Ir al contenido


Foto
- - - - -

Crónica ficció de l'U.E. Lleida.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
44 respuestas en este tema

#21 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 07:22

Lleida, 23 de Maig de 2025. Agència Catalana de Noticies.

Ahir a les 19,15 hores, la plantilla i directiva de l'U.E. Lleida aterrava a l'aeroport internacional d'Alfès a bord d'un jet privat del club. Una munió colosal d'aficionats que volia retre una benvinguda apoteósica als flamants campions d'Europa, va convertir la terminal de vols internacionals en una olla a pressió de banderes blanc-i-blaves i senyeres. A la sortida, i durant el trajecte que separa l'aeroport de la capital, centenars de motards abillats amb banderes i bufandes del club van envoltar l'autocar, i el van acompanyar fins a les portes de Lleida. A causa del colapse monumental que es va formar en totes les entrades de la ciutat, produit per la massiva afluència d'aficionats que arribaven dels pobles i viles dels voltants, els cossos de seguretat van parar l'autocar al pont de Gardeny, i els jugadors i directius van haver de fer el darrer tram del trajecte, fins a la Paeria, a peu. Van recorrer envoltats per milers d'aficionats la banqueta de les facultats, van salvar el riu pel Pont de la Universitat, i per la banqueta vella van assolir el palau de la Paeria. A les 20,23 hores eixien jugadors i directius al balcó de la Paeria i oferien a l'afició la copa que els acredita com el millor equip del continent. Una riada humana (més de 100.000 persones segons calculs de la Delegació de Governació) que es concetrava a banda i banda del riu, des del Pont Vell fins el de Gardeny, va esclatar de joia, i va corejar fins a l'extenuació els noms dels seus idols. Tot seguit, es va donar pas als parlaments dels capitans, de l'entrenador, del president i del Paer en Cap, que l'afició va cel.lebrar entusiasmada. A les acaballes dels parlaments, un espectacular castell de focs, va trencar el cel de Lleida, formant figures emblemàtiques tals com la flor de llis, la bandera del club i la senyera de Catalunya, que van fer embogir la gernació que els contemplava.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA



De les quals més de 60.000 son socis del club. I van al nou estadi Tatxo Benet stadium :D Que te una capcitat de 70.000 espectadors i esta construit damunt del historic Camp d'Esports. :D :D :D

#22 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 15 octubre 2005 - 07:45

podries fer una sobre el cesament de rúbio com a entrenador.

#23 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2005 - 07:05

podries fer una sobre el cesament de rúbio com a entrenador.


:lol: :lol: :lol: No cal, company Mob. Si les coses son com han de ser en poques hores, o dies, la directiva reaccionarà com s'espera que ho faci. Mentre tant esperem esdeveniments i confiem que la directiva encerti a trobar un professional (de la casa o de fora) que faci reaccionar l'equip.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#24 Demi

Demi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 141 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2005 - 11:30

http://www.0800paris..._es.asp?pub=Ghp


Ja tinc la reserva feta

Ens veiem!

#25 -LoPs-

-LoPs-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 395 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 diciembre 2005 - 11:49

ja tinc 2 redaccions de catala!!xDDD el segon trimestre millorare!!!jaja

#26 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 diciembre 2005 - 02:02

Qué cabrón Lops, xD vigila que no hi hagi ningú de la teva classe aqui, avere si te cobrarà per no dir-li al profe d'on as tret aquesta meravellosa redacció, :wink:

#27 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 diciembre 2005 - 02:23

ja tinc 2 redaccions de catala!!xDDD el segon trimestre millorare!!!jaja


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Genial escrit Bidekari :P :P :P :P :P

#28 bauli

bauli

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 diciembre 2005 - 11:49

ets un autèntic crack bidekari!se m'han posat els pels de punta, gairebé m'emociono, tot axo k has escrit és la representació del somni lleidatà.....els clubs no es fan grans en un dia...sempre he pensat i he mantingut l'esperança de veure el Lleida entre els més grans d'Europa abans de morir......visca akest klub i visca la terra ferma!

#29 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 diciembre 2005 - 12:22

podries fer una sobre el cesament de rúbio com a entrenador.


aixó supera la ciencia-ficció :lol:

#30 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 06 diciembre 2005 - 10:35

BIDEKARI, tio he de reconeixer que m'ha encantat anar fins al 2025, tio, ha estat uyna experiencia al.lucinant i frnacament ho has fet molt bé e imaginativament, molt i molt bé, m'has fet somiar i tot, jejej :lol: :lol: :wink:

Ojala algun dia poguem aconseguir el que has escrit, soimiar es gratis que diuen però això......sembla més que un somni.........
Futura realitat??????? :wink: :wink: Déu m'escolti!!!!!!

VISCA EL LLEIDAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
CAMPIONS D'EUROPAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

#31 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 diciembre 2005 - 01:43

http://www.0800paris-hotels.com/index_es.asp?pub=Ghp


Ja tinc la reserva feta

Ens veiem!


No la perdis de vista, companya, i tant de bo tots ho haguem de fer.





SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#32 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 diciembre 2005 - 01:46

ja tinc 2 redaccions de catala!!xDDD el segon trimestre millorare!!!jaja


:lol: :lol: :lol: Pensa per un moment que jo podria ser el teu professor de català. :lol: :lol: :lol:

Misteri.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#33 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 diciembre 2005 - 01:48

Qué cabrón Lops, xD vigila que no hi hagi ningú de la teva classe aqui, avere si te cobrarà per no dir-li al profe d'on as tret aquesta meravellosa redacció, :wink:



Gràcies a tu també Redmon.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#34 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 diciembre 2005 - 01:51

ja tinc 2 redaccions de catala!!xDDD el segon trimestre millorare!!!jaja


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Genial escrit Bidekari :P :P :P :P :P



Gràcies, company Asroc. Venint de tu m'afalaga especialment. Tant de bo algun dia es vegi complert aquest somni col.lectiu, i ho poguem cel.lebrar tots plegats la gran familia lleidatanista, els de sempre i els que es van afegint que benvinguts siguin.

Salutacions, company.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#35 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 diciembre 2005 - 01:53

BIDEKARI, tio he de reconeixer que m'ha encantat anar fins al 2025, tio, ha estat uyna experiencia al.lucinant i frnacament ho has fet molt bé e imaginativament, molt i molt bé, m'has fet somiar i tot, jejej :lol: :lol: :wink:

Ojala algun dia poguem aconseguir el que has escrit, soimiar es gratis que diuen però això......sembla més que un somni.........
Futura realitat??????? :wink: :wink: Déu m'escolti!!!!!!

VISCA EL LLEIDAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
CAMPIONS D'EUROPAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D



Gràcies, Jimmy.


SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#36 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 diciembre 2005 - 02:01

ets un autèntic crack bidekari!se m'han posat els pels de punta, gairebé m'emociono, tot axo k has escrit és la representació del somni lleidatà.....els clubs no es fan grans en un dia...sempre he pensat i he mantingut l'esperança de veure el Lleida entre els més grans d'Europa abans de morir......visca <font color=red>aquest</font> klub i visca la terra ferma!


Gràcies, Bauli. Ser lleidatanista es molt més que una afició. Es un sentiment que aflora en els moments bons i en els no tan bons. Ara desgracidament en passem més dels dolents que dels bons, però mentre conservem la capacitat de sentir, existirem i ho superarem. I algun dia pot ser veurem aquest somni complert.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#37 Avi_Siset

Avi_Siset

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 426 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 diciembre 2005 - 02:12

Ai fill meu, l'avi Siset no arribarà pas al 2025......


Esperem començar a construir aquest somni una miqueta abans, l'avi Siset no morirà si no veu el Lleida de nou a Primera!

Molt bon escrit Bidekari

#38 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes
  • 4 topics

Escrito 07 diciembre 2005 - 02:45

Lleida, 24 de Maig de 2025. Agència Catalana de Noticies.

La ciutat i terres de Lleida continuen immerses plenament en la cel.lebració de la Champions League. Ahir, dia 23, a les 19,00 hores estava prevista l'ofrena de la copa als copatrons de la ciutat, Sants Anastasi i Miquel. La comitiva sencera del club, formada per tots els integrants del primer equip, el cos tecnic, i la directiva, tenien previst cel.lebrar l'ofrena al Convent del Roser, recinte que aixopluga, d'ençà el trasllat de les instal.lacions docents, a una comunitat de religioses dedicades a la tutoria de tallers ocupacionals per a discapacitats. Aquest recinte te una especial significació pels lleidatans, per que al marge de custodiar les talles dels Sants patrons, va ser lloc de refugi de la població civil que va resistir el setge de les tropes francocastellanes el 1707, i va ser l'indret on els assaltants, una vegada vençuda la resistència de les milicies gremials, van passar pel ganivet a centenars potser milers de refugiats i defensors. A les 19,03 hores, puntuals a la cita, l'ambaixada del club feia acte de presència a la porta del Roser, no sense certes dificultats: una gernació que es calcula en cinc mil persones atapeia el carrer Cavallers, des del Carrer Major fins el Mercat del Pla, i adjacents. El president del club, va procedir a sol.licitar protocolariament l'entrada al recinte, i va trucar tres cops amb la maça. Es va fer un silenci colpidor, esperant el diàleg de rigor. Una veu aguda, procedent de l'interior va inquirir l'obligat "Qui truca, qui sou, que voleu", al qual el president va respondre el no menys conegut "Som gent de Lleida, som gent de fe, i portem la pau". La cridòria del carrer s'havia apagat i la gernació aplegada esperava amb silenci rigoròs la solemnitat de l'obertura de la portalada del convent. Passats un segons va retrunyir el ferrolat, les portes es van obrir de bat a bat, i van apareixer als ulls dels concentrats, en una curiosa i simpàtica estampa, les religioses engalanades amb la samarreta de l'U.E. Lleida damunt de l'habit. Quan les portes van ser obertes es va produir una cridòria ensordidora. La comitiva va traspassar el llindar i es va adreçar a la capella, on en presència de les Sants patrons es va cel.lebrar l'ofrena de la Copa d'Europa. Les campanes de Sant Llorenç, de Sant Martí, de Sant Joan i el Pilar van començar a repicar, a les quals van seguir totes les parroquies de la ciutat i terme. L'afició, concentrada als voltants del convent va esclatar en una cridoria inacabable, aclamant els seus idols. Finalment, a les 19,50 hores, es va donar per conclosa la cerimònia i es va emplaçar a l'afició per l'endemà, avui pel lector, al Camp d'Esports per l'ofrena de la Copa, a la massa social i afició.




SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#39 bidekari

bidekari

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 930 mensajes

Escrito 07 diciembre 2005 - 02:47

Ai fill meu, l'avi Siset no arribarà pas al 2025......


Esperem començar a construir aquest somni una miqueta abans, l'avi Siset no morirà si no veu el Lleida de nou a Primera!

Molt bon escrit Bidekari


Gràcies Avi, segur que la bona salut que gasteu farà que ho vegeu amb els vostres propis ulls. Però si pot ser abans, millor.



SALUT, CONEIXIMENT I LLEIDA

#40 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes

Escrito 07 diciembre 2005 - 06:53

bidekari, només tinc una paraula per definir-te, CRACK!!!

PD: no cal que gastis un post donant-me les gràcies com has fet amb tots els foreros, ja que tu ets mereixes aquest qualificatiu i molts més!! a més estic segur que voldras gastar el post opinant sobre una altra cosa, jeje.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos