Ir al contenido


Foto
- - - - -

Es justa la titularitat d'Oscar Rubio?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 12:27

Creieu que es justa la seva titularitat?

#2 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 12:52

SI pq juga b

#3 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 02:28

jo crec ke si, a mi m'agrade com jugue.
fa algunes bones jugades i es bastant polivalent, encara ke jo el prefereixo a la possicio giuly.
te el problema ke el seu pare es l'entrenador i llavors la gent pense malament.

vinga unio esportiva!

#4 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 09:59

No, es just que jugui i que algun dia sigui titular, pro tot aquest tracte de favoritisme , de se sempre titular en tots els partits de totes les competicions no es just.

Reflexioneu sobre aquesta pregunta:

Seria titular, o jugaria O.Rubio al Nastic? i al Valladolid? i al Levante? i al Tenerife? i al Albacete? o al Hercules???
Jo lamentablement crec que no.

#5 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 10:15

El nostre equip te menys nom que tots els que as dit

Clar que es justa....

Aveure tots els fills dels entrenadors que em tingut tambe podien aver jugat al lleida i no u feien perque o no tenien fills o no tenien nivell, si oscar a arribat es per algo, su a guanyat

#6 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 10:20

Jo crec que ara esta jugant bastant b, pero posaria al carrillo pq es un jugador mes de banda que el oscar, driblarie mes.

#7 jpua

jpua

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 100 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 10:55

No penseu que es fa pesat que cada setmana es parli del mateix tema i totom digui lo mateix????
Si Oscar juga es perque ho fa be.
Mirant lo k diuen desde fora, la prensa sempre li fiken bona nota, li acaben de donar un premi al millor jugdor del mes............... en fi.
Que hi ha gent k esta en contra de la seva titularitat indiscutible ho sabem tots. Pero penseu que els fitatges que han fet ho poden fer millor que ell. Personalment no ho crec.

Hi sisplau, podem deixar akest tema una mica apartat, es k cada setmana es fa bastant cansino aixo.

#8 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 11:11

jo crec <font color=red>que</font> si, a mi m'agrade com jugue.
fa algunes bones jugades i es bastant polivalent, encara <font color=red>que</font> jo el prefereixo a la possicio giuly.
te el problema <font color=red>que</font> el seu pare es l'entrenador i llavors la gent pense malament.

vinga unio esportiva!


Estic completament d'acord!



Potser si k ha tingut un tracte de favor (k més haviat n'estic) però el noi ho fa força bé i no se'l té de criticar per això.

A més, critiquem pk no juguen xavals del juvenil, i ara k n'hi ha un, només critiquem pk és el fill de l'entrenador!!!!!!!!! No ho considero JUST!!

Si fos un paquet encara, però no ho fa gens malament, i fins i tot ha fet molts bons partits!

#9 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 01:31

Ros haurà de currar per guanyar-se el lloc! Oscar té garra i es veu ke dona el ke te! Prefereixo ke Òscar Rubio jugui bé 1 partit i l' altre ho fagi com un desastre ke no ke jugui Ros, el modós, ke no intervingui i es fagi un futimer de perdre pilotes! Es la meva impressió!

#10 Pete69

Pete69

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 185 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 01:55

si

#11 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 09:35

Ros haurà de currar per guanyar-se el lloc! Oscar té garra i es veu <font color=red>que</font> dona el <font color=red>que</font> te! Prefereixo <font color=red>que</font> Òscar Rubio jugui bé 1 partit i l' altre ho fagi com un desastre <font color=red>que</font> no <font color=red>que</font> jugui Ros, el modós, <font color=red>que</font> no intervingui i es fagi un futimer de perdre pilotes! Es la meva impressió!


totalment dacord noi!

#12 rondo

rondo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 477 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 octubre 2005 - 11:28

Jo crec q si és justa i s'ho a guanyat a base de treball, ganes, sacrifici i una polivalència fora de lo normal en el futbol profesional d'avuí en día, i si a tot això li sumem q és un noi de la cantera entenc q aquesta temporada pot ser la de la seva consolidació.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos