Ir al contenido


Foto
- - - - -

LEON I LLEIDA ES TORNEN VA VEURE LES CARES


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
29 respuestas en este tema

#21 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 septiembre 2005 - 10:22

Apa DUFF, no m'ho crec, ni et crec. Esteu amb leonitis cronica i aguda.
Lo altre no m'ho crec així e clar, no crec que siguin tan burros,pero burros de burros parlant de nosaltres, jajajajajajaja, si home ni que fossim el centre d'atenció, ni que fossin la ONU saps!!!!!!11 :lol: :lol: :lol: :lol:


com es nota ke fa poc que segueixes al lleida i com no vas vindra al play off (i dubto ke a cap partit en els 3 anys a 2na B) i jo que tb em passo força per l' IRC et puc assegurar ke tb parlen de naltres jajaj, sincerament tant se men fot lo ke pensin ells, xq estan a 2na B i naltres a 2na A XDD
puta lleooooooooooooo

#22 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2005 - 10:57

Apa DUFF, no m'ho crec, ni et crec. Esteu amb leonitis cronica i aguda.
Lo altre no m'ho crec així e clar, no crec que siguin tan burros,pero burros de burros parlant de nosaltres, jajajajajajaja, si home ni que fossim el centre d'atenció, ni que fossin la ONU saps!!!!!!11 :lol: :lol: :lol: :lol:


Si no t'ho creus entra i mirau , no tinc res mes a dirte.

#23 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 septiembre 2005 - 11:01

Apa DUFF, no m'ho crec, ni et crec. Esteu amb leonitis cronica i aguda.
Lo altre no m'ho crec així e clar, no crec que siguin tan burros,pero burros de burros parlant de nosaltres, jajajajajajaja, si home ni que fossim el centre d'atenció, ni que fossin la ONU saps!!!!!!11 :lol: :lol: :lol: :lol:


Si no t'ho creus entra i mirau , no tinc res mes a dirte.


Yo he nat i no hi ha ni deu.. jejeje aquina hora sols anar al xat de la Cultu?

#24 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2005 - 05:52

:lol: :lol: :lol: jajajajajajajajaja molt bona aquesta: NO HI HA NI DEU!!!!!!!!!!!Em sembla que somieu moltes truites voaltres, eh????!!!!!
Però de bon rollet eh???????'jajajajajajajajaj :lol: :lol: :lol: 8) 8)
XINXI, ja vaig dir mil vegades, jajajajajaaj, que el meu primer partit del Lleida vist en directe desde el meu fabulós seient lateral part de baix tocant la gespa, va ser presisament contrs aquest rival que tan despotriqueu, jojojojojoj :lol: :lol: :lol: , i ambé vaig dir que l'any passat vaig anar a 5 partits al Camp d'Esports(Malaga B, Pontevedra, Terrassa, Nastic i R.C.Celta). :wink: :wink:
Salutacions cordials xato!!!!!! :wink: :wink: :wink:

P.D:Ei, oblideu-vos i ja esta solucionat el problema, oi que elws hem guanyat???Pues ya está, no problem baby!!!!!!!Don't warry, be happy!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:

#25 Duff_126

Duff_126

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.919 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2005 - 03:26

:lol: :lol: :lol: jajajajajajajajaja molt bona aquesta: NO HI HA NI DEU!!!!!!!!!!!Em sembla que somieu moltes truites voaltres, eh????!!!!!
Però de bon rollet eh???????'jajajajajajajajaj :lol: :lol: :lol: 8) 8)
XINXI, ja vaig dir mil vegades, jajajajajaaj, que el meu primer partit del Lleida vist en directe desde el meu fabulós seient lateral part de baix tocant la gespa, va ser presisament contrs aquest rival que tan despotriqueu, jojojojojoj :lol: :lol: :lol: , i ambé vaig dir que l'any passat vaig anar a 5 partits al Camp d'Esports(Malaga B, Pontevedra, Terrassa, Nastic i R.C.Celta). :wink: :wink:
Salutacions cordials xato!!!!!! :wink: :wink: :wink:

P.D:Ei, oblideu-vos i ja esta solucionat el problema, oi que elws hem guanyat???Pues ya está, no problem baby!!!!!!!Don't warry, be happy!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:


No hi ha ni deu? a kin canal tas ficat?

Canal UE LLEIDA : u.e.lleida
Canal Cultural : Cultural_Leonesa

dubto que en cap dels dos no i haigui ni deu normalment i sol haver bastanta gent , i deixat de xatos i polles i saluda com una persona home xD

#26 REDMON

REDMON

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.444 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2005 - 10:57

derrota del plus pu. 78-69 . avere si espavilem, aixi no farem res, cada cop nem pitxor.

#27 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2005 - 01:19

derrota del plus pu. 78-69 . avere si espavilem, aixi no farem res, cada cop nem pitxor.



8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

#28 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2005 - 01:23

ja han jugat??????????? pobrets... despres de la LEB q ve? la LEB - 2 o algo aixi, oi?... jisjsi l'any q b PP Vs Vic, lluitant per l'ascens! jaja PER ESPECULADORS!

#29 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 octubre 2005 - 01:45

Especuladors? Els nostres rivals son nastic elx murcia albacete llevant eibar castello....

Contra el pluspu ni em jugat ni jugarem mai no se com sens pot acudir criticar un equip de lleida.... fossin com sevilla betis o madrid atmadrid encara pero no es el nostre cas

#30 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes

Escrito 02 octubre 2005 - 02:15

Especuladors? Els nostres rivals son nastic elx murcia albacete llevant eibar castello....

Contra el pluspu ni em jugat ni jugarem mai no se com sens pot acudir criticar un equip de lleida.... fossin com sevilla betis o madrid atmadrid encara pero no es el nostre cas


ja veus....
no se com aquesta gent potser del lleida... :roll:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos