Ir al contenido


Foto
- - - - -

PENYA ASMULLARAKS


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
58 respuestas en este tema

#41 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 04:30

Molt be ens alegrem de que us poseu mes aprop, aixi al proper partit podrem cantar i cridar mes fort i junts. Nosaltres estem intentar crear noves cançons per renovar una mica el repertori. Ja us infomarem. Per cert l'ultim partit vam veure com una colla de capullos tiraben coses als nois de la Festa Blava, algú sap qui eren?

#42 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 04:36

segons man dit uns amics meus ke estaven a la vora, eren uns subnormals del Guindavols, pero am aquestos si al proxim matx continuen fent aixo, mos fotem les 3 penyes alli a vere si tenen ous a tirarnos algo jajaj

#43 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 04:43

si jo u vaig vere. van començar a tirarli boles de paper al noi que canta sempre, xavi em sembla que es diu, pero al veure la bronca que els hi va fotre un membre d'asmurallaks van parar de seguida...

#44 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 07:31

a veure si Ilergetes ens correm una pastilla més cap al centre a partir del proper partit i no estem tant separats al Gol Nord que semble que estem divorciats i així també farem tots plegats més pinya per animar el nostre Lleida.


Gran iniciativa mob ja que els esmullaraks ens han escoltat i s'han decidit a posar-se al mig entre la festa blava i ilergetes el que podriam fer desde ilergetes es juntarnos una mica mes com diu la dita "juntos pero no revueltos" i aixi crear mes follon al gol nord i sobre tot darrere del porter rival, que be que mu vaig pasar jajaja el factor camp es deciciu pel nostre lleida.

#45 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 09:52

Que tal aquells capullos no passaran fred els hi vaig for¡tre una bronca que van quedar cagats. Pobres nois, LES PENYES UNIDES, fora l'intrusisme!!! Dema a follarnos al Getafe els molt cabrons anti catalans!!!

#46 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 10:07

lo ke hem de fer es fotre fora de gol nord amb aquesta colla de subnormals ke nomes foten ke tocar els ous als que ens deixem la veu al estadi, si ens nem juntant cada cop tindran menys collons i acabaran fotent el camp.

#47 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.164 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 10:14

Que tal aquells capullos no passaran fred els hi vaig for¡tre una bronca que van quedar cagats. Pobres nois, LES PENYES UNIDES, fora l'intrusisme!!! Dema a follarnos al Getafe els molt c****** anti catalans!!!


Aixo esta fet company gorka aixi farem mes animacio al gol nord i tots depeus com en els vells temps

#48 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2005 - 10:25

Que tal aquells capullos no passaran fred els hi vaig for¡tre una bronca que van quedar cagats. Pobres nois, LES PENYES UNIDES, fora l'intrusisme!!! Dema a follarnos al Getafe els molt c****** anti catalans!!!



exacte
Aixo esta fet company gorka aixi farem mes animacio al gol nord i tots depeus com en els vells temps



#49 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 01:16

Que tal aquells capullos no passaran fred els hi vaig for¡tre una bronca que van quedar cagats. Pobres nois, LES PENYES UNIDES, fora l'intrusisme!!! Dema a follarnos al Getafe els molt c****** anti catalans!!!



exacte
Aixo esta fet company gorka aixi farem mes animacio al gol nord i tots depeus com en els vells temps


avui primer dia doncs, per començar!!
que es noti!!

#50 bepmaster

bepmaster

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 455 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 01:18

Que tal aquells capullos no passaran fred els hi vaig for¡tre una bronca que van quedar cagats. Pobres nois, LES PENYES UNIDES, fora l'intrusisme!!! Dema a follarnos al Getafe els molt c****** anti catalans!!!



exacte
Aixo esta fet company gorka aixi farem mes animacio al gol nord i tots depeus com en els vells temps


avui primer dia doncs, per començar!!
que es noti!!

#51 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2005 - 05:33

De puta mare!! L'afició unida!! Avui doncs tots a fotremos xops i a deixar-nos la gola al camp animant al nostre Lleida. Visca el LLeida i Visca Catalunya nois. Avui tots al camp!!! Ah! recordar als que es vulguin fer socis de la penya que vinguin a la nostra zona i allí us informarem!!!, son 10 euros anuals i aquest any regal de la bufanda oficial del lleida!!! Us esperem!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: i a follar-nos als fatxes del Getafe dels collons!!!

#52 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2005 - 05:38

Per fiiiiiiiiiiiiiiii ja tenim bombo!!! I quina inaguració 0-2 al camp del Natic!!!! Estem contents i ja sabeu si us feu socis de la penya bufanda oficial de regal!!!!! VISCA EL LLEIDA I VISCA CATALUNYA!!! Els indecisos cap als Asmullaraks!! :lol: :lol: :lol: :lol:

#53 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2005 - 05:54

Al final que es Esmullarakas o Asmullaraks?

#54 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2005 - 06:32

Es Asmullaraks el que passa que ens vam equivocar al fer el tema!!!! Perdo..... :oops:

#55 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2005 - 07:02

Es Asmullaraks el que passa que ens vam equivocar al fer el tema!!!! Perdo..... :oops:


Si pitjes a editar sobre el missatge dd el q el vas obrir podras canviar el nom del tema.

#56 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 noviembre 2005 - 07:06

mob:
Si pitjes a editar sobre el missatge dd el q el vas obrir podras canviar el nom del tema.


Gorka
merci Mob, visca el Lleida i Visca Catalunya!!

#57 Gorka

Gorka

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 618 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 enero 2006 - 03:05

A la penya Asmullaraks continuem intentant tirar endavant amb aquest projecte tan i tant complicat com es arrancar gent a veure la UE Lleida. Us recordem que estem aqui a tota la gent que encara vulgui fer-se soci de la penya i animar al nostre equip de la nostra PROVINCIA!! A tots els que esteu sols al camp o us costa anar-hi perque no teniu ningu que us acompanyi veniu amb els Asmullaraks, una penya tolerant, jove i amb moltes ganes de passarnos-hu d'allò més be!!!, vinga veniu amb nosaltres cada Diumenge estem al Gol Nord centre. També estem intentant anar als desplaçaments. Us esperem a tots al camp aquest diumenge. Ah! encara ens queden BUFANDES!!!!!! Salutacions i Visca el Lleida!!!

#58 cristian_15

cristian_15

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.022 mensajes

Escrito 06 enero 2006 - 06:17

AXI MAGRADA GORKA FOTEN PUBLICITAT I AVERE SI AQUEST DIUMENGE OMPLIM EL GOL NORD

#59 rvidal21

rvidal21

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 291 mensajes

Escrito 07 enero 2006 - 12:04

DEMA TOTS ELS ASMULLARAKS AL GOL NORD. CLA QUE SI

VISCA EL LLEIDA VISCA ELS ASMULLARAKS I VISCA ELS GATLOTETS DE CAMINS




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos