Ir al contenido


Foto
- - - - -

camp ciutat jardí


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
43 respuestas en este tema

#1 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 10:45

Com eu pogut llegir el Cadet A del Lleida avui a guanyat ala Gramanet en un gran partit per 2-1...ara anant per la web oficial de la Federacio Catalana m'he trobat un post d'un jugador de la Gramanet dient el seguent! PREPAREUSE!

#2 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 10:45

no se como decir esto pero es la pura realidad el campo del lleida es una verdadera broma, la gente que se mete un viaje de 2 horas minimos i se encuentra con ese campo le entran ganas de vomitar yo no lo entiendo como se puede jugar en ese campo ke solo era de broma i esto lo digo mui en serio ese campo habria que prohevirlo.
1- por que las lesiones en ese campo son mui frecuentes es que en un campo en ke encuentrea 10 metros quadraos de cesped i todo lo demas barro es mui facil torcerse un tobillo o cosas peores i las instalaciones mui penosas.
I es que verdaderamente para encontrar una virtud a este campo aunque sea minima es imposible todo esta mal.
I lo vuelvo a repetir la federacion tiene que exar un ojo a este tema ya por los jugadores i un campo en estas condiciones es inaceptable.


I ablando ya de otras cosas de la gente ke es mui lista en el foro de que el lleida en su campo es mui bueno i lo va ganar todo yo diria 2 cosas sobre este tema.

Yo como jugador en ese campo me daria verguenza jugar i formar parte de un equipo ke mantiene unas instalaciones tan penosas como esas.

La otra razon ess que esos campos solo sirven a los que no saben jugar como el lleida i entonces se tienen que buscar este campo pa que nadie pueda jugar al futbol.

Lo siento pero esa no es la manera para ganar puntos.

A i los arbitros de fuera ke no barran tanto para casa porfavor solo se pide un poco de respeto a los equipos que vienen de fuera solo eso que les respeten.

Ya no puedo escribir mas sobre este tema por que me ha indignado muxo leste tema.

OpinaR SOBRE ESTE TEMA SI KEREIS ESTA ES MI OPINION SOBRE ESO POR QUE CAMPO NO SE PUEDE LLAMAR.

#3 uelleida_02

uelleida_02

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 266 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 10:47

Que en penseu vosaltres d'aixo? Si algú es sent indignat sobre aquestes "akusasios, critikes" aquí te la web, es pot registrar i kntestar al xabalin!
http://www.futbolcat...pic.php?t=13106

#4 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 11:18

i tant qestic indignat!!! pro com satreveix a dir aixo qet tio. no te ni un dit de front! aqui cadascu te el seu camp i nia de pitxors i de millors qel del lleida pero no nia per a fer una critica aixi. jo per la meva part el trobo perfecte el camp i no es lunic on ienat. lo q pase q aqet tio deu esta tocat del bolet. am aqet tio lem de fica a caldo, de la grama avia de se, no en tenen ni idea de lo q es el futbol, u van demostrar quan van venir aqui. el camp ara pode no esta en les millors condicions pero no nia per a tant ome ! qes pense aqest q els camps de futbol an destar b pel seu gust o q? si algu el coneix ja li podeu dir de part meva q senvaixi a pendre pel sac am un atre puesto q aqui no hi fa res.

#5 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 11:35

8O Aixo ha dit??? Es increible, quina poca vergonya que te la gent, com es capaç de dir aixo?? Ja no saben d'on treure les excuses, eh? Doncs si, realment indignant...

#6 aem3

aem3

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 204 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 11:37

home sa pasat una mica vale que el camp estigui fet una merda pero jo e vist el partit i crec que te el mateix risc el lleida que la gramanet...i sense dubte avui el lleida su mereixia guanya !!!!i una altra cosa no m'enstranya que se queixin ...clar alli juguen al camp de la grama i no veguis com xane jo vaig anar jugar i puf...una pasada pero ....amb alguna arma a de salvar la categoria no???

#7 Dimoniet

Dimoniet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 290 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 11:39

JAJAJAJAJJAAAAAAAAAAAAAJAJJAJAJA e tio no me agas reir mas ke por hoy tengo suficiente si tu mismo no sabes lo ke dices ablas por ablar i eso al final se acaba pagando si fuerais mejores irias segundos terceros como va la gramanet perro vosotros vais por abajo i si solo sabeis jugar en ese campo con los puntos de casa solo, no se gana xaval pero da= te as emocionao muxo ganando pues que lo disfrutes xaval

(Extret de http://www.futbolcat...pic.php?t=13106)
Mare meva!! Quin tio mes repelent >_< No el soport...

#8 Juanpi

Juanpi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 380 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 11:47

No conozco el campo,pq no vivo en Lleida,pero estos comentarios son fruto de la impotencia de la gente.
Cada uno aprovecha sus armas,y si el campo del lleida tiene esas,pues nada chavalin apechuga,juega en el bernabeu o en el nou camp,si te vale.
Lloradito se viene de casa,y sino no juegues y dedicate a otra cosa,no te jode

#9 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 11:47

weno q el camp estigui en mal estat vale, pero es q a mes dinsultar aqest tio a ua menyspreat tot, asta les instalacions. aqest nomes es un desgraciat qens te mania i punto.

#10 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 octubre 2005 - 11:48

Té raó en que és vergonyós lo del camp de Ciutat Jardí (suposo que es refereix a aquest camp).

En lo que no té raó és en que el Lleida s'ha buscat aquest camp de futbol perque no sap jugar al futbol i així tenen avantatge. Tant de bo fos això. La realitat és que juguem en aquest camp perquè no en tenim un altre en millors condicions, i mira que això és difícil.

#11 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2005 - 12:34

m'ha dolgut molt el que ha dit aquest xaval. És veritat que el camp dl lleida està en mal estat per`que les pagui ell les reformes, tothom ja sap com està l'economia del club i no tenim pas que sentir-nos vergonyosos dl lleida per això, perquè llavors si que no estimarien realment el nostre club am les seves virtuts i els seus defectes.Del lleida fins a la mort

#12 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 octubre 2005 - 01:16

ke els follin als de la grama, menys queixarse i mes jugar, si tant es queixen, que es fotin gespa natural com els equips de debó que collons!

#13 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2005 - 10:13

El primer que ha de fer aquest "bon home" es aprendre a escriure.

#14 BiLly_thE_KiD

BiLly_thE_KiD

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 698 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2005 - 10:42

El primer que ha de fer aquest "bon home" es aprendre a escriure.


Tens raó, Així potser algú se'l pendria seriosament.

#15 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2005 - 11:49

En part tenen rao , Ciutat Jardi fot vergoña , i esta molt malament , pero les coses es demanen be , educadament i escribin be .

#16 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 4 topics

Escrito 16 octubre 2005 - 12:11

............

A i los arbitros de fuera <font color=red>que</font> no barran tanto para casa porfavor solo se pide un poco de respeto a los equipos que vienen de fuera solo eso que les respeten.

..........



Venvingut a la realitat xaval!!



Això passa a tot arreu!!! Hi ha vegades k t'afavoreixen més, i altres menys, ves-ne aprenent!!!!

#17 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 16 octubre 2005 - 12:45

El primer que ha de fer aquest "bon home" es aprendre a escriure.


Tens raó, Així potser algú se'l pendria seriosament.


Al igual. :wink:

#18 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 16 octubre 2005 - 06:42

No m'extranya que hagi dit això un de la Glamanéee, ells sí que son `penosos i lamentables i d'acord amb XINXI, ells si que hauríen de tenir un camp de gespa natural i no allò de gespa articficial que sembhla de fira, es patetic i lamentablei lo que ha dit aquest nano, si el camp està tan malament i osties..............bla bla bla bla bla............jo amb els nanos juguem amb un camp puitjors, millor dit,e n camps pitjors i uan perdem no busquem excuses com aquestes, quina vergonya de pavo!!!!!!!!!!
L'únic que se li te de perdonar es que es molt jovenent i a vegadfes les derrotes es magnifiquen, s'han vist superats i els ha fet rabia i punt iq ue no busquin ni excuses ni tonteries........... :evil: :evil: :evil: Que juguin i que callin, que cullons!!!!!!!!!
Buahh, son de la Glamané, que espereu...... :twisted: :twisted: :lol:

#19 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 17 octubre 2005 - 04:36

estic dacord que el camp esta fet una merda, pero dir que u fan per guanyar... de lo mes penos que he sentit ultimament... a mes per lo que he sentit del seu... pot ser molta gespa artificial i polles pero esta tan mal fet que quedati... a mes com algu ha dit per aqui si esta malament esta pels dos equips.

PD: si que es pijet aquest paio! algun dia lauriem de portar a jugar am camps destos de terra que encara estan pitjor i que quan plou hi ha un pam de fang, llavors potser callaria una mica mes la boca...

#20 Guest__*

Guest__*
  • Anónims

Escrito 17 octubre 2005 - 05:41

Exactament PIXTIC, jo te'n puc dir varis de quan jugava al Palau si vols, camps com el del Castellterçol, Riuprimer, Gurb, Seva, Campdevanol, etc etc etc.........i això de Barcelona provincia, de BCN CITY el de Satalia del Poble Sec o el mateix Taqxonera de la Vall d'Hebrón, quan plovia selbava llò un rally més que un camp de futbol. :lol: :lol: :lol:
De Girona, el camp del Cadaqués també te més tela marinera i el de l'Estartit.
De Lleida, el mateix del Vielha, gespa natural, a mitges, perillosíssim i el del Ribera d'Ondara(no hi he jugat aquí......, però també pffffffff).
De Tarragona no hi he jugat en cap, però que millor exemple que el mismissimo camp del Nàstic oi???????? jojjoojojojojojo :lol: :lol: :lol: :lol: Ja representa a tota la provincia allò!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos