i molt bó!!!! :o :o :o :wink:

#18 Arnau10

Arnau10

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 392 mensajes

Escrito 30 octubre 2005 - 01:32

K kntra val3 n fes un bn partit es una cosa xo krek k am un o dos anys sera dels 3 millors centrals de la categoria!i sino al tiempo.jeje!
El Jou aket del borges es un bon jugador xo n es un davanter centre, juga més km de 2a punta o extrem tipo Messi.
Avui us deixare el resultat del borges-pobla!
visca la 1a regional!!!jejej

#19 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 30 octubre 2005 - 01:40

VISCAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!
Aiiiiiiiiiiiii,quins records, jejejej :D :D :D

#20 qaixal

qaixal

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.320 mensajes

Escrito 30 octubre 2005 - 01:46

Ilerlleida, no se si parles del mateix, pero de la Pobla jo conec un Plancheria, que és extrem, pero zurdo i te 23 anys, aixó si, te un regat i un xut que impresionen bastant.

Va jugar 3 anys a l'atletic segre, i després va tornar al equip del seu poble.

Un crack al futbol i molt bona gent.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos